Ik durfde het bijna niet te zeggen.quote:
Vitesse tegen degradatieteams is al zolang ik supporter ben een probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt net een degradatieduel.
Typisch Vitesse.
Hoe kunnen die zo hoog staan? Heb ze echt zelden iets fatsoenlijks zien doen. Behalve in Europa.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt net een degradatieduel.
Typisch Vitesse.
Wel een vervelend elftal om tegen te spelen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe kunnen die zo hoog staan? Heb ze echt zelden iets fatsoenlijks zien doen. Behalve in Europa.
Omdat het moeilijk scoren is tegen Vitesse.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe kunnen die zo hoog staan? Heb ze echt zelden iets fatsoenlijks zien doen. Behalve in Europa.
Vraag ik mij af. Twente maakt het de topclubs wel lastig en won ook dik van Vitesse.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:19 schreef yats het volgende:
Overigens speelt Vitesse beter voetbal dan de huidige nummer 4. Maar dat hoef ik jou als Tukker vast niet uit te leggen Voldemort?
Vitesse heeft van Feyenoord gewonnen en maakte het PSV ook lastig. Alleen Ajax-uit was kansloos.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vraag ik mij af. Twente maakt het de topclubs wel lastig en won ook dik van Vitesse.
Mwah, ze spelen vooral leuk als ze het spel kunnen frustreren. Zolang ze het spel moeten maken blijft er niks meer van over.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:19 schreef yats het volgende:
Overigens speelt Vitesse beter voetbal dan de huidige nummer 4. Maar dat hoef ik jou als Tukker vast niet uit te leggen Voldemort?
Tegen Cambuur moest Vitesse ook het spel maken. Wat ik al zei, ze kunnen het wel. Maar teams die massaal terugtrekken ligt Vitesse niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ze spelen vooral leuk als ze het spel kunnen frustreren. Zolang ze het spel moeten maken blijft er niks meer van over.
Dat was ook wel echt een offday van Cambuur, zonder Hoedemakers en net na het nieuws van Henk. En Cambuur probeert het spel ook te maken thuis (uit ook eigenlijk dit seizoen) dus dat is sowieso niet echt een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen Cambuur moest Vitesse ook het spel maken. Wat ik al zei, ze kunnen het wel. Maar teams die massaal terugtrekken ligt Vitesse niet.
Normaal gesproken probeert Cambuur inderdaad het spel te maken, maar dat deden ze tegen ons juist niet omdat juist dan Vitesse op zijn sterkst is. Vitesse bestrijd je het beste door hen aan de bal te laten en zelf scherp te zijn qua counters. Vitesse kan namelijk niet om gaan met teams die verdedigend de boel dicht gooien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een offday van Cambuur, zonder Hoedemakers en net na het nieuws van Henk. En Cambuur probeert het spel ook te maken thuis (uit ook eigenlijk dit seizoen) dus dat is sowieso niet echt een goed voorbeeld.
1-0, erg mooi.
Dat maakt ze normaal gesproken niet zoveel uit aangezien ze het ook in de Arena doen. Maar ondanks het slechte spel van Cambuur was ik toen ook zeker onder de indruk van Vitesse hoor. Net als in de Europese potjes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal gesproken probeert Cambuur inderdaad het spel te maken, maar dat deden ze tegen ons juist niet omdat juist dan Vitesse op zijn sterkst is. Vitesse bestrijd je het beste door hen aan de bal te laten en zelf scherp te zijn qua counters. Vitesse kan namelijk niet om gaan met teams die verdedigend de boel dicht gooien.
Zou die Hoedemakers de subtop aan kunnen?
Dat ging ook zo goed in de arenaquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt ze normaal gesproken niet zoveel uit aangezien ze het ook in de Arena doen. Maar ondanks het slechte spel van Cambuur was ik toen ook zeker onder de indruk van Vitesse hoor. Net als in de Europese potjes.
Daar ben ik vrij zeker van ja.
Ik vind Schreuder een aardige man en ik gun hem veel, maar ik ga PEC niet missen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
PEC heeft nog 16 potjes om een punt of 25/30 te halen.
Dat gaat niet lukken.
Hij is totaal ongeschikt als hoofdcoach alleen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind Schreuder een aardige man en ik gun hem wel, maar ik ga PEC niet missen.
Ajaxedquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat er maar 6 ploegen zijn met een positief doelsaldo na een half seizoen, hoe dan.
(En Twente staat dan op +1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |