abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202698156
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Voor Delta zou je 90 of 95% moeten halen voor groepsimmuniteit.

En anders zou je nog steeds maatregelen nodig hebben, bijvoorbeeld 's avonds sluiten van winkels en horeca.
Wat lul je nou man :')

Enige manier is om het virus op z'n beloop te laten gaan en de IC's uitbreiden.
pi_202698175
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Wat lul je nou man :')

Enige manier is om het virus op z'n beloop te laten gaan en de IC's uitbreiden.
Dat de wetenschappers hier nog niet aan hebben gedacht zeg. Hadden ze jou maar gebeld.
pi_202698197
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:09 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Dat de wetenschappers hier nog niet aan hebben gedacht zeg. Hadden ze jou maar gebeld.
Je snapt het nog niet na 3 lockdowns?
pi_202698225
Weet iemand of begraafplaatsen ook dicht zijn? Kan er niks over vinden op Google.
pi_202698244
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Je snapt het nog niet na 3 lockdowns?
Nee leg even uit, ik heb geen Facebook.
pi_202698256
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:09 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Wat als ik jou vertel dat dit geen uniforme / homogene groep is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202698269
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:14 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Nee leg even uit, ik heb geen Facebook.
Nee jij hebt alleen NOS.

Je hecht alleen waarde aan autoriteit die benoemd is door de mainstream autoriteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202698303
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee jij hebt alleen NOS.

Je hecht alleen waarde aan autoriteit die benoemd is door de mainstream autoriteit.
_O-
pi_202698342
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 10:20 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
_O-
Ik denk dat er geen brug te slaan valt hier.
pi_202698354
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:13 schreef Slumlord. het volgende:
Weet iemand of begraafplaatsen ook dicht zijn? Kan er niks over vinden op Google.
Het is uitgestorven daar.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202698379
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 09:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het probleem bij dit type discussies is dat men reageert op een compleet verhaal en de emotie eronder men niet zint en daarom maar de conclusie trekt dat het onzin is. Ik heb echt geen idee wat je onzin vindt en waarom. Dat kun je wss ook niet uitleggen.. En als je het wel probeert laat je wss blijken dat je het punt mist.

A. De oversterfte was niet hoger in 2020 voor pak hem beet iedereen onder de 50. Kan je dat accepteren?
cherry picken op de leeftijd 50 mocht dadelijk blijken dat er toch wat oversterfte tussen de 40 en 50 was dat dan 40 je beter uitkomt zet je daarop in :')
quote:
B. Bijna of geen gezonde kinderen overleden aan covid sinds de start van de pandemie. Kan je dat accepteren?
bijna of geen is al een contradictie daar hoef ik niet serieus op in te gaan
quote:
C. 4+% oversterfte onder 65- groep in 2021 tov 2020. Kan je dat accepteren?
dus tussen de 50 en 65 is er een oversterfe van 4% leuk uit welke cijfers blijkt dat en welk punt wil je hiermee maken
quote:
D. 50% meer non Covid deaths voor jongens 15-19 (in geloof ik de UK) in 2021 dan 2020. Kan je dat accepteren?
Ik geloof dat is jou hard wetenschappelijk bewijs met duidelijke bronnen daar zitten we op te wachten
quote:
En last dan.
E. Sinds de inzet van de vaccinaties danwel de Delta variant van corona is het aantal still births na corona infectie van 1.0% naar 2.7% gestegen.
iemand die hier door deze zin een blik van zijn logica geeft waaruit volgt dat hij
niets van causaliteit blijkt te begrijpen maar wat zegt, ja die kan ik toch niet serieus nemen
quote:
Dat zijn allemaal feiten. Als je vindt van niet kan je ze puntsgewijs natuurlijk met papers danwel andere bronnen weerleggen.
bij elkaar gezochte feiten zonder onderbouwing en dan tegen de rest van de discussie deelnemers zeggen zoek zelf maar waar ik deze onzin vandaan haal.
pi_202698387
Bespaar je de moeite, kilometers diep rabbit hole.
pi_202698521
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 10:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
cherry picken op de leeftijd 50 mocht dadelijk blijken dat er toch wat oversterfte tussen de 40 en 50 was dat dan 40 je beter uitkomt zet je daarop in :')
[..]
bijna of geen is al een contradictie daar hoef ik niet serieus op in te gaan
[..]
dus tussen de 50 en 65 is er een oversterfe van 4% leuk uit welke cijfers blijkt dat en welk punt wil je hiermee maken
[..]
Ik geloof dat is jou hard wetenschappelijk bewijs met duidelijke bronnen daar zitten we op te wachten
[..]
iemand die hier door deze zin een blik van zijn logica geeft waaruit volgt dat hij
niets van causaliteit blijkt te begrijpen maar wat zegt, ja die kan ik toch niet serieus nemen
[..]
bij elkaar gezochte feiten zonder onderbouwing en dan tegen de rest van de discussie deelnemers zeggen zoek zelf maar waar ik deze onzin vandaan haal.
Pfoe... Dit gaat te hard voor je. Je kiest er echt helemaal zelf voor om alles weg te wuiven.
pi_202698653
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 08:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oversterfte statistieken. Mortaliteit onder gevaccineerden die hoger ligt, het hele lage IFR van covid vergelijken met die van dodelijke bijwerkingen vaccins.

Kinderen zijn geen risicogroep.
Oversterfte is een nogal grof instrument. Er zijn namelijk talloze factoren die ertoe leiden dat mensen dood gaan. Aangezien er met corona daadwerkelijk wat aan de hand is, zien we inderdaad oversterfte.

Bij kinderen zien we geen oversterfte, kinderen sterven dan ook bijna nooit aan corona. Dat betekent niet dat de vaccins dan gevaarlijker zijn. Want aanzienlijk wat kinderen zijn ook al gevaccineerd, en die komen ook niet in de oversterfte voor. Maar goed, het argument werkt twee kanten op, maar bij jouw maar één kant op.

Overigens kan corona zonder sterfte ook heel naar zijn, corona kan vermoeidheidsklachten geven, de longen kapotmaken of klachten aan het hoofd, het hart, de lever of de darmen geven.
pi_202698680
quote:

[..]
Oversterfte statistieken. Mortaliteit onder gevaccineerden die hoger ligt, het hele lage IFR van covid vergelijken met die van dodelijke bijwerkingen vaccins.
Overigens is dit onzin/een leugen.
pi_202698707
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:34 schreef Geerd het volgende:
Jammer geen avondklok vanaf 20.00 ofzo
Precies en de maatregel dat men nog slechts helemaal alleen mag zijn in de openbare ruimtes.
  zondag 19 december 2021 @ 11:08:28 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202698723
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 08:19 schreef ludovico het volgende:

En wat ik al eerder zei. Non covid deaths 50% omhoog tov 2020 in 2021 voor jongens tussen de 15-19... Dat is simpelweg verontrustend.

De oversterfte is erger in 2021 dan in 2020 voor hele groepen en er was geen oversterfte in 2020 voor hele groepen.
Dus nu is oversterfte wel een argument? 8)7
  zondag 19 december 2021 @ 11:12:24 #93
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202698785
quote:

Dodelijke bijwerkingen als in al die dode neven, nichten, bekenden en collega's van feesboek?
pi_202698820
Goed om te weten dat we Ludovico ook niet meer serieus hoeven te nemen voortaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_202699524
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 11:12 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dodelijke bijwerkingen als in al die dode neven, nichten, bekenden en collega's van feesboek?
Je gaat toch niet de spot drijven met de vermaarde, gerenommeerde en toonaangevende Facebook University?
A murky, forgotten land.
pi_202699537
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed om te weten dat we Ludovico ook niet meer serieus hoeven te nemen voortaan.
Eenieder die wel eens in COR ( :r) komt of kwam, wist dat al lang.
A murky, forgotten land.
pi_202699817
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Oversterfte is een nogal grof instrument. Er zijn namelijk talloze factoren die ertoe leiden dat mensen dood gaan. Aangezien er met corona daadwerkelijk wat aan de hand is, zien we inderdaad oversterfte.

Bij kinderen zien we geen oversterfte, kinderen sterven dan ook bijna nooit aan corona. Dat betekent niet dat de vaccins dan gevaarlijker zijn. Want aanzienlijk wat kinderen zijn ook al gevaccineerd, en die komen ook niet in de oversterfte voor. Maar goed, het argument werkt twee kanten op, maar bij jouw maar één kant op.

Overigens kan corona zonder sterfte ook heel naar zijn, corona kan vermoeidheidsklachten geven, de longen kapotmaken of klachten aan het hoofd, het hart, de lever of de darmen geven.
twitter

In 2020 zagen we welliswaar geen oversterfte met al die Covid cases, 2021 is een ander verhaal.
En in de oversterfte statistieken is het in absolute aantallen natuurlijk een marginale groep.

Klopt, heftige Corona is ook kut, heftige bijwerkingen ook.

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door ludovico op 19-12-2021 12:36:02 ]
pi_202699960
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ah, de doden zijn ontstaan 'after they introduced jabs' en niet 'after the introduction of the coronavirus'.
pi_202700028
twitter
pi_202700090
twitter

Het gaat mij vooral om het verschil 2020 - 2021.

Non-Covid.
Juni-21.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')