Now he is in war with the childquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalWarchild zingt ook niet meer mee.
Zijn er weer rellen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er nog iemand mee rellen in Den Haag?
Ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben met vakantiequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Elk weekend wel, maar niet grootschalig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Hoe laat nu weer ?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Het is over en uit met Marcoquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalWarchild zingt ook niet meer mee.
Er is wel, weer eens, een noodbevel afgegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn er weer rellen?
Dan denk ik dat die smet altijd op zijn naam zal blijven.quote:
Ok... ik moet ff switchen maar ga hem luisteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Jongens kennen jullie dit liedje uit de OP?
Neenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Denk dat dat erg gaat meevallen. Als het maar duidelijk is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die smet altijd op zijn naam zal blijven.
Teksten uit dit liedje gebruik ik nu na bijna 40 jaar og steedsquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok... ik moet ff switchen maar ga hem luisteren.
Niet met deze tekst.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken hemquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teksten uit dit liedje gebruik ik nu na bijna 40 jaar og steeds
Zeg maar tegen BOA dat wij zo'n plantje op kantoor hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biodome roept de BoA hier
BoA zucht diepquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar tegen BOA dat wij zo'n plantje op kantoor hebben
Ik vind hem bijna net zo goed als Bertus Staigerpijp @Schakeltopiaquote:
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
triplequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijken
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet geklikt maar het zal wel op Trio lijken
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind hem bijna net zo goed als Bertus Staigerpijp @:schakeltopia
Deze tekst is ook briljantquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Positief maar ze bedoelde schijnbaar de film Biodome... schijnt iets te zijn voor kenners!quote:
In Spanje ken joe 's winters lekker bakkos in die zonnosquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik raak elke keer van mijn apropas van die mooie senoritasss
Vroeger waren de maten klein daar iddquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
en die spaanse broekos zitte zo strakkos
Als ik adem springt meteen die rits losquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ayooo schakelquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
hey engine kerelquote:
Geweldig genotenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey engine kerel
ik ben er eigenlijk niet hoor. maar ik moest eve met deisyy liedje zingen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey engine kerel
ik ben er eigenlijk niet hoor. maar ik moest eve met deisyy liedje zingen
Toen ik nog een jonkie wasquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even een avondje in mijn thuishonk en heb net dit zien winnen![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kom hier ik schud je zakken leeg
Kan me nog herinneren dat iedereen uit z'n plaat ging toen bleek dat ze het ook nog in 5 talen kon zingen!quote:
nou nou wat een talentquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat iedereen uit z'n plaat ging toen bleek dat ze het ook nog in 5 talen kon zingen!
Mooi winnaarquote:
Kijken jullie samen in ESF terug?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi winnaarOok gelijk waar we dit jaar mee afsluiten qua terugkijksessies, want komende week wordt geskipt vanwege kerst
Ik ken dit liedje helemaal niet, en het is inderdaad niet bestquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
Lena![]()
Dit blijft toch wel m'n favoriete songfestival nummer na Duncan. Het is niet heel erg goed maar ik was ook wel een beetje verliefd.
Het heeft wel ooit gewonnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dit liedje helemaal niet, en het is inderdaad niet bestMaar wel een leuke dame ja
Elke zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijken jullie samen in ESF terug?
Sla ik nooit afquote:
Ik heb een girlcrush op Lenaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:12 schreef engine het volgende:
Lena![]()
Dit blijft toch wel m'n favoriete songfestival nummer na Duncan. Het is niet heel erg goed maar ik was ook wel een beetje verliefd.
Aviciiquote:
Wat leuk, ik kom bijna niet in ESF maar ik weet dat het een heel leuk forum is, dus misschien kom ik wel een keertje aanhaken op zo'n avond. Je mag me porren hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke zaterdagavondDaar is een apart topic over in ESF. Altijd heel gezellig
![]()
Wij doen dan altijd de ene week een bepaald jaar, en dan de week daarop precies een decennium later. Zo kunnen we goed vergelijken tussen de verschillende tijden ook qua techniek en hoe het festival is veranderd.
Vandaag deden we 1982, maar 1992 volgt dus pas in het nieuwe jaar (en eventueel ook op een later tijdstip dan anders, omdat we veel WIDM kijkers hebben)
Mocht je interesse hebben, haak vooral een keer aan
Ik tag je!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk, ik kom bijna niet in ESF maar ik weet dat het een heel leuk forum is, dus misschien kom ik wel een keertje aanhaken op zo'n avond. Je mag me porren hoor
Lena landrut meyer oid?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het heeft wel ooit gewonnenEn ja
Bij een man zou ik bij deze opmerking mijn bedenkingen hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Satellite ook zeker een leuk nummer, al was dat een groeier voor mij;
Leuk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik tag je!Zeker als het een leuk jaar is!
Dat schrijnend slechte Engels is achteraf best grappigquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb een girlcrush op Lena![]()
![]()
Satellite ook zeker een leuk nummer, al was dat een groeier voor mij; op het moment zelf vond ik het niet enorm geweldig perse. Maar het totaalpakketje klopte gewoon
Zij is in Duitsland ook altijd relevant gebleven
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schrijnend slechte Engels is achteraf best grappigMaar ja Lena
Lijkt me ook leuk om een keer mee te doen, als het een jaar is waar ik herinneringen aan heb.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke zaterdagavondDaar is een apart topic over in ESF. Altijd heel gezellig
![]()
Wij doen dan altijd de ene week een bepaald jaar, en dan de week daarop precies een decennium later. Zo kunnen we goed vergelijken tussen de verschillende tijden ook qua techniek en hoe het festival is veranderd.
Vandaag deden we 1982, maar 1992 volgt dus pas in het nieuwe jaar (en eventueel ook op een later tijdstip dan anders, omdat we veel WIDM kijkers hebben)
Mocht je interesse hebben, haak vooral een keer aan
Mooie dame hoorquote:
Dank u. Deze kroeg is altijd openquote:
Ze had toen zwart gelakte nagels volgens mij. Vond ik wel sexyquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is nu een stuk leuker dan toen
Als het nou toch over crushes van toen gaat ......quote:
ik was al begonnen ..quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank u. Deze kroeg is altijd open![]()
Proost
Misschien krijgen we D. nog een keer zo gek om een proeverijtje te doen ter ere van de lockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank u. Deze kroeg is altijd open![]()
Proost
Neh...quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het nou toch over crushes van toen gaat ......
Eh jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm het concept van samen kijken... waar ken ik dat van?
Hoho, aan mij lag het niet he, jullie zijn eruit gestaptquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien krijgen we D. nog een keer zo gek om een proeverijtje te doen ter ere van de lockdown
Hier is alvast één animoquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, aan mij lag het niet he, jullie zijn eruit gestapt
Zodra er weer voldoende animo lijkt te zijn wil ik het best weer oppakken hoor
Tattoos?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke meid, zonde van al die vreselijke tattoos
< Stapt net zo makkelijk weer inquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hoho, aan mij lag het niet he, jullie zijn eruit gestapt
Zodra er weer voldoende animo lijkt te zijn wil ik het best weer oppakken hoor
quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die plakplaatjes is wel jammer ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke meid, zonde van al die vreselijke tattoos
Ik print alle chat verslagen uit op papier ik heb garage boxes vol liggenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jouw aanmelding allang genoteerd
Daar werd ik ook al niet warm vanquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog ff en we gaan met de taxi naar het paradijs
Die komt uit mijn geboorteplaatsquote:
Welke wel?quote:
Floortjequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Die komt uit mijn geboorteplaats![]()
Damn jullie zijn alweer een topic verder inmiddels![]()
Gaat het over zangeressen, of dames in het algemeen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke wel?
Ik zit ook ff te denken.. maar niet van die jonkies in ieder geval.
Ik vond Belinda Carlile wel hot... maar die nam steeds haar vriendin mee
Bonjourquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Die komt uit mijn geboorteplaats![]()
Damn jullie zijn alweer een topic verder inmiddels![]()
Verras ons!quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Gaat het over zangeressen, of dames in het algemeen?
Wij grijpen in ESF terug naar de gouden dagen van Fokquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm het concept van samen kijken... waar ken ik dat van?
Ik heb een Frans nichtje die Florie heet, elke keer als ik jou zie ga ik bijna Frans tikkenquote:
Welke jaren heb jij herinnering aan, want dan krijg jij ook een tag naar je toe gesmetenquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk om een keer mee te doen, als het een jaar is waar ik herinneringen aan heb.
Wij keken altijd met de hele familie naar het ESF.
Alizeequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
alweer?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:45 schreef Flory het volgende:
Ik hoor net dat Rod Stewart alweer 76 is! Wtf!
Alsof het gisteren was
Ik ken zeeslag, kom maar opquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik een zeevloot admiraal dus ik zou maar even dimmen D
De eerste die ik me vaag kan herinneren was 1979.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke jaren heb jij herinnering aan, want dan krijg jij ook een tag naar je toe gesmeten
Goed dat ik het weetquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een Frans nichtje die Florie heet, elke keer als ik jou zie ga ik bijna Frans tikken![]()
Ik vertrek maandag
Doe hetquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde jullie verrassen, vandaar dat ik vroeg waarmee
Merci beaucoupquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet![]()
Mijn frans is uitermate slecht![]()
Dan wens ik je vast een fijne vakantie
Ik heb een ome Fransquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet![]()
Mijn frans is uitermate slecht![]()
Dan wens ik je vast een fijne vakantie
Kent ome Frans Frans?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een ome Frans
Tot dusver mijn bijdrage...
Het ging om een dame waar je een onschuldige crush op hebt...quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg dat waarmeeheeee![]()
Anders gaat @:deisyy langs haar schoenen lopen
Dat was hij al ja, is ergens weer in een schandaaltje verwikkeld en zijn leeftijd stond erbijquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
alweer?
Dat kan niet hoor, iedereen wordt maar 1x 76
Owwwwwwquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het ging om een dame waar je een onschuldige crush op hebt...
Is er al een topic is SHO?quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat was hij al ja, is ergens weer in een schandaaltje verwikkeld en zijn leeftijd stond erbij
De eerstvolgende versie wordt 1992, dus op nieuwjaarsavond 1 januari 2022 tag ik je in ons topicquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De eerste die ik me vaag kan herinneren was 1979.
Vooral 1979-1992
Enkel schuldigequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je hebt er gewoon geen.
#smoesjes
Tof! Dank je.quote:Op zaterdag 18 december 2021 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende versie wordt 1992, dus op nieuwjaarsavond 1 januari 2022 tag ik je in ons topic
1992, nicequote:Op zaterdag 18 december 2021 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerstvolgende versie wordt 1992, dus op nieuwjaarsavond 1 januari 2022 tag ik je in ons topic
hmmmm goed plan welquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tapt nog wel... flesje op zijn kop aan de muur?
Ik heb zo'n 1.5 lt fles Smirnoff en daarop zit het label idd op de kopquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tapt nog wel... flesje op zijn kop aan de muur?
Mijn flessen zijn defectquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 1.5 lt fles Smirnoff en daarop zit het label idd op de kop
Ach, doseren is ook relatiefquote:Op zondag 19 december 2021 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb geen op de kop doseringstuitje
Vindt jij dat een goed jaar?quote:
Iets lekkers!quote:Op zondag 19 december 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil met alle liefde iets tappen voor de mensen hier, roept u het maar
quote:Op zondag 19 december 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
gin-tonicquote:Op zondag 19 december 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
niet specifiek, maar vaak als ik niet echt een 'oh ja' gevoel heb dan vind ik het al gauw leuker dan iets dat ik me nog perfect herinner.quote:
Love potion number nine.quote:Op zondag 19 december 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
oeh dat heb ik lang niet op. Tonic heb ik hier wel. Gin howeverquote:
Klef gedoe hierquote:Op zondag 19 december 2021 00:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Love potion number nine.
Ik vroeg nietsquote:Op zondag 19 december 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel een erg specifieke vraag
heb hier nog wel een restje staanquote:Op zondag 19 december 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh dat heb ik lang niet op. Tonic heb ik hier wel. Gin however
Ow, ben jij nog bezigquote:Op zondag 19 december 2021 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lang leve de foktail proeverij
Kom maar danquote:Op zondag 19 december 2021 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kooigevechten tussen de sc leden hier
Dan krijg jij ook een tagquote:Op zondag 19 december 2021 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet specifiek, maar vaak als ik niet echt een 'oh ja' gevoel heb dan vind ik het al gauw leuker dan iets dat ik me nog perfect herinner.
Ik heb wel Gin in huis, maar geen Tonicquote:Op zondag 19 december 2021 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh dat heb ik lang niet op. Tonic heb ik hier wel. Gin however
< Komt naast Koen staanquote:Op zondag 19 december 2021 00:10 schreef Koen66 het volgende:
ik lust wel een glaasje oude donkere rum Jobi
Ohja, de winnaar komt me opeens bekend voor als ik het opzoekquote:
Ginger ale?quote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel Gin in huis, maar geen Tonic
Dit ben ik in mei 1992:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zondag 19 december 2021 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
Misschien moet je daarover nadenken voor je een aanbieding doetquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
oeh, tijd voor een mini meetquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor nu net deze op de Spaanse Voice
quote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Iquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
RIPquote:Op zondag 19 december 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wacht gewoon netjes tot iedereen weer geconcentreerd isquote:Op zondag 19 december 2021 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zit het je nog steeds dwars ?
quote:Op zondag 19 december 2021 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit ben ik in mei 1992:parachutespringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik combineer het met de tonic van @Koen66. Hij komt even voor mij aan de bar werken om toegang tot het terugkijktopic te krijgenquote:Op zondag 19 december 2021 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet je daarover nadenken voor je een aanbieding doet
Ja goed planquote:
begin 70s hier, the golden yearsquote:Op zaterdag 18 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke jaren heb jij herinnering aan, want dan krijg jij ook een tag naar je toe gesmeten
https://www.davidlebovitz.com/homemade-tonic-water-recipe/quote:Op zondag 19 december 2021 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik combineer het met de tonic van @:Koen66. Hij komt even voor mij aan de bar werken om toegang tot het terugkijktopic te krijgen
Een zeker raar wijf zat dat ooit te krijsen in een tv uitzendingquote:Op zondag 19 december 2021 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja, de winnaar komt me opeens bekend voor als ik het opzoek
Maakt niet uit. Die mag nog wel een keer gedeeld worden.quote:
quote:
Een zo'n uitzending keken we vorige week!quote:
Vickyquote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een zo'n uitzending keken we vorige week!
Prima, maar niet een van mijn favorieten winaars
@Koen66 je bent overbodig verklaardquote:Op zondag 19 december 2021 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.davidlebovitz.com/homemade-tonic-water-recipe/
Voor Spaans zong ze het behoorlijk goed in het Engelsquote:Op zondag 19 december 2021 00:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Die mag nog wel een keer gedeeld worden.
schrapt mini-meet van de lijstquote:Op zondag 19 december 2021 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:koen66 je bent overbodig verklaard* Aoibhin ontslaat
Legend Vickyquote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er een parachutemeet komt, ga ik wel staan kijken op de grond hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus de parachutemeet is een eitje voor jou
quote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hard wel... zo te zien
als ik nog een baco neem gaat het nog verwarrender wordenquote:
Deze inzending van haar vind ik nog veel mooierquote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
VickyBLijft een episch nummer.
WIlde ik eigenlijk op stemmen in de top 2000 maar stond niet op de lijst
Voor mij ook ?quote:Op zondag 19 december 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nog een baco neem gaat het nog verwarrender worden
Drie post geleden, was er nog een verwijzing naar de tweede verduidelijking over de eerste twee onderwerpen die verdwaalden naast het tweede onderwerp :yquote:
Klopt. Instrumentale versie daarvan was een hitquote:Op zondag 19 december 2021 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze inzending van haar vind ik nog veel mooier![]()
Dat durf ik nog wel een keer ja.quote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus de parachutemeet is een eitje voor jou
Was een eitje 🥚quote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hard wel... zo te zien
He, doe eens nietquote:Op zondag 19 december 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drie post geleden, was er nog een verwijzing naar de tweede verduidelijking over de eerste twee onderwerpen die verdwaalden naast het tweede onderwerp :y
Nou van mij mag ie alsnog doorgaan hoor, niet jouw schuld dat er tonic recepten bestaanquote:
Post nou eens een plaatje!quote:Op zondag 19 december 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
He, doe eens niet![]()
Ik was nog bij de crushes
quote:Op zondag 19 december 2021 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jeugdsentiment voor mij. Ik heb die ESFs niet meegemaakt, maar wij hadden thuis elpees van Vicky.quote:Op zondag 19 december 2021 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze inzending van haar vind ik nog veel mooier![]()
Van @Deisyy?quote:Op zondag 19 december 2021 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post nou eens een plaatje!
Tegeltjeswaardigquote:Op zondag 19 december 2021 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Drie post geleden, was er nog een verwijzing naar de tweede verduidelijking over de eerste twee onderwerpen die verdwaalden naast het tweede onderwerp :y
Ik ken ze wel ... Maar dat de 2 dezelfde waren kreeg ik toen niet meequote:Op zondag 19 december 2021 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Jeugdsentiment voor mij. Ik heb die ESFs niet meegemaakt, maar wij hadden thuis elpees van Vicky.
Dees hangt boven je bed?quote:Op zondag 19 december 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sorry, allemaal in vertrouwen gekregen
Maar, je doelde op zangeressen toch?
quote:
Ik herinner me niet zoveel... behalve ellenlange puntentellingen.. en die mis ik nu .. hoe raar.quote:Op zondag 19 december 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
eerste ESC wat ik me echt goed kan herinneren is 1975, en gelijk winst voor Nederland
In 1976 was ik boos dat Nederland niet weer won
Episch nummer, scoorde echt te laagquote:Op zondag 19 december 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herinner me niet zoveel... behalve ellenlange puntentellingen.. en die mis ik nu .. hoe raar.
En Jaime la vie ... nicole... en verder nooit meer gekeken... totdat:
L'amour est bleu is vooral voor mij ook jeugdsentiment, want dat stond altijd op een cassettebandje dat we vroeger in de auto draaiden onderweg naar vakantiequote:Op zondag 19 december 2021 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Jeugdsentiment voor mij. Ik heb die ESFs niet meegemaakt, maar wij hadden thuis elpees van Vicky.
Ergens op FOK staat een foto van haar dirndlquote:
+5quote:Op zondag 19 december 2021 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Episch nummer, scoorde echt te laag
Joh, we willen het niet eens meer weten!!quote:Op zondag 19 december 2021 00:28 schreef D. het volgende:
Ik heb nooit een oogje op een zangeres gehad, geloof ik
Oh ja. Cassettebandjes in de auto vergeet je ook niet.quote:Op zondag 19 december 2021 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
L'amour est bleu is vooral voor mij ook jeugdsentiment, want dat stond altijd op een cassettebandje dat we vroeger in de auto draaiden onderweg naar vakantie
owquote:Op zondag 19 december 2021 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, we willen het niet eens meer weten!!
Dan kan ik me voorstellen dat je boos bent het jaar erop inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
eerste ESC wat ik me echt goed kan herinneren is 1975, en gelijk winst voor Nederland
In 1976 was ik boos dat Nederland niet weer won
ik heb laatst pas 80% van cassettebandjes uit m'n jeugd weggemikt. Lagen allemaal nog bij m'n meoder toen ik d'r huis uitruimdequote:Op zondag 19 december 2021 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja. Cassettebandjes in de auto vergeet je ook niet.
Nee dat kan ik nietquote:Op zondag 19 december 2021 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Jij kan ook tegeltjes toevoegen
ik was ook boos op Sandra Reemerquote:Op zondag 19 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je boos bent het jaar erop inderdaad![]()
Ik begon met kijken in 2003. Het jaar erop haalden we de finale in ieder geval nog, maar mijn wereld stortte in 2005 in toen Glennis het niet haalde johWe moesten tot Anouk in 2013 wachten
Kun je nagaan hoe tof ik het festival zelf vond, dat ik het al die jaren volgehouden heb
Alsjeblieft:quote:Op zondag 19 december 2021 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat kan ik nietOf je moet me een soort template geven waar het in kan
GO_Aquote:Op zondag 19 december 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik herinner me niet zoveel... behalve ellenlange puntentellingen.. en die mis ik nu .. hoe raar.
En Jaime la vie ... nicole... en verder nooit meer gekeken... totdat:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |