ik vond dat ze in 1976 niet genoeg d'r best deed om NL weer te laten winnenquote:Op zondag 19 december 2021 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder zat nog in dr 5 uur show volgens mij of met Catherien Keijl
Wat is jouw favoriete ESF-liedje?quote:
Ieder zijn/haar vak hèquote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
Wel tegels maken, maar geen tegels zetten![]()
LIT / Tegeltjestopic!
Ik zie hem ervoor aan dat hij dat ook gaat doen.quote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
D. kan tot in de eeuwigheid blijven doorposten
Ok 14 jaar later deed ze een 5 uur show en mn moeder had een boek geschreven (samen met nog een paar anderen) over voornamen en was te gast ... vlak nadat mn dochter geboren werd met een naam , die dus op het laatste moment nog ff moest worden toegevoegd aan die 1e editie .. na de uitzending kwam ze op visietequote:Op zondag 19 december 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond dat ze in 1976 niet genoeg d'r best deed om NL weer te laten winnen
Jij denkt dat ik onsterfelijk ben?quote:Op zondag 19 december 2021 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
D. kan tot in de eeuwigheid blijven doorposten
Da's heel lang hoorquote:Op zondag 19 december 2021 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan dat hij dat ook gaat doen.
Ow, dan is het goedquote:Op zondag 19 december 2021 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld langdradig
Het is altijd hetzelfde liedje hè.quote:Op zondag 19 december 2021 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff iemand nog wat leuks....?
We beginnen hier in te zakken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zakt een beetje in geloof ik.. Chufi ligt half te slapen op de Bar.. Domni valt van zijn kruk... D. Zit onder de tafel... en Shittake heeft een functie elders..
hier als in hier, of daar?quote:Op zondag 19 december 2021 00:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff iemand nog wat leuks....?
We beginnen hier in te zakken.
Kwam Sandra Reemer op bezoek bij jouw moeder?quote:Op zondag 19 december 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik had net een verhaal zonder reactie ...
Ik stelde een vraag aan @-Shii- zonder reactiequote:Op zondag 19 december 2021 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik had net een verhaal zonder reactie ...
quote:Op zondag 19 december 2021 00:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag aan @:-Shii- zonder reactie
Functie elders.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Functie elders toch?quote:
Spuit eldersquote:
Sorry deze vraag gemist, krijg niet altijd quote-meldingen door.quote:Op zondag 19 december 2021 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete ESF-liedje?
quote:
Die was al gemaakt dus ik borduurde voort voor ingewijdenquote:
Goeiequote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sorry deze vraag gemist, krijg niet altijd quote-meldingen door.
Oeh lastig vind ik. Als kind vond ik Teach In erg leuk.
Van de laatste jaren vind ik denk ik Euphoria wel het mooist.
Koen is dan wel weer een woordquote:Op zondag 19 december 2021 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das geen woord Koen [ afbeelding ]
Hier zitten junkies?quote:
De koene ridder.quote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen is dan wel weer een woord
[ afbeelding ]
da's de koen uit m'n UI ookquote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen is dan wel weer een woord
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat Loreen veel veranderd heeft voor het festival. Wat ging in dat decennium vooral na haar winst de algehele kwaliteit zo enorm vooruitquote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sorry deze vraag gemist, krijg niet altijd quote-meldingen door.
Oeh lastig vind ik. Als kind vond ik Teach In erg leuk.
Van de laatste jaren vind ik denk ik Euphoria wel het mooist.
Niet dat ik weet.quote:
Ik deelde gisteren nog dat ik goed kon bordurenquote:Op zondag 19 december 2021 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Die was al gemaakt dus ik borduurde voort voor ingewijden
kloptquote:Op zondag 19 december 2021 01:07 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond het trouwens vroeger met orkest wel iets speciaals hebben.
Dat valt onder de schoone kunsten der middeleeuwse dames.quote:Op zondag 19 december 2021 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deelde gisteren nog dat ik goed kon borduren
Ik hoorde vandaag dat ze zelfs dartshirts zouden willen laten borduren ..quote:Op zondag 19 december 2021 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deelde gisteren nog dat ik goed kon borduren
Ja vind ik ook, zeker ook met de dirigent die zo werd aangekondigd apart, en dat alle muziek gewoon live wasquote:Op zondag 19 december 2021 01:07 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond het trouwens vroeger met orkest wel iets speciaals hebben.
Ik vond het voor het festival niet zo'n geweldig nummer, maar hun optreden tijdens het festival heel goed en verrassend.quote:
Ah goed, dat is een stuk gezonderquote:Op zondag 19 december 2021 01:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spuiten doe ik uitwendig
quote:
Hollands Gloriequote:Op zondag 19 december 2021 01:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond het voor het festival niet zo'n geweldig nummer, maar hun optreden tijdens het festival heel goed en verrassend.
Ah van Henkquote:Op zondag 19 december 2021 01:18 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is de oudste winnaar waar ik me nog vaag iets van herinner:
[ afbeelding ]
Blijft een mooi energiek liedje.
Ken je hem? Ik heb meer arrangementen van hem.quote:
Dat is wel een heel mooi puur echt songfestival liedjequote:Op zondag 19 december 2021 01:19 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond deze trouwens heel indrukwekkend.Het duurde even voordat ik 'm gevonden had.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel een heel mooi puur echt songfestival liedje
- In de originele taal
- Live (orkest)
- Niet omgebouwd
- Geen glitters
- Eigen cultuur
- Plezier
Welnee, ik was gewoon bijdehandquote:Op zondag 19 december 2021 01:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken je hem? Ik heb meer arrangementen van hem.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, ik was gewoon bijdehand
3 winnaars toch dat jaarquote:Op zondag 19 december 2021 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit het beste jaar ooit: ( mijn geboortejaar )
Obscuur, mooi woord.quote:Op zondag 19 december 2021 01:30 schreef Koen66 het volgende:
aardig wat obscure nummers die het door de jaren heen toch tot nr 3 brachten
het is nou ook niet dat ik er erg levendige herinneringen van hebquote:Op zondag 19 december 2021 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, ik was toen ff druk met tittie sabbelen
na 2006 niet meer volgens WIkiquote:Op zondag 19 december 2021 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie er Monaco tussen zitten... doen die eigenlijk nog mee?
Hmmm vreemd...quote:
Beetje anders .. kon er wel mee levenquote:Op zondag 19 december 2021 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond trouwens de winnaar van dit jaar ook wel een lekker nummer. Maar sowieso alle nummers die hoog eindigden waren goed. Dat is weleens anders geweest.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:33 schreef -Shii- het volgende:
Ik vond trouwens de winnaar van dit jaar ook wel een lekker nummer. Maar sowieso alle nummers die hoog eindigden waren goed. Dat is weleens anders geweest.
Azerbaidjan ook zo Europeesquote:Op zondag 19 december 2021 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm vreemd...
Gelukkig hebben we Israel en Australie nog
weg met die landen ... serieus dat Issrael dat ook altijd maar door Europa wordt geomarmd terwijl het zo fout als fout is als land ... maar het is een soort van goedmaakfactor .. wat nergens opslaat ..quote:Op zondag 19 december 2021 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm vreemd...
Gelukkig hebben we Israel en Australie nog
Ik vind de top drie meestal niet zo geweldig. Daarom volg ik die puntentelling ook niet.quote:Op zondag 19 december 2021 01:30 schreef Koen66 het volgende:
aardig wat obscure nummers die het door de jaren heen toch tot nr 3 brachten
LLLLquote:Op zondag 19 december 2021 01:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind de top drie meestal niet zo geweldig. Daarom volg ik die puntentelling ook niet.
Maakt tegenwoordig niet meer uit ... De laatste slag komen in eenquote:Op zondag 19 december 2021 01:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind de top drie meestal niet zo geweldig. Daarom volg ik die puntentelling ook niet.
tsja de Joodse Diaspora he, wonen meer Joden buiten Israel dan er inquote:Op zondag 19 december 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
weg met die landen ... serieus dat Issrael dat ook altijd maar door Europa wordt geomarmd terwijl het zo fout als fout is als land ... maar het is een soort van goedmaakfactor .. wat nergens opslaat ..
Diaspora.... over mooie woorden gesprokenquote:Op zondag 19 december 2021 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja de Joodse Diaspora he, wonen meer Joden buiten Israel dan er in
tja tijdens de uitzending was ik pissed, ik vond als kleine Koen dat NL moest winnenquote:
Dat vond ik altijd.. behalve bij de toppersquote:Op zondag 19 december 2021 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tja tijdens de uitzending was ik pissed, ik vond als kleine Koen dat NL moest winnen
Oh welke inzending had Nederland?quote:Op zondag 19 december 2021 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tja tijdens de uitzending was ik pissed, ik vond als kleine Koen dat NL moest winnen
< Noteerd en bewaard een kusquote:Op zondag 19 december 2021 01:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij de volgende meet doe ik het dansje.
Ik herken het meteenquote:
Goed argument welquote:Op zondag 19 december 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
maar de enige ESF uitzending die ik voor 76 zag was 75, en toen won NL, dus ik vond dat NL gewoon standaard zou moeten winnen
En deze dan Celine is toch Canadees?quote:Op zondag 19 december 2021 01:48 schreef chufi het volgende:
Ik vind nog altijd dat Israel niet mee mag doen ..
Ja mooi nummer en ook een songfestival dat ik volgens mij helemaal heb afgekeken toen.quote:Op zondag 19 december 2021 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Domni poste net de bladmuziek maar niet het nummer...
Dit is wel een van de eerste die ik me herinner:
fors % komt niet uit het land dat ze vertegenwoordigenquote:Op zondag 19 december 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En deze dan Celine is toch Canadees?
Vind dat mens toch al niets.
En ze vertegenwoordigde een land dat ze niet eens kende.quote:Op zondag 19 december 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
net als die USA rapgast die dit jaar voor San Marino meedeedquote:Op zondag 19 december 2021 01:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En ze vertegenwoordigde een land dat ze niet eens kende.
Dat zie je verkeerd GOA.. ze deed mee voor een Europees land ...quote:Op zondag 19 december 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet echt een eigen taal. Het is Frans, Duits, en een Duits dialect. Apart land wel.quote:Op zondag 19 december 2021 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fors % komt niet uit het land dat ze vertegenwoordigen
Volgens mij had Luxemburg in de tijd dat ze meededen zelden een Luxemburgse deelnemer
Jij begon.quote:Op zondag 19 december 2021 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
Waarom zitten we hier over het ESF te lullen? 🤔
Goeie...quote:Op zondag 19 december 2021 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
Nee hoor.quote:
Jobi werkt aanstekelijkquote:Op zondag 19 december 2021 01:53 schreef Domnivoor het volgende:
Lara deed een keer mee aan het ESFquote:Op zondag 19 december 2021 01:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie...
Ik sluit af met iets moois wat er niets mee te maken heeft![]()
Jobi is een superspreader.quote:
het is een festival van de EBU en die hebben niet percee als eis dat het land in Europa moet liggen.quote:Op zondag 19 december 2021 01:54 schreef chufi het volgende:
Maar goed het is het land dat mee mag doen ... dan mag dat land verder zelf bepaelen welke artiest ets ..
Maar dat adopteren van niet Europeesche landen vind ik dus NOK . Waarom en op welke basis ?
En politieke belangen wellicht.quote:
in 1988 dus, 4e werd ze.quote:Op zondag 19 december 2021 01:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Gewonnen dan wel mag ik hopen??
Ben jij ook een wandelende ESF-encyclopedie?quote:Op zondag 19 december 2021 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 1988 dus, 4e werd ze.
Voor Luxemburg
nope, Google weet allesquote:Op zondag 19 december 2021 01:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ben jij ook een wandelende ESF-encyclopedie?
Duerme bien Goaquote:Op zondag 19 december 2021 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was gezellig allen, Dormir Bien.
quote:Op zondag 19 december 2021 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ciaooooquote:Op zondag 19 december 2021 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2021 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Morguh cafcaquote:
quote:
quote:
Ziet er wel lekker rustig uitquote:Op zondag 19 december 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat ligt dat hert mooi bij die boom, zijn eigen hutje
Zo van wegwezen dit is mij plaatsjequote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 08:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb vandaag even een baaldag![]()
Ging zo lekker maar we zijn weer terug bij af voorlopig
Ja de manier van lockdown was net te doen zodat er nog wat gezelligheid overbleef na het sporten bij ons. Nu moet iedereen weer ongedooucht naar huis.quote:Op zondag 19 december 2021 08:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja
Maar ik hoef in ieder geval niet meer te twijfelen tussen de sportschool en buiten trainen...
Ja snap ik, is voor velen balen.quote:Op zondag 19 december 2021 08:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb vandaag even een baaldag![]()
Ging zo lekker maar we zijn weer terug bij af voorlopig
Ja, ik heb de afgelopen weken veel in de sportschool getraind, deels vanwege het weer, maar ook voor de gezelligheid. Nu toch maar weer in m'n eentje de kou inquote:Op zondag 19 december 2021 08:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de manier van lockdown was net te doen zodat er nog wat gezelligheid overbleef na het sporten bij ons. Nu moet iedereen weer ongedooucht naar huis.
Ik heb nog mazzel dat ze dat mogen blijven doen maar toch...het is de vorige lange koude winter revisited
Vorig jaar de hele winter zo ongeveer 4 x per week een uurtje op de tacx gezeten thuis. Tot nu toe geen enkele zin in gehadquote:Op zondag 19 december 2021 08:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik heb de afgelopen weken veel in de sportschool getraind, deels vanwege het weer, maar ook voor de gezelligheid. Nu toch maar weer in m'n eentje de kou in
Ja net als het over mijn favoriete onderwerp gaat, val ik in slaapquote:
Wat is dat onderwerp?quote:Op zondag 19 december 2021 08:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja net als het over mijn favoriete onderwerp gaat, val ik in slaap![]()
Ik ben ooit in dat park geweest, supermooie bomenquote:
Ik keek verschrikt naar het klokje rechtsonder. Maar gelukkig er is nog aardig wat zondag over...quote:
Goedeavond GGquote:Op zondag 19 december 2021 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keek verschrikt naar het klokje rechtsonder. Maar gelukkig er is nog aardig wat zondag over...
quote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 10:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanwege de jaarlijkse lockdown?
JIj hebt geluk o niet dan, vakantie mag nog gewoon.quote:
Ik heb inderdaad geluk, zo voel ik dat in ieder geval wel.quote:Op zondag 19 december 2021 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt geluk o niet dan, vakantie mag nog gewoon.
ZO wat zijn als dat op het laatst ook niet meer door mag mocht gaan
Je mag toch gewoon nog naar buitenquote:Op zondag 19 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we nu doen nu we niet meer buiten mogen komen
Ja, het is allemaal niet te filmen hetquote:Op zondag 19 december 2021 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geluk, zo voel ik dat in ieder geval wel.
Zit al zolang er corona is zoveel mogelijk binnen. Doe mijn boodschappen, af en toe even naar mijn vader en dat was het.quote:Op zondag 19 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Het is inderdaad niet te rijmen.quote:Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal niet te filmen het
Met veel man in een restaurant mag niet, maar met veel man in een vliegtuig wel weer.
Maar fijn voor jullie hoor, lekker gaan genieten.
Hopelijk zijn daar de regels niet te streng en kan je nog het een en ander ondernemen.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geluk, zo voel ik dat in ieder geval wel.
Hebben jullie al een idee hoe jullie de kerstdagen gaan doen?quote:Op zondag 19 december 2021 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit al zolang er corona is zoveel mogelijk binnen. Doe mijn boodschappen, af en toe even naar mijn vader en dat was het.
Vermaak mij prima in huis.
Alles ligt al klaar, ik moet alleen nog even wachten tot morgenquote:
Hier gewoon een weekend, doe er niets aan, van de zomer gaan we uit eten voor de Kerst nogquote:Op zondag 19 december 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben jullie al een idee hoe jullie de kerstdagen gaan doen?
Hetzelfde als wat we al gepland hadden (op 2de KD na) . Kerstavond met dochter, schoonzoon en 2 kleinkids cadeautjes en gourmet. Blij, dat ik na de garnalencoktail al vol zitquote:Op zondag 19 december 2021 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben jullie al een idee hoe jullie de kerstdagen gaan doen?
Moeten we binnen blijven tot 14 januari ?quote:Op zondag 19 december 2021 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker met zijn allen naar de ouwehoerkassa's, hebben we toch nog aanspraakquote:Op zondag 19 december 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten we binnen blijven tot 14 januari ?
Je kan toch naar buiten om boodschappen te doen of een ommetje maken
Dat is wel een goed idee, weet alleen niet of de AH dat hier ook heeft zo'n kassaquote:Op zondag 19 december 2021 11:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen naar de ouwehoerkassa's, hebben we toch nog aanspraak![]()
Welnee, maar sommigen maken het graag nog wat negatieverquote:Op zondag 19 december 2021 11:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten we binnen blijven tot 14 januari ?
Je kan toch naar buiten om boodschappen te doen of een ommetje maken
Voor de horeca, winkels en kappers is het pas kutquote:Op zondag 19 december 2021 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, maar sommigen maken het graag nog wat negatiever
quote:Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, weet alleen niet of de AH dat hier ook heeft zo'n kassa
Ben bang dat als je dat bij mijn appie probeert je meteen een zetje naar buiten krijgt van degene achter je in de rijquote:Op zondag 19 december 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, weet alleen niet of de AH dat hier ook heeft zo'n kassa
Niet als je bij die speciale kassa staat natuurlijk. Als je geen praatje wil maken moet je daar niet gaan staanquote:Op zondag 19 december 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben bang dat als je dat bij mijn appie probeert je meteen een zetje naar buiten krijgt van degene achter je in de rij![]()
Jumbo volgens mij wel, maar welke allemaal geen ideequote:Op zondag 19 december 2021 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ook geen idee. Ik weet niet eens welke supermarkt. Goedemiddag, kooppunten bij aub, dank u wel en fijne dag verder is zo ongeveer mijn gespreksstof bij een kassa
Denk t ook, mensen hebben allemaal haast, leggen de boodschappen nog net niet bij je op de bandquote:Op zondag 19 december 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben bang dat als je dat bij mijn appie probeert je meteen een zetje naar buiten krijgt van degene achter je in de rij![]()
Er is er tegenwoordig nog maar 1 open met een cassierequote:Op zondag 19 december 2021 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet als je bij die speciale kassa staat natuurlijk. Als je geen praatje wil maken moet je daar niet gaan staan
Sinds 2019 test Albert Heijn winkelen met automatisch scannen en betalen van producten. Geen cassiere meer nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is er tegenwoordig nog maar 1 open met een cassiereZelfscannen is het wat de klok slaat
quote:Op zondag 19 december 2021 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sinds 2019 test Albert Heijn winkelen met automatisch scannen en betalen van producten. Geen cassiere meer nodig.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Één goedemorgen altesamen 40plussers en aanverwanten
Hier nog 2 sinds kort ..quote:Op zondag 19 december 2021 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is er tegenwoordig nog maar 1 open met een cassiereZelfscannen is het wat de klok slaat
Of jij kan gewoon niet snel scannenquote:Op zondag 19 december 2021 11:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is puur om te besparen op personeel - winkelen met dat zelfscannen gaat echt niet sneller.
Of bij dat ding waar je zelf moet scannen en afrekenen, dat gaat ook niet snel.
Onze AH heeft 10 zelfscan kassa’s. Gaat als een tierelier.quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier zitten 2 a 3 kassières en twee scan kassa's. Ik neem altijd de cassieres en ben soms nog sneller dan de scanners.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier zitten 2 a 3 kassières en twee scan kassa's. Ik neem altijd de cassieres en ben soms nog sneller dan de scanners.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon niet snel scannen
Ik heb geen zin om tijdens het winkelen de boodschappen zelf te scannenquote:Op zondag 19 december 2021 12:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Onze AH heeft 10 zelfscan kassa’s. Gaat als een tierelier.
Ik vindt het een uitkomst.quote:Op zondag 19 december 2021 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om tijdens het winkelen de boodschappen zelf te scannen
Dat mag hier niet tijdens lockdowns. Karretje verplicht per persoon.quote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik winkel met een mandje .. niet met een karretje
Ben ook niet van de winkelwagentjes, ondingen zijn het.quote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik winkel met een mandje .. niet met een karretje
Ik heb daarover nog niets vernomen trouwens de Vomar hier doet nog niet aan scannenquote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag hier niet tijdens lockdowns. Karretje verplicht per persoon.
Met zoveel familie boodschappen doen snap ik toch al niet.quote:Op zondag 19 december 2021 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms zie je een fam of een groep van een man of vijf , inclusief kids.. en die hebben dan allemaal een wagentje... en dan heeft er eentje alleen 5 blikjes energiedrank ofzo en de rest leeg..
De komende periode het ultieme familie uitjequote:Op zondag 19 december 2021 12:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Met zoveel familie boodschappen doen snap ik toch al niet.
quote:Op zondag 19 december 2021 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
De komende periode het ultieme familie uitje
Hier niet meer, karretjes en mandjes gewoon beschikbaar. En er zijn ook niet meer 'gebruikte' en 'schone' rijen, nee, alles wordt weer gewoon in de voorraad karren geschoven.quote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2021 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat is ook zo. Eerst alle produkten op die plaat leggen. Dan eens kijken hoe het werkt, dan een voor een de produkten scannen (steeds kijken waar die barcode zit), dan per ongeluk 2x bliepen, uitvogelen hoe je dat weer ongedaan maakt, na afloop nog een keer checken of alle produkten wel gedaan zijn, dan zien af te rekenen...
En daarna weglopen en dan blijkt dat je die kassabon die je in je portemonnee hebt weggestopt nodig heb om dat poortje open te krijgen.
Zo ging het de allereerste keer.
Die speciale karretjes voor kinderen zijn het ergst; die crossen daarmee de hele winkel door en rijden je haast van de sokkenquote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben ook niet van de winkelwagentjes, ondingen zijn het.
Echt boodschappen doen, gaat voor mij nooit een uitje worden.quote:Op zondag 19 december 2021 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
De komende periode het ultieme familie uitje
Ja idd en die ouders die ze hun gang maar laten gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die speciale karretjes voor kinderen zijn het ergst; die crossen daarmee de hele winkel door en rijden je haast van de sokken
Ik heb zo'n kleine appie dat dat chaos zou wordenquote:Op zondag 19 december 2021 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg er op zo'n moment wel wat van tegen zo'n kind (niet dat die luisteren, maar kan het altijd proberen); heb toch geen idee wie dan de ouders zijn. Heb wel een keer ruzie gekregen met zo'n moeder die vond dat ik me er niet mee moest bemoeienquote:Op zondag 19 december 2021 12:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja idd en die ouders die ze hun gang maar laten gaan.
En dan heb je het nog gehad over de artikelen zonder streepjescode, die je dus zelf op moet zoekenquote:Op zondag 19 december 2021 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Dat is ook zo. Eerst alle produkten op die plaat leggen. Dan eens kijken hoe het werkt, dan een voor een de produkten scannen (steeds kijken waar die barcode zit), dan per ongeluk 2x bliepen, uitvogelen hoe je dat weer ongedaan maakt, na afloop nog een keer checken of alle produkten wel gedaan zijn, dan zien af te rekenen...
En daarna weglopen en dan blijkt dat je die kassabon die je in je portemonnee hebt weggestopt nodig heb om dat poortje open te krijgen.
Zo ging het de allereerste keer.
Oh dat lijkt me lastig. Dat heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 19 december 2021 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je het nog gehad over de artikelen zonder streepjescode, die je dus zelf op moet zoeken
Maar niet vandaagquote:Op zondag 19 december 2021 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, dat is niet zo moeilijk, en nog de allerlekkerste ook
https://www.eefkooktzo.nl/zelf-pitabroodjes-maken/
Ga maar alvast oefenen met 2 courgettes.quote:Op zondag 19 december 2021 12:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me lastig. Dat heb ik nog niet meegemaakt.
Soms wel een barcode die niet herkend wordt, of niet leesbaar.
Die heb je vast niet afgerekend aan de zelfscankassa.quote:Op zondag 19 december 2021 12:32 schreef D. het volgende:
Ik heb 2 courgettes, het komt wel dichtbij zo
Kloptquote:Op zondag 19 december 2021 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb je vast niet afgerekend aan de zelfscankassa.
met gewicht ?quote:Op zondag 19 december 2021 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan groente ook scannen door barcode die bij het product staat
Nee dan niet maar bijv courgette, paprika en prei..quote:
hangt er maar net vanaf.. Maar ze hebben nu ook weegschalen bij de scankassa waar je groente etc kunt scannenquote:Op zondag 19 december 2021 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan niet maar bijv courgette, paprika en prei..
Oh echt, hier nietquote:Op zondag 19 december 2021 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf.. Maar ze hebben nu ook weegschalen bij de scankassa waar je groente etc kunt scannen
quote:Op zondag 19 december 2021 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis die weegschaaltjes met al die plaatjes en dat je dan de sticker met het gewicht en de barcode op het zakje moest plakken
Die zijn er nog steeds, bij Jumbo en AHquote:Op zondag 19 december 2021 12:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis die weegschaaltjes met al die plaatjes en dat je dan de sticker met het gewicht en de barcode op het zakje moest plakken
Wauwquote:Op zondag 19 december 2021 12:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die hebben wij nog
( Jumbo)
Dan moet je zo'n scanner mee nemen en dat doe ik nooitquote:Op zondag 19 december 2021 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan groente ook scannen door barcode die bij het product staat
Ik heb iets tegen de AH..quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwDie hebben ze er hier allang uitgetyft. De grote AH hier heeft zelfs alleen maar zelfscan
Je gaat gewoon nog netjes naar de kassa zelf met je winkelwagen ?quote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n scanner mee nemen en dat doe ik nooit
Ook nog nooit gedaanquote:Op zondag 19 december 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n scanner mee nemen en dat doe ik nooit
quote:Op zondag 19 december 2021 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je gaat gewoon nog netjes naar de kassa zelf met je winkelwagen ?
Waar winkel jij het liefst?quote:Op zondag 19 december 2021 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen de AH..Weet niet wat.. maar ontwijk dat ding als het kan.
Ah ik ook nog wel, alleen bij de AH niet meer sinds ze dus zelfscan hebben ideaalquote:
Nee ik ga naar een zelfscanterminal, ik vind het onhandig om met zo'n scanner rond te lopen, dan kom ik handen tekort omdat ik op mijn telefoon mijn boodschappenlijstje heb staan.quote:Op zondag 19 december 2021 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je gaat gewoon nog netjes naar de kassa zelf met je winkelwagen ?
Wij doen de boodschappen tegenwoordig vaak bij Picnic, maar ja ben soms vergeetachtig dus dan voor de kleine dingen naar de AH.quote:Op zondag 19 december 2021 12:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen de AH..Weet niet wat.. maar ontwijk dat ding als het kan.
Maar je kan ook met je telefoon scannen hé, zelf nog niet geprobeerdquote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga naar een zelfscanterminal, ik vind het onhandig om met zo'n scanner rond te lopen, dan kom ik handen tekort omdat ik op mijn telefoon mijn boodschappenlijstje heb staan.
Flinke Jumbo hier op loopafstand... en de landwinkel hier in de buurt bij een boerderij.. en dan heb ik het wel.quote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij doen de boodschappen tegenwoordig vaak bij Picnic, maar ja ben soms vergeetachtig dus dan voor de kleine dingen naar de AH.
Mijn zoon heeft het daar ook over : Picnic. Is dat online?quote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij doen de boodschappen tegenwoordig vaak bij Picnic, maar ja ben soms vergeetachtig dus dan voor de kleine dingen naar de AH.
Ja, online je boodschappen bestellen. Dan een tijd selecteren en dan komen ze het bij je thuis afleveren.quote:Op zondag 19 december 2021 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft het daar ook over : Picnic. Is dat online?
Ik rijd weleens achter zon autotje... zit steeds te wachten totdat ze omvallen in de bochtquote:Op zondag 19 december 2021 12:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, online je boodschappen bestellen. Dan een tijd selecteren en dan komen ze het bij je thuis afleveren.
Dat hebben/doen zij ookquote:Op zondag 19 december 2021 12:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, online je boodschappen bestellen. Dan een tijd selecteren en dan komen ze het bij je thuis afleveren.
De slijterij ook niet geheel onbelangrijk. Alleen nu ff niet.quote:Op zondag 19 december 2021 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Flinke Jumbo hier op loopafstand... en de landwinkel hier in de buurt bij een boerderij.. en dan heb ik het wel.
Ohja.. de slijter
Bij Jumbo kan dat niet, dat lijkt me trouwens super onhandig want dan moet ik elke keer switchen tussen de scan en boodschappenlijstje op mijn telefoon.quote:Op zondag 19 december 2021 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar je kan ook met je telefoon scannen hé, zelf nog niet geprobeerd
Jaquote:Op zondag 19 december 2021 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij legt alles ook nog netjes op de band?
Ja je moet wel lef hebben om in zo’n ding te zitten. Ik zou al heel bang worden met windkracht 2.quote:Op zondag 19 december 2021 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik rijd weleens achter zon autotje... zit steeds te wachten totdat ze omvallen in de bocht
Switch je idd wel rot jaquote:Op zondag 19 december 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo kan dat niet, dat lijkt me trouwens super onhandig want dan moet ik elke keer switchen tussen de scan en boodschappenlijstje op mijn telefoon.
Heb eens een cursist gehad die bij Picnic heeft gewerkt. Schijnt ook echt regelmatig te gebeuren.quote:Op zondag 19 december 2021 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik rijd weleens achter zon autotje... zit steeds te wachten totdat ze omvallen in de bocht
Zouden die dingen de elandtest niet doorstaan?quote:Op zondag 19 december 2021 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als er een in zit.quote:Op zondag 19 december 2021 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden die dingen de elandtest niet doorstaan?
Ik vind het ook niet handig, maar dat zal aan mij liggenquote:Op zondag 19 december 2021 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Onze plus heeft wel scanners om mee te nemen, maar geen kassa's waar je zelf af kunt rekenen.
Als ik doordeweeks bij andere supers kom dan ga ik wel altijd naar de scankassa's, dat scheelt veel tijd, maar ga niet met zo'n scanner rondlopen
Aan ons dan, dusquote:Op zondag 19 december 2021 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet handig, maar dat zal aan mij liggen
Wah. lijkt me sterk iddquote:Op zondag 19 december 2021 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden die dingen de elandtest niet doorstaan?
Ik gebruik zelf nog vaak ouderwetse cashquote:
Bij onze AH hebben ze wel zo'n ding op het karretje waar je die zelfscanner in kan schuiven zodat je allebei je handen vrij hebtquote:Op zondag 19 december 2021 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ga naar een zelfscanterminal, ik vind het onhandig om met zo'n scanner rond te lopen, dan kom ik handen tekort omdat ik op mijn telefoon mijn boodschappenlijstje heb staan.
#metooquote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nog vaak ouderwetse cash![]()
#truestory
Ik heb een dag bij het distributiecentrum van Picnic gewerkt. Ik bedenk nu dat het aan de andere kant van het Amsterdam-Rijnkanaal zit. Op die hoge bruggen vang je veel wind.quote:Op zondag 19 december 2021 12:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb eens een cursist gehad die bij Picnic heeft gewerkt. Schijnt ook echt regelmatig te gebeuren.
Hier ook. En sinds vorig jaar karretjes waar twee mandjes in staan. Die zijn wat kleiner en wendbaarder.quote:Op zondag 19 december 2021 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij onze AH hebben ze wel zo'n ding op het karretje waar je die zelfscanner in kan schuiven zodat je allebei je handen vrij hebt
Ze leven doorgaans ook niet in de koelkastquote:Op zondag 19 december 2021 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn zalm heeft het overleefd buiten de koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |