Best knap dat die Johnny Jansen steeds als Simba in de lucht wordt gehouden in Heerenveen. Hele staf vervangen behalve die vlees-noch-vis-coach.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Siem de Jong weer hangend op links, leuke rubriek.
Het veld was zondag ook waardeloos.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Caland het volgende:
Ik zou nooit kunnen begrijpen dat het voor zoveel clubs onmogelijk is om een beetje een fatsoenlijke grasmat te onderhouden
Vooral na dat interview van gister.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Hallo
Ik ben zéér tevreden met het nieuws over Buijs
Je bent zelf waardeloosquote:Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het veld was zondag ook waardeloos.
Dat topt hem wel lekker af jaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral na dat interview van gister.
Pascal Jansen mag best weg.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat topt hem wel lekker af ja
Als er nog een trainer weg moet wil ik daar ook wel toe oproepen overigens, kijken of die er dan morgen uitligt
Doe maar Ultee, dan wint Ajax in ieder geval.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat topt hem wel lekker af ja
Als er nog een trainer weg moet wil ik daar ook wel toe oproepen overigens, kijken of die er dan morgen uitligt
Dit, zeker ook omdat ze dit seizoen al een paar keer hebben aangegeven dat hij zijn bek moet houden.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
Dennie lijkt me nou ook typisch zo’n trainer waar spelers geen meter meer voor gaan lopen als eenmaal bekend is dat ‘ie pleite gaat
Voor zo'n type loop ik hoe dan ook al geen meterquote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
Dennie lijkt me nou ook typisch zo’n trainer waar spelers geen meter meer voor gaan lopen als eenmaal bekend is dat ‘ie pleite gaat
Ik vind het erg jammer dat die karpervisser niet op doel staatquote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
Het zou wel sympathiek zijn als Sven van Beek vandaag een paar eigen goals maakt.
Die komt ook niet meer op goal schat ik zo in.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat die karpervisser niet op doel staat
Je hebt ook gewoon te weinig kools 'op het veld' staan met Nelson - Linssen - Alireza /Kokcu - Aursnes - TIl.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:01 schreef Caland het volgende:
Het grote kansenmissen is weer begonnen
Denk dat men vooraf ook wel wat meer (creatieve) input verwacht had van Alireza en ook wel Nelson. Al speelt die laatste de laatste potjes pas wat meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon te weinig kools 'op het veld' staan met Nelson - Linssen - Alireza /Kokcu - Aursnes - TIl.
Loopt ook niet over van creativiteit trouwens.
Ik ook van Alireza hoor, Nelson vond ik zondag wel veel dreiging hebben.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat men vooraf ook wel wat meer (creatieve) input verwacht had van Alireza en ook wel Nelson. Al speelt die laatste de laatste potjes pas wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |