Je ziet toch gewoon de feitenquote:Op zondag 19 december 2021 14:17 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als je nou gewoon post dat je corona vaccins niet ziet zitten is het een en ander wellicht wat duidelijker?
Wat stel je voor?quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.
Doe mij ook maar een vaccinatieplicht. Genoeg kans gehad nu.
Wat precies? Ik lever je graag het bewijs.quote:Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit klopt niet en is pure nep informatie.
PRIKSPIJTquote:Op zondag 19 december 2021 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom heb jij er spijt van
omdat het in grote lijnen niet geholpen heeft?
Dat weet heel fok al hoor. Ik heb me 2 jaar lang aan alle regels gehouden en niet geprikt (is namelijk niet verplicht) en nog worden mensen zoals jij boos op me. Jullie zijn de kanker van de samenleving.quote:Op zondag 19 december 2021 14:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is jou mening verder. Ik zal duidelijk zijn ik ben pro vaccineren. En ben mensen zat die het daar niet mee eens zijn. Zeker als ze dat denken op basis van de informatie van de kapper op de hoek bijvoorbeeld. Of de eigenaar van een dansschool. Wat natuurlijk ook een mening is.,
En de griepprik was ook echt verplicht voor de hele bevolking? Nee, alleen ouderen en risicogroepen nemen dat. Als ze dat nou ook gewoon bij corona doen dan kunnen we weer naar een normale samenleving.quote:Op maandag 20 december 2021 22:26 schreef DoubleDip het volgende:
Ja. De booster haal ik ook want omikron. Overigens, de griepprik is ook een soort jaarlijkse booster, dus waarom mensen het na twee prikken genoeg vinden begrijp ik niet. Een virus muteert altijd door.
Doe mij ook maar een vaccinatieplicht. Genoeg kans gehad nu.
Ja.quote:Op zondag 19 december 2021 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat worden er steeds meer als ik die poll bekijk
zijn dat allemaal mongolen volgens jou?
Als je zwak, oud of angstig bent voor sociale uitsluiting dan neem je het vaccin wel. Als je jong, knap, sterk, stoer en moedig bent zoals ik ben dan neem je het niet. Je moet juist heel goed met angst kunnen omgaan om het niet te nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vaak wel.
Als je geen vertrouwen hebt in het vaccin, bang bent voor bijwerkingen of denkt dat Bill Gates jou met nanochips onvruchtbaar gaat maken, dan neem je die prik niet.
Heb je die angsten niet, en blijf je ook niet hangen in primitief individualisme, dan laat je je gewoon vaccineren, want je weet dat de effectiviteit van vaccinaties zit in collectieve bereidwilligheid.
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?quote:Op zondag 19 december 2021 14:32 schreef Lowkeyz het volgende:
Ik ben gevaccineerd, ga ook de booster wel halen. Maar veder is mijn solidariteit met de kwetsbare en ongevacineerde wel op na 2 jaar dit gezeik. Mijn eigen risico is 0 vaccin + <25. Dus veder hou ik me ook niet aan de maatregelen. Prikje nemen is niet zo’n probleem allemaal afstand regels bezoekbeperking etc etc wel hou ik me dus ook niet aan.
Welk plan? Bovenstaande komt niet verder dan 'we spuiten wat in de lucht ofzo'. Dat is géén plan, dat is gewoon wat roepen omdat men wat gevraagd wordt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de feiten
we zijn weer in lockdown
ik denk dat er nieuwe oplossingen gevonden moeten worden
iets wat verder reikt dan prikjes nemen
het virus moet op een andere manier vernietigd gaan worden.
Misschien moet er gewoon wat in de lucht gespoten worden ofzo om het te killen
het probleem ontstaan vooral als de temperaturen dalen zeggen ze
maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben
We moeten een nieuwe weg inslaan om het virus de baas te worden
ik denk zelf meer aan verdelgingsmiddelen ofzo....
wat vind jij van mij plan?
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
booster 5 is inmiddels goedgekeurd en in het VK is de grens ervan van 6 maanden naar 3 maanden verschoven. Landen als Israel hebben een beperkte geldigheid van 'burgerschap' totaan de volgende boostertermijn. Heb je ook een grens waarop je niet meer met de onzin meedoet? ieder half jaar een spuit voor de rest van je leven vind je blijkbaar geen enkel probleem. Dit gaat hoe dan ook één keer per drie maanden worden. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Wat nou als je iedere maand voor de rest van je leven een spuit in je pootje krijgt, op straffe van maatschappelijke uitsluiting. Doe je dan ook nog vrolijk mee? Heb je een grens? Waar ligt die?
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 25 is funest. 22 is optimaal.)quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
50 prikjes, elke drie maanden 1...is nog altijd verstandiger dan op eigen initiatief Vit D + K2 + Zink + NAD + ivermectine nemen. Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen.
Omdat het een middel is waarvan de risicos goed bekend zijn, en ze zijn extreem laag. Zelfs met extreme doseringen worden er nauwelijks bijwerkingen gerapporteerd. Het is het middel met de hoogste moldock score en gaat meerdere bindingen aan (De merck pil maar één) Dus theroetisch is het een zeer goede kandidaat. Daarnaast zijn er veel kleine onderzoeken geweest die zeer positieve resultaten laten zien, en er zijn enkele grotere studies geweest waaronder deze maand nog eentje in Brazilie https://www.researchgate.(...)trospective_citywide Omdat er weinig mee te verdienen valt en de farma puur uit is op winst en onderzoeken prijzig zijn, starten er maar weinig grote onderzoeken naar, en dat wordt als excuus gebruikt om te zeggen dat het middel niet werkt. Of het werkt of niet, of de studies toereikend zijn of niet. Het lijkt er op, maar dat laat ik in het midden. Het is iets wat je kunt doen, ongeacht je vaccinatiestatus, op het moment dat je positief test, en kleeft nauwelijks risico aan terwijl het potentieel wel voorkomt dat jer dood gaat aan de corona. Dat risico vind ik opwegen tegen het risico van het medicijn (kans op diaree, buikpijn en jeuk)quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar frappant dat er vanuit bepaalde kringen zo gehamerd wordt op dit spul. En dat al een jaar of 2. Waarom doen ze dat?
Ik herhaal het even voor je:quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Op ivermectine na wat een daadwerkelijk medicijn is en waarvan iedereen zelf bij zichzelf te rade zou moeten gaan of ze het risico wat eraan gekoppeld zit op vinden wegen tegen het risico van niets doen en afwachten, is het enorm verstandig om te zorgen dat je vitamines en zink op pijl zijn. Vitamine C zou ik er ook nog aan toe voegen en NAC zou ik adviseren als je ziek wordt. NAD helpt je afweersysteem en NAC voorkomt longproblemen . Alles zijn voedingsupplementen en gewoon over de balie te koop. Niets, maar dan ook helemaal niets is mis met dit advies. (overigens ook niet beperkt tot mensen die besloten hebben om niet op zich te laten experimenteren. Dit zou iedereen moeten doen. Het zou een staatsadvies moeten zijn. Dat voorkomt veel leed en ellende. En natuurlijk afvallen hé. BMI van meer dan 250 is funest. 220 is optimaal.)
lol... dat is inderdaad een nulletje teveelquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik herhaal het even voor je:
"Je eigen dokter spelen bij een globale pandemie is nog altijd het domste wat je kan doen."
En daarnaast: een BMI van 220 is extreem dodelijk. Zegt maar een factor 8 a 9 bovenop wat het zou moeten zijn.
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:05 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
lol... dat is inderdaad een nulletje teveelEn zorgen dat je gezond bent en voldoende vitamines en mineralen hebt heeft niets met eigen dokter spelen te maken. Ondersteunende supplementen ook niet. En wat ivermectine betreft, vraag het aan je huisarts of het kwaad kan zou ik zeggen, en als hij zegt dat de risicos laag zijn en jij vindt dat wat je erover gelezen hebt veelbelovend klinkt, dan zijn er genoeg adresjes op internet waar je het kopen kan. In nederland heb je trouwens ook een doktersgroep die dit toestuurt na een professioneel advies (van 100 euro)
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een huisarts is strafbaar bezig als ze jou aanraden dit tegen corona te gaan gebruiken. Lijkt mij dus sterk dat een huisarts jou dat gaat aanraden. Doet hij dat wel, dan zou ik snel een andere huisarts zoeken.
En leuk dat het middel weinig bijwerkingen tegen waar het voor bedoeld is (tegen de meeste darmwormen, parasitaire mijten en luizen), maar een wetenschappelijk bewezen effect tegen corona is er nog steeds niet.
Gebruik jij ook bepaalde bloeddrukmedicijnen als jij last hebt van een gebroken been? Immers, het verlaagt je bloeddruk, dus dat kan nooit slecht voor je zijn toch?
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:16 schreef primumnonnocere het volgende:
[..]
Een dokter mag het niet voorschrijven maar kan je gerust informeren over de risicos. Hoe die doktersgroep dat in Nederland doet weet ik niet. Tenzij ze niet in Nederland zitten lijkt me dat inderdaad strafbaar. Het klopt dat ivermectine geen goedkeuring heeft om tegen covid te gebruiken, net zoals de mRNA therapieen (die hebben slechts een spoedgoedkeuring waardoor ze o.a niet aansprakelijk zijn). Pas in 2023 komt het middel op de markt als de resultaten van dit wereldwijde onderzoek positief blijken te zijn.
Natuurlijk hebben ze dat. Ze hebben immers een nieuwe covid pil gemaakt (en de effectiviteit ervan vergeleken met Remdesivir dat een lagere moldock score heeft dan ivermectine en ook minder bindingen aan gaat.Dat hebben ze kunnen doen omdat Remdesivir wel een officiele protease inhibitor is en ivermectine niet, zelfs al doet ivermectine die taak dus beter.)) Ter vergelijking, de moldock score van Ivermectine is -139.371 en van Remdesivir is -111.007. Het onderzoek naar die pil hebben ze ook nog eens vroegtijdig gestaakt wegens de positieve resultaten, en dat enige onderzoek is niet peer reviewed. Toch hebben verschillende landen het al gekocht en heeft het een spoed goedkeuring voor covid. Achteraf hebben ze moeten toegeven dat het spul toch niet zo goed werkt. Er wordt dus met twee maten gemeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zelfs de grootste fabrikant heeft twijfels bij de werking ervan.(laatste alinea).
https://www.rechtspraak.n(...)t-aan-te-passen.aspx
Maar goed, ik laat het hier verder bij. Dit is een offtopic discussie.
Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.quote:Op zondag 19 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de feiten
we zijn weer in lockdown
ik denk dat er nieuwe oplossingen gevonden moeten worden
iets wat verder reikt dan prikjes nemen
het virus moet op een andere manier vernietigd gaan worden.
Misschien moet er gewoon wat in de lucht gespoten worden ofzo om het te killen
het probleem ontstaan vooral als de temperaturen dalen zeggen ze
maar in afrika hebben ze er ook last terwijl ze daar altijd hoge temperaturen hebben
We moeten een nieuwe weg inslaan om het virus de baas te worden
ik denk zelf meer aan verdelgingsmiddelen ofzo....
wat vind jij van mij plan?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 december 2021 05:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Weinig. Want jou plannen gaan het niet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |