Wij hebben het dit jaar nog geen enkele keer meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ah ja een tijdsspanne van nog geen week. Het zit dit hele jaar wel mee qua rode kaarten!
Tottenham disagrees.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je quote @:yats . Iedereen wordt gematst behalve Vitesse @:yats
Ik heb dan ook wel het idee dat de KNVB wat tegen Vitesse heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wij hebben het dit jaar nog geen enkele keer meegemaakt.
Die is veel te goed voor AZ. Benieuwd waar die heen gaat na dit seizoen. Enige leuke speler eigenlijk ook voorinquote:
Tottenham is dan ook een stelletje jankende kleine kinderen die betrapt zijn met hun handen in de snoeppot.quote:
Wat me wel verbaasd is dat de KNVB Vitesse niet gesteund heeft bij de UEFA. Dat mag je toch wel van een nationale bond verwachten? Zeker ook omdat het ook in het voordeel van de KNVB is dat Vitesse door gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel het idee dat de KNVB wat tegen Vitesse heeft.
Is dat daadwerkelijk een taak van een nationale bond? Naar mijn weten bemoeit de FA zich er ook niet mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Wat me wel verbaasd is dat de KNVB Vitesse niet gesteund heeft bij de UEFA. Dat mag je toch wel van een nationale bond verwachten? Zeker ook omdat het ook in het voordeel van de KNVB is dat Vitesse door gaat.
Vrouw aan het hoofd = geen ballen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Wat me wel verbaasd is dat de KNVB Vitesse niet gesteund heeft bij de UEFA. Dat mag je toch wel van een nationale bond verwachten? Zeker ook omdat het ook in het voordeel van de KNVB is dat Vitesse door gaat.
Als bond hoor je je leden te steunen als er problemen zijn. Dat is de normaalste zaak van de wereld, toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk een taak van een nationale bond? Naar mijn weten bemoeit de FA zich er ook niet mee.
Klinkt een beetje als een slager die zn eigen vlees keurt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Gooi hem dan meteen eruit, anders kan je het seizoen helemaal afschrijven.quote:
@KingRolandquote:Op woensdag 22 december 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weet jij hoe Sjon de telefoon opneemt @:zipportal ?
Prima, terecht geen Toornstra maar ik zie liever ook Dessers dan Linssen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de mening van @:slobeend over de opstelling.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:41 schreef De_Kraam het volgende:
TV op mute voor het Friese volkslied.
Tijd voor een dwangBuijsquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs was zo ontzettend zie-dend. Wat een idioot.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over het Friese volkslied
Best knap dat die Johnny Jansen steeds als Simba in de lucht wordt gehouden in Heerenveen. Hele staf vervangen behalve die vlees-noch-vis-coach.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Siem de Jong weer hangend op links, leuke rubriek.
Het veld was zondag ook waardeloos.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Caland het volgende:
Ik zou nooit kunnen begrijpen dat het voor zoveel clubs onmogelijk is om een beetje een fatsoenlijke grasmat te onderhouden
Vooral na dat interview van gister.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Hallo
Ik ben zr tevreden met het nieuws over Buijs
Je bent zelf waardeloosquote:Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het veld was zondag ook waardeloos.
Dat topt hem wel lekker af jaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral na dat interview van gister.
Pascal Jansen mag best weg.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat topt hem wel lekker af ja
Als er nog een trainer weg moet wil ik daar ook wel toe oproepen overigens, kijken of die er dan morgen uitligt
Doe maar Ultee, dan wint Ajax in ieder geval.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat topt hem wel lekker af ja
Als er nog een trainer weg moet wil ik daar ook wel toe oproepen overigens, kijken of die er dan morgen uitligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |