SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Nee, ga weg.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Hier verder
DRT / 2022 PDC World Darts Championship #35 9-darters![]()
Haha mijn huisarts heeft mij nog niet gebeld voor de prik!
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
En zou jou dat over de streep trekken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:58 schreef Bocaj het volgende:
Haha mijn huisarts heeft mij nog niet gebeld voor de prik!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
mijn huisarts weigerde, het mocht nietquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:58 schreef Bocaj het volgende:
Haha mijn huisarts heeft mij nog niet gebeld voor de prik!![]()
Persco: Mark doet geen voorspellingen meer maar weet wel dat het tijdelijk is. Heerlijke stand-up comedian."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Doen wij wel in BNWquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:59 schreef Vallon het volgende:
Persco: Mark doet geen voorspellingen meer maar weet wel dat het tijdelijk is. Heerlijke stand-up comedian.![]()
![]()
In Duitsland is 7x meer IC capaciteit en daar hebben ze strengere regels, zijn we hier te soft?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik vond het verhaal en de communicatie echt matig deze persconferentie.
Ik denk met name dat mensen niet snappen dat ze aan de ene kant zeggen dat de vaccins veel minder goed werken tegen de Omicron variant, maar dat een booster prik wel heel belangrijk is en de bescherming weer op peil brengt.
Dat hadden ze beter moeten uitleggen. Want nu is de kans groot dat veel mensen die Booster niet gaan halen omdat ze denken dat de vaccinaties geen effect meer hebben.![]()
Neuh, dat niet maar ik zie uit naar de discussie met haar! (Ja, ik heb een haar!)quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En zou jou dat over de streep trekken?
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dat het niet DE oplossing is, wil niet zeggen dat je het dan maar helemaal niet moet doen Hugo. Als je zo gaat denken, hoef je ook niet allerlei kleine maatregelen op te stapelen die ook allemaal niet DE oplossing zijn.![]()
Nee, is wel zo als wij van Mexico terugvliegen naar Zwitserland. Gelukkig gaat dat vanaf 20dec weer veranderen, maar 1 test nodig, enkel voor vertrek. Terwijl het juist andersom zou moeten zijn om Europese coronaverspreiders tegen te gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:53 schreef AlwaysHappy het volgende: [..] Is dat serieus? Voor EU naar EU? Dan wordt het wel heel duur
Maar die arme landen zijn al blij dat er mensen komen, en hebben nauwelijks restricties, en geen corona want zomer.
Ik verwacht dat mensen met 2 vaccinaties straks wel weer een PCR moeten doen binnen EU, dus geniet nog van je qr nu het nog kan, paar weekjes max.![]()
![]()
Een grote reclamespot voor niet-werkende vaccins/boosters van paar pharma bedrijven die nu vast aan de whiskey zitten.quote:![]()
Zoiets als biljarten... een prima reden om met je maten het op een zuipen te zetten.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Lambik had er 6quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neuh, dat niet maar ik zie uit naar de discussie met haar! (Ja, ik heb een haar!)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: