Dat was ook wel echt een offday van Cambuur, zonder Hoedemakers en net na het nieuws van Henk. En Cambuur probeert het spel ook te maken thuis (uit ook eigenlijk dit seizoen) dus dat is sowieso niet echt een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen Cambuur moest Vitesse ook het spel maken. Wat ik al zei, ze kunnen het wel. Maar teams die massaal terugtrekken ligt Vitesse niet.
Normaal gesproken probeert Cambuur inderdaad het spel te maken, maar dat deden ze tegen ons juist niet omdat juist dan Vitesse op zijn sterkst is. Vitesse bestrijd je het beste door hen aan de bal te laten en zelf scherp te zijn qua counters. Vitesse kan namelijk niet om gaan met teams die verdedigend de boel dicht gooien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een offday van Cambuur, zonder Hoedemakers en net na het nieuws van Henk. En Cambuur probeert het spel ook te maken thuis (uit ook eigenlijk dit seizoen) dus dat is sowieso niet echt een goed voorbeeld.
1-0, erg mooi.
Dat maakt ze normaal gesproken niet zoveel uit aangezien ze het ook in de Arena doen. Maar ondanks het slechte spel van Cambuur was ik toen ook zeker onder de indruk van Vitesse hoor. Net als in de Europese potjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal gesproken probeert Cambuur inderdaad het spel te maken, maar dat deden ze tegen ons juist niet omdat juist dan Vitesse op zijn sterkst is. Vitesse bestrijd je het beste door hen aan de bal te laten en zelf scherp te zijn qua counters. Vitesse kan namelijk niet om gaan met teams die verdedigend de boel dicht gooien.
Zou die Hoedemakers de subtop aan kunnen?
Dat ging ook zo goed in de arenaquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt ze normaal gesproken niet zoveel uit aangezien ze het ook in de Arena doen. Maar ondanks het slechte spel van Cambuur was ik toen ook zeker onder de indruk van Vitesse hoor. Net als in de Europese potjes.
Daar ben ik vrij zeker van ja.
Ik vind Schreuder een aardige man en ik gun hem veel, maar ik ga PEC niet missen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
PEC heeft nog 16 potjes om een punt of 25/30 te halen.
Dat gaat niet lukken.
Hij is totaal ongeschikt als hoofdcoach alleen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind Schreuder een aardige man en ik gun hem wel, maar ik ga PEC niet missen.
Ajaxedquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat er maar 6 ploegen zijn met een positief doelsaldo na een half seizoen, hoe dan.
(En Twente staat dan op +1)
Rode kaart was niet zo mal toch? Zat geen bal bij + op de kuit. Ik had hem ook gegeven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:15 schreef Durmada het volgende:
Rare rode kaart, na de gegeven goal alsnog buitenspel geven. Gaat lekker zo.
Bal zat er wel bij maar raakt hem niet inderdaad, vond het vooral wat ongelukkig. Maargoed volgens het boekje en scheidsrechters die zelf nooit gevoetbald hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Rode kaart was niet zo mal toch? Zat geen bal bij + op de kuit. Ik had hem ook gegeven.
In zekere zin wel. Maar ik vind een directe rode kaart toch wel wat heftig voor deze overtreding. Een ongelukkige overtreding mag van mij ook wel met een donkergele kaart worden afgedaan. Al helemaal na nog geen drie minuten gespeeld te hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Rode kaart was niet zo mal toch? Zat geen bal bij + op de kuit. Ik had hem ook gegeven.
Sorry, maar zou je dit kunnen specificeren? Want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt naast deze rode kaart.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef yats het volgende:
Het zit AZ qua rode kaarten in ieder geval niet tegen dit jaar.
Ik ben geen fan van Van Boekel maar dat deed hij vandaag bij ons prima. Zowel Voet als Bazoer hadden beide een vergelijkbare diepgele overtreding en kregen beide enkel geel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Maar ik vind een directe rode kaart toch wel wat heftig voor deze overtreding. Een ongelukkige overtreding mag van mij ook wel met een donkergele kaart worden afgedaan. Al helemaal na nog geen drie minuten gespeeld te hebben.
Die tegen Willem 2 afgelopen weekend was ook erg makkelijk gegeven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:24 schreef Durmada het volgende:
[..]
Sorry, maar zou je dit kunnen specificeren? Want ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt naast deze rode kaart.
Ah ja een tijdsspanne van nog geen week. Het zit dit hele jaar wel mee qua rode kaarten!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Die tegen Willem 2 afgelopen weekend was ook erg makkelijk gegeven.
Je quote @yats . Iedereen wordt gematst behalve Vitesse @yatsquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ah ja een tijdsspanne van nog geen week. Het zit dit hele jaar wel mee qua rode kaarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |