Dit, zeker ook omdat ze dit seizoen al een paar keer hebben aangegeven dat hij zijn bek moet houden.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
Dennie lijkt me nou ook typisch zo’n trainer waar spelers geen meter meer voor gaan lopen als eenmaal bekend is dat ‘ie pleite gaat
Voor zo'n type loop ik hoe dan ook al geen meterquote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
Dennie lijkt me nou ook typisch zo’n trainer waar spelers geen meter meer voor gaan lopen als eenmaal bekend is dat ‘ie pleite gaat
Ik vind het erg jammer dat die karpervisser niet op doel staatquote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
Het zou wel sympathiek zijn als Sven van Beek vandaag een paar eigen goals maakt.
Die komt ook niet meer op goal schat ik zo in.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat die karpervisser niet op doel staat
Je hebt ook gewoon te weinig kools 'op het veld' staan met Nelson - Linssen - Alireza /Kokcu - Aursnes - TIl.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:01 schreef Caland het volgende:
Het grote kansenmissen is weer begonnen
Denk dat men vooraf ook wel wat meer (creatieve) input verwacht had van Alireza en ook wel Nelson. Al speelt die laatste de laatste potjes pas wat meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon te weinig kools 'op het veld' staan met Nelson - Linssen - Alireza /Kokcu - Aursnes - TIl.
Loopt ook niet over van creativiteit trouwens.
Ik ook van Alireza hoor, Nelson vond ik zondag wel veel dreiging hebben.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat men vooraf ook wel wat meer (creatieve) input verwacht had van Alireza en ook wel Nelson. Al speelt die laatste de laatste potjes pas wat meer.
Hoorde ArneGod zeggen dat ze er de tweede seizoenshelft mee aan de slag gaan om Kokcu ook wat meer in de zestien te krijgen. Dat vindt @onlogisch ook erg leukquote:Op woensdag 22 december 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook van Alireza hoor, Nelson vond ik zondag wel veel dreiging hebben.
Hoffenheim's coach Julian Nagelsmann orchestrated the move for Nelson, calling him "...an incredible player in one-on-one situations".[23] He also hailed Nelson's talent, claiming "he had the abilities to reach the levels of elite players in football such as Lionel Messi, Cristiano Ronaldo [and] Arjen Robben [if] he maintained his consistency and mentality".[23]quote:Op woensdag 22 december 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde ArneGod zeggen dat ze er de tweede seizoenshelft mee aan de slag gaan om Kokcu ook wat meer in de zestien te krijgen. Dat vindt @:onlogisch ook erg leuk
Mandela doet mij heel veel aan een blaffende hond denken. Optisch ziet het er allemaal prima uit
Daar was zijn rendement wel redelijk toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoffenheim's coach Julian Nagelsmann orchestrated the move for Nelson, calling him "...an incredible player in one-on-one situations".[23] He also hailed Nelson's talent, claiming "he had the abilities to reach the levels of elite players in football such as Lionel Messi, Cristiano Ronaldo [and] Arjen Robben [if] he maintained his consistency and mentality".[23]
Naja Til, Alireza en Linssen hebben (in het verleden) bewezen een hoog rendement te kunnen hebben in de Eredivisie. Sini, Toornstra en Dessers hebben dat ook wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon te weinig kools 'op het veld' staan met Nelson - Linssen - Alireza /Kokcu - Aursnes - TIl.
Loopt ook niet over van creativiteit trouwens.
643 minuten, 7 goals, dus ong 1 goal per 90 minuten. 23 wedstrijden in gespeeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was zijn rendement wel redelijk toch?
Die daarvoor Hansquote:Op woensdag 22 december 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt best mee, was vooral wederom een fout.
Bij Bordalas lijnkeeper spelen ==/== keepen in Oranje.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
De Cil moet volgende interlandperiode maar op goal.
Ik was niet serieus Stijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Bordalas lijnkeeper spelen ==/== keepen in Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |