dan ga jij je nooit laten vaccinerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik snap die derde optie niet, ben je dan gevacineerd of niet?
die derde is toch meer een optie als je nee hebt gestemd?
doe is rustigquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laagquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef mrevil1337 het volgende:
Ja, maar ben tegen een vaccinatieplicht want het moet vrijwillig blijven (Artikel 11 van de grondwet).
Nederland heeft al een hoog vaccinatiegraad.
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Welke mongool heeft zich niet laten vaccineren?
baudet bedoel jequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.
Hugo is zelf laag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laag
mee eensquote:
Die gaan wel uitkijken om in zo'n polariserende topic te posten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die reageert vast nog wel. Mensen die zich niet laten vaccineren roepen 't graag van de daken wat voor onzin ze het allemaal vinden.
er zijn nog steeds ongeveer 2 miljoen mensen niet gevaccineerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die gaan wel uitkijken om in zo'n polariserende topic te posten.
Kunnen ze lekker gericht gebasht worden.
Vandaag ratelde 'ie dat het vaccin dus niet werkt, maar de booster wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hugo vind onze vaccinatie graad nog te laag
Dus mensen die de prik niet nemen zijn bang?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:12 schreef Ringo het volgende:
Natuurlijk heb ik me laten vaccineren, ik ben geen bange idioot.
dit is volledig anoniemquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef dexamfetamine het volgende:
Jullie spelen met mijn prive. Ga ik niet zeggen.
Vaak wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dus mensen die de prik niet nemen zijn bang?
Hoe zit het dan met al die kerkelijke dorpjes zoals urk en volendam die massaal niet vaccineren dat heeft toch weinig met jou argumenten te makenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je geen vertrouwen hebt in het vaccin, bang bent voor bijwerkingen of denkt dat Bill Gates jou met nanochips onvruchtbaar gaat maken, dan neem je die prik niet.
Heb je die angsten niet, en blijf je ook niet hangen in primitief individualisme, dan laat je je gewoon vaccineren, want je weet dat de effectiviteit van vaccinaties zit in collectieve bereidwilligheid.
Dit is een Harvard poll. Die snappen simpletons niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik snap die derde optie niet, ben je dan gevacineerd of niet?
die derde is toch meer een optie als je nee hebt gestemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |