SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Gewoon doodnegeren joh. Kaltstellen op die manier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij het warme bad DRT komt volschijten met je onnavolgbare hersenkronkels
klaas is welkomquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Erg jammer dat jij het warme bad DRT komt volschijten met je onnavolgbare hersenkronkels
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:07 schreef wimderon het volgende:
De eerste inzendingen stromen binnen, jawel!
[ afbeelding ]
Cancellenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:13 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Geen doodnegeren joh. Kaltstellen op die manier.
Gijs is de zoon van Harry de Winter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jim Williams is al bijna 40. Type Gijs Rademaker.
Oke forum adminquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:59 schreef wimderon het volgende: https://streamable.com/zhrzid Kan dit?
Inderdaad, had dat liever 10 januari gezien ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef fetX het volgende:
@:wereldgozer pas Tweede Kerstdag terug.
Dit is NIET leuk.
KlaasGoat, heb je ook verstand van dartsen?quote:
Ivo van Haarenquote:
We hebben een topicrecord te verbrekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, had dat liever 10 januari gezien ofzo
(grapje he)
Ah, die ken ik niet.quote:
Atletiek bij Ziggo en Eurosport en langlaufen en het langlaufgedeelte van de NoKo bij Eurosport. Uitmuntende commentator (zeker bij het atletiek vormt hij met, volgens mij, Michel Boeting echt een leuk duo), die zeer zeker weet waar hij het over heeft en het ook altijd leuk brengt, alleen zet hij zijn microfoon op de Player nog wel eens te vroeg aanquote:
Als Hunt een hooligan tegenkomt pist hij in zijn broek. Dit is een kantoorklerkhoofd.quote:
voor darts gooien heb je helemaal geen talent nodigquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Hij is gewoon nauwelijks getalenteerd Zjak. Meer dan 90 gemiddeld zit er niet in.
Zijn stem komt mij inderdaad wel bekend voor.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Atletiek bij Ziggo en Eurosport en langlaufen en het langlaufgedeelte van de NoKo bij Eurosport. Uitmuntende commentator (zeker bij het atletiek vormt hij met, volgens mij, Michel Boeting echt een leuk duo), die zeer zeker weet waar hij het over heeft en het ook altijd leuk brengt, alleen zet hij zijn microfoon op de Player nog wel eens te vroeg aan
Dat laatste is ook niet per se nodig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor darts gooien heb je helemaal geen talent nodig
alleen vast handjes en een bovenkamer die stabiel blijft
Ah, weten we gelijk waarom je niet op dat podium staat.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor darts gooien heb je helemaal geen talent nodig
alleen vast handjes en een bovenkamer die stabiel blijft
mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste is ook niet per se nodig.
Zouden ze al spijt hebben van die actie?quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah, weten we gelijk waarom je niet op dat podium staat.
mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit is géén warm badquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Heb je die foto van Borland en zijn vrienden al gezien? Een stukje cheerleader effect.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Hunt een hooligan tegenkomt pist hij in zijn broek. Dit is een kantoorklerkhoofd.
wtf gertquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En dan heb ik Dutchsuomidingetje ook al weggepest. Ik bén een koud bad.
Sowquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:21 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken jullie dit echt elke avond
Zeker weten Klaas. En het is hier ook élke dag een warm bad. Stukje gezelligheid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had al zo een vermoedenquote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
die heeft Jacques wel heel letterlijk genomen, maar ach als Mardle ermee weg komt waarom deze meneer niet hequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:24 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Theo heeft de stoute schoenen aangetrokken.
Mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
En middag. Vergeet de middag niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Die is er een tijdje niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:28 schreef fetX het volgende:
Iemand al begonnen aan The Witcher seizoen 2?
@:maxi-mus ?
zenden ze dit tegenwoord ook smiddags uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
En middag. Vergeet de middag niet.
Doen ze ook niet, dat was een grapje van @Zorroquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zenden ze dit tegenwoord ook smiddags uit
wist ik niet
Ja klaas, kom je ook kijken!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zenden ze dit tegenwoord ook smiddags uit
wist ik niet
dat is niet zo moeilijk denk ik met wie ik hier zie posten...quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
We hebben een topicrecord te verbreken @:klaasweetalles
Lockdown doet weer mee als factor van betekenis nu.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef fetX het volgende:
We hebben een topicrecord te verbreken @:klaasweetalles
Het gaat allemaal om de lange adem.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk denk ik met wie ik hier zie posten...
Nietquote:
Bij Lam die op 64 voor twee keer dubbel-16 gingquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:33 schreef wimderon het volgende:
Als Zjak die boos wordt om een keuze van een speler nog niet afgestreept was, dan bij dezen.
Second thatquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Lam die op 64 voor twee keer dubbel-16 ging
Koninklijke radio controlled Marechausseequote:
die man kan beter gaan kooivechtenquote:
Krtsjmar. Zo deed de Duitse biatloncommentator dat dus dan zal het wel ongeveer prima zijn.quote:
Ik begin langzaam aan een lockdownie te worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lockdown doet weer mee als factor van betekenis nu.
Hierna gaan de bokshandschoenen aan.quote:
Wanneer beginnen die Winterspelen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Krtsjmar. Zo deed de Duitse biatloncommentator dat dus dan zal het wel ongeveer prima zijn.
De erg saaie kloteHunt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De altijd kleurloze A Hunt
Eerste sport op 2 februari, openingsceremonie op de 4e!quote:
Wat een rare volgorde.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste sport op 2 februari, openingsceremonie op de 4e!
We zitten zeker weer met een matige tijdzone of nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste sport op 2 februari, openingsceremonie op de 4e!
Zitten we ook, morgen de halve finales en finale en dan zijn we klaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
is dit pas round 1? Het begint vandaag dus....
ik dacht dat we al in de kwartfinale zaten
Vanavond ook ronde 2 Klaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Diep in de nacht genot.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten zeker weer met een matige tijdzone of niet
Je moet het curling toch ergens buiten de echte sport om zien te plannen.quote:
Waardeloosquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Diep in de nacht genot.
We zitten dan toch nog in lockdown.
Maar dat is een Tsjech toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Krtsjmar. Zo deed de Duitse biatloncommentator dat dus dan zal het wel ongeveer prima zijn.
In de OP staat een speelschema. Doe er je voordeel meequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Verre van, het is in China, waar het zes uur later is! Lekker van vroeg in de ochtend (uurtje of 2-3) tot eind van de middag en dan weer lekker pittenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zitten zeker weer met een matige tijdzone of niet
Hopen dat ie dan niet de pijlen op jou richt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef K_uit_h het volgende:
Krcmar kan ook wel bij de deur van een nachtclub gaan staan
Jeetje, ik kom er door deze vraag achter dat darts-Krcmar dat níet isquote:
Allejezus wat een armoequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
Viaplay heeft geen reclame. (lol)quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef klaasweetalles het volgende:
godverdomme hoe veel reclame hebben ze wel niet
om de 2 minuten
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
Vrolijke, lekker gekke vrouw die Ingridquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
Watch Dogsquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
Ik ben ondertussen langzaamaan benieuwd hoe het leven DAN zou zijnquote:
fake newsquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, ik kom er door deze vraag achter dat darts-Krcmar dat níet is
Gelukkig hebben ze het kermisonderdeel, de mixed, daarvoor aangegrepen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet het curling toch ergens buiten de echte sport om zien te plannen.
Maar vrouwen curlingquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet het curling toch ergens buiten de echte sport om zien te plannen.
Ja dat is voor de loonslaven niet ideaalquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verre van, het is in China, waar het zes uur later is! Lekker van vroeg in de ochtend (uurtje of 2-3) tot eind van de middag en dan weer lekker pitten
Alleen ōf er een 9 darter valt volgens mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
Was er een nostradamus met hoeveel 9 darters er vallen?
Alleen ķf er een valt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
Was er een nostradamus met hoeveel 9 darters er vallen?
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gek!
Dat ben ik ook. Vakantie in februariquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat is voor de loonslaven niet ideaal
Hmm ik heb te veel verlofdagen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Vakantie in februari
Woedend.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Het niveau valt tegen volgens Grootmeester Zuurstofgebrek. Okee boomer.
Heel ludiekquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Nou dat niet. Teleurgesteld vooralquote:
El-Schuimhoquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
WAAROM ZITTEN WE OPGESCHEEPT MET DE EXTREEM SAAIE HUNT
HEt KaN NoG1!1!!1!2quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verdenk Klaasquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doen er ook fokkers mee met die foto's?
Walk like an Egyptianquote:
Baby vrije avondquote:
Woedend?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
bohhquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je toevallig de vrouw van @:poepz0r
picsquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je toevallig de vrouw van @:poepz0r
Met geweld.quote:
Staat een meltdown van Stijn ook op de DRT bingo?quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El-Schuimho
Ik deel je frustratie trouwens.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Staat een meltdown van Stijn ook op de DRT bingo?
Om vervolgens in zijn eigen leg geen triple te rakenquote:
Vitessequote:Op zaterdag 18 december 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Adam Hunt
PEC Zwolle
Heracles Almelo
Rob Jetten
Bløf
Racoon
Premquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Adam Hunt
PEC Zwolle
Heracles Almelo
Rob Jetten
Bløf
Racoon
Marco Borsato is hier zelfs niet meer welkom.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Adam Hunt
PEC Zwolle
Heracles Almelo
Rob Jetten
Bløf
Racoon
Uit laten betalen, toch weer behoorlijk bedrag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm ik heb te veel verlofdagen.
Kan ik wel pakken in februari.
Samen met heywoodu diep in de nacht.
Laszlo Kadar, doet mee aan Lakeside!quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke goede Roemeense darter bestaat er dan Zjak?
Minder slecht.quote:
Zure regen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een bouwhelm op het strand. Wat verwacht je? Een kokosnoot op je hoofd??
Kijk uit, mallootquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ovide en z'n Vriendenquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kijk uit, malloot
Een kokosnoot
Daniel Koerhuis.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ovide genotquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kijk uit, malloot
Een kokosnoot
Semafoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ovide genot![]()
Moest laatst ineens denken aan Dommel.
Deze post deed mij denken aan Drommelquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ovide genot![]()
Moest laatst ineens denken aan Dommel.
En belasting betalen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Uit laten betalen, toch weer behoorlijk bedrag.
Sterktequote:Op zaterdag 18 december 2021 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ga PEC - Twente kijken tot de 0-1, tot over 10 minuten
Bakkum?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
Mokertje, mokertje hard juichen voor Sjim.
Beamquote:
Nee, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |