Now he is in war with the childquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalWarchild zingt ook niet meer mee.
Zijn er weer rellen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee rellen in Den Haag?
Ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben met vakantiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Elk weekend wel, maar niet grootschalig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Hoe laat nu weer ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Het is over en uit met Marcoquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalWarchild zingt ook niet meer mee.
Er is wel, weer eens, een noodbevel afgegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Dan denk ik dat die smet altijd op zijn naam zal blijven.quote:
Ok... ik moet ff switchen maar ga hem luisteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Jongens kennen jullie dit liedje uit de OP?
Neenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Denk dat dat erg gaat meevallen. Als het maar duidelijk is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die smet altijd op zijn naam zal blijven.
Teksten uit dit liedje gebruik ik nu na bijna 40 jaar og steedsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok... ik moet ff switchen maar ga hem luisteren.
Niet met deze tekst.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken hemquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teksten uit dit liedje gebruik ik nu na bijna 40 jaar og steeds
Zeg maar tegen BOA dat wij zo'n plantje op kantoor hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biodome roept de BoA hier
BoA zucht diepquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar tegen BOA dat wij zo'n plantje op kantoor hebben
Ik vind hem bijna net zo goed als Bertus Staigerpijp @Schakeltopiaquote:
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
triplequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijken
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijken
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem bijna net zo goed als Bertus Staigerpijp @:schakeltopia
Deze tekst is ook briljantquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Positief maar ze bedoelde schijnbaar de film Biodome... schijnt iets te zijn voor kenners!quote:
In Spanje ken joe 's winters lekker bakkos in die zonnosquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik raak elke keer van mijn apropas van die mooie senoritasss
Vroeger waren de maten klein daar iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
en die spaanse broekos zitte zo strakkos
Als ik adem springt meteen die rits losquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ayooo schakelquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
hey engine kerelquote:
Geweldig genotenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey engine kerel
ik ben er eigenlijk niet hoor. maar ik moest eve met deisyy liedje zingen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey engine kerel
ik ben er eigenlijk niet hoor. maar ik moest eve met deisyy liedje zingen
Toen ik nog een jonkie wasquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even een avondje in mijn thuishonk en heb net dit zien winnen![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom hier ik schud je zakken leeg
Kan me nog herinneren dat iedereen uit z'n plaat ging toen bleek dat ze het ook nog in 5 talen kon zingen!quote:
nou nou wat een talentquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat iedereen uit z'n plaat ging toen bleek dat ze het ook nog in 5 talen kon zingen!
Mooi winnaarquote:
Kijken jullie samen in ESF terug?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi winnaarOok gelijk waar we dit jaar mee afsluiten qua terugkijksessies, want komende week wordt geskipt vanwege kerst
Ik ken dit liedje helemaal niet, en het is inderdaad niet bestquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
Lena![]()
Dit blijft toch wel m'n favoriete songfestival nummer na Duncan. Het is niet heel erg goed maar ik was ook wel een beetje verliefd.
Het heeft wel ooit gewonnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dit liedje helemaal niet, en het is inderdaad niet bestMaar wel een leuke dame ja
Elke zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijken jullie samen in ESF terug?
Sla ik nooit afquote:
Ik heb een girlcrush op Lenaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
Lena![]()
Dit blijft toch wel m'n favoriete songfestival nummer na Duncan. Het is niet heel erg goed maar ik was ook wel een beetje verliefd.
Aviciiquote:
Wat leuk, ik kom bijna niet in ESF maar ik weet dat het een heel leuk forum is, dus misschien kom ik wel een keertje aanhaken op zo'n avond. Je mag me porren hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke zaterdagavondDaar is een apart topic over in ESF. Altijd heel gezellig
![]()
Wij doen dan altijd de ene week een bepaald jaar, en dan de week daarop precies een decennium later. Zo kunnen we goed vergelijken tussen de verschillende tijden ook qua techniek en hoe het festival is veranderd.
Vandaag deden we 1982, maar 1992 volgt dus pas in het nieuwe jaar (en eventueel ook op een later tijdstip dan anders, omdat we veel WIDM kijkers hebben)
Mocht je interesse hebben, haak vooral een keer aan
Ik tag je!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk, ik kom bijna niet in ESF maar ik weet dat het een heel leuk forum is, dus misschien kom ik wel een keertje aanhaken op zo'n avond. Je mag me porren hoor
Lena landrut meyer oid?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft wel ooit gewonnenEn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |