ik vond dat ze in 1976 niet genoeg d'r best deed om NL weer te laten winnenquote:Op zondag 19 december 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder zat nog in dr 5 uur show volgens mij of met Catherien Keijl
Wat is jouw favoriete ESF-liedje?quote:
Ieder zijn/haar vak hèquote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
Wel tegels maken, maar geen tegels zetten![]()
LIT / Tegeltjestopic!
Ik zie hem ervoor aan dat hij dat ook gaat doen.quote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
D. kan tot in de eeuwigheid blijven doorposten
Ok 14 jaar later deed ze een 5 uur show en mn moeder had een boek geschreven (samen met nog een paar anderen) over voornamen en was te gast ... vlak nadat mn dochter geboren werd met een naam , die dus op het laatste moment nog ff moest worden toegevoegd aan die 1e editie .. na de uitzending kwam ze op visietequote:Op zondag 19 december 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond dat ze in 1976 niet genoeg d'r best deed om NL weer te laten winnen
Jij denkt dat ik onsterfelijk ben?quote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
D. kan tot in de eeuwigheid blijven doorposten
Da's heel lang hoorquote:Op zondag 19 december 2021 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan dat hij dat ook gaat doen.
Ow, dan is het goedquote:Op zondag 19 december 2021 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld langdradig
Het is altijd hetzelfde liedje hè.quote:Op zondag 19 december 2021 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff iemand nog wat leuks....?
We beginnen hier in te zakken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zakt een beetje in geloof ik.. Chufi ligt half te slapen op de Bar.. Domni valt van zijn kruk... D. Zit onder de tafel... en Shittake heeft een functie elders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |