SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2021 06:04:21 ]![]()
Topshow[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik heb vanmorgen 2 mensen het nieuws verteld over de opkomende dreiging van Hugo en Mark. Ze waren zich van geen kwaad bewust want volgden het nieuws niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn voorspelling voor de persconferentie wat betreft reacties hier op FOK!
[ afbeelding ]
N'och. Dat was schrikken.
Go hard or go home![]()
Ik word nu al weer moe van al die figuren die het leed van anderen maar weer lopen te bagetalliseren.zie email 27 oktober![]()
Fuck ja. Gristus wat is men eager hierquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:27 schreef Oriente het volgende:
Klap in het gezicht van @:dick_laurent dit![]()
![]()
Ik vind dit een wat agressief topic als je een afwijkende mening hebt. Is dat altijd zo?
Het voelt niet als een warm bad.![]()
Half omdat van 5-5. Puur een benaming. Maar goed, genoeg woorden. Halfvolle lockdown dan maarquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond dat halve lockdown nogal zwaar aangezet maar soit. Glas is halfvol, of half leeg.
I'll give you something to do![]()
Verkapte "kijk mij eens in Spanje zitten" post dit, klap in het uitzichtloze gezicht van de sombere Nederlander.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow. Waar is het daglicht gebleven?![]()
Dat is positiefquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist negatief getest. Begin te denken dat corona gewoon een verzinsel is![]()
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist negatief getest. Begin te denken dat corona gewoon een verzinsel isGo hard or go home![]()
Hoe durf je, donderstraal op man.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind dit een wat agressief topic als je een afwijkende mening hebt. Is dat altijd zo?![]()
Eens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik word nu al weer moe van al die figuren die het leed van anderen maar weer lopen te bagetalliseren.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik word nu al weer moe van al die figuren die het leed van anderen maar weer lopen te bagetalliseren.![]()
Ik vind je ook behoorlijk kritisch eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind dit een wat agressief topic als je een afwijkende mening hebt. Is dat altijd zo?
Het voelt niet als een warm bad.![]()
Haha wat een grap! Die had ik kunnen makenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik vind je ook behoorlijk kritisch eerlijk gezegd.![]()
Revenge kan dan leuk zijn op Disney+. Goed einde ook. Of The Killing (Amerikaanse versie) op Disney+. Qua films zo uit m'n hoofd niet echt aanraders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hou van drama series! Beetje mysterie erin ook leuk![]()
Te laat nu. Erg jammer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha wat een grap! Die had ik kunnen maken![]()
Ik vind de aankomende maatregelen zelf niet zo boeiend, gezien ik toch al een soort kluizenaar ben.
Ja, de watersport gaat niet door, maar ja dat ging het toch al niet vanwege kerstmis enzo.
Ik snap wel goed dat het voor veel anderen heel anders is, dus sterkte als je in die groep zit
Twiddel![]()
Gelukkig hebben we mekaar nog om het leven nét wat zuurder te maken.
Ik haat jullie ook.
Go hard or go home![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe durf je, donderstraal op man.![]()
![]()
Hoe naïef ben je dan..quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:31 schreef summer2bird het volgende:
Hier in het dorp is gister een nieuwe kledingwinkel open gegaan. Das ook kutte timing zeg.![]()
Ik volg dit topic, het nieuws en talkshows. Je ziet de signalen en je ziet het aankomen. Het is nog steeds schrikkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen 2 mensen het nieuws verteld over de opkomende dreiging van Hugo en Mark. Ze waren zich van geen kwaad bewust want volgden het nieuws niet.
N'och. Dat was schrikken.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
En zo kan het dus ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind de aankomende maatregelen zelf niet zo boeiend, gezien ik toch al een soort kluizenaar ben.
Ja, de watersport gaat niet door, maar ja dat ging het toch al niet vanwege kerstmis enzo.
Ik snap wel goed dat het voor veel anderen heel anders is, dus sterkte als je in die groep zit![]()
![]()
In enkele samenleving heeft men behoefte aan ontspanning in groepsverband. Dat is geen luxe van de "eerste wereld".quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Heftig hoor.
De tering wat een first world problems.![]()
Ja effe serieus.. fucking bijna 2022 en er komt iemand op het lumineuze idee een kledingwinkel te openen. Internet bestaat al een tijdje niet meer?quote:![]()
Ja klopt, maar puur omdat je het huidige pakket maatregelen dat er ligt omschreef als een halve lockdown, ondanks dat (bijna) alles nog open is voor het grootste deel van de dag. Niet om je daarmee te dissen of je gevoelens te downplayen. Dan is wat er nu op ons af komt toch wel een heel stuk heftiger, vandaar die opmerking over het zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe jij je voelt. Juist prima dat je er weinig last van hebt, wees blij daarmee want het kan 10 keer anders. En dat ik het als bijzonder zwaar ga ervaren maak je er zelf van. Jij moest in het begin zo nodig vallen over het feit dat ik het puur gemakshalve een 'halve' lockdown noemde en vervolgens op onprettige toon zeggen dat ik het nog zwaar ga krijgen.
Maar goed, ik zie je reactie hierboven. Helemaal mee eens, en dankje. Vandaag ook niet in een al te best humeurtje natuurlijk.
Spanning neemt inderdaad toe naarmate zo'n persconferentie dichterbij komt.blablablabla![]()
https://www.youtube.com/watch?v=5QzHJGl_Uwc[quote]quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2631172/2/25#p202685716]zaterdag 18 december 2021 17:32[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/383145]HulkHeld[/url] het volgende:
[..]
Hoe naïef ben je dan..
[/quote]
Tja, de verbouwing was al een paar maand bezig. Dit is gewoon erg ongelukkige timing.
Twiddel![]()
Ik vermoed dat de betreffende ondernemer dat al iets langer gepland had, mogelijk zelfs al toen de situatie door middel van de initiele vaccins definitief onder controle leek. Een winkel openen is over het algemeen niet iets wat je binnen een dagje bedenkt en doet.quote:![]()
Sowieso is het een non-argument.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
In enkele samenleving heeft men behoefte aan ontspanning in groepsverband. Dat is geen luxe van de "eerste wereld".
Dat sommige mensen in Afrika soms eens een dag niks te eten hebben, betekent niet dat we hier ook maar de supermarkten of zo dicht moeten gooien.![]()
Ik vind het vooral lullig voor de ondernemers die weer geraakt worden. De horeca die weer kerst mist en de detail handel die een berg omzet gaat missen. Zelf kom ik er wel door heen met café a la maison en een berg vrienden die langs komen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik snap wel goed dat het voor veel anderen heel anders is, dus sterkte als je in die groep zit![]()
Mijn zoon is vlak voor de zomer een winkel gestart met een vriend en ze hadden net wat loon.
Oh ja, @Confetti, no worries, de staat geeft ze niks te vreten. Dat doen hun moeders.Go hard or go home![]()
Iemand in mijn sportteam vertelde mij net dat zij en haar vriend volgende week een sportschool gingen openen. Dat is wel heel zuur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:34 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lullig voor de ondernemers die weer geraakt worden. De horeca die weer kerst mist en de detail handel die een berg omzet gaat missen. Zelf kom ik er wel door heen met café a la maison en een berg vrienden die langs komen.
Twiddel![]()
Laten we niet vergeten dat onze eigen overheid bij minde van Hugo de Jonge meermaals het einde van de lockdowns heeft aangekondigd. En dan nu gaan beweren dat mensen daar maar rekening mee moesten houden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de betreffende ondernemer dat al iets langer gepland had, mogelijk zelfs al toen de situatie door middel van de initiele vaccins definitief onder controle leek. Een winkel openen is over het algemeen niet iets wat je binnen een dagje bedenkt en doet.
Ja doei
zie email 27 oktober![]()
Mag ik dan God godverdomme wel wat positief nieuws brengen? Mijn ouders zijn vandaag beiden geboosterd.
Zo.
Zonder wrijving geen glans![]()
Als Fok! het nu al zwaar heeft dan mag Danny toch vanavond wel de ventilators op de servers aanzetten
Twiddel![]()
En, proeven ze de vrijheid al?quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Mag ik dan God godverdomme wel wat positief nieuws brengen? Mijn ouders zijn vandaag beiden geboosterd.
Zo.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Zo.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Klopt. Er zouden nooit meer lockdons komen. Zoveelste ( bewuste) leugen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat onze eigen overheid bij minde van Hugo de Jonge meermaals het einde van de lockdowns heeft aangekondigd. En dan nu gaan beweren dat mensen daar maar rekening mee moesten houden.
Ja doei![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Zo.
Twiddel![]()
Ik zou ze niets geven, als ze niet even snel hun concept omgooien en wat anders gaan doen zijn ze niet uit het juiste hout gesneden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:34 schreef Noek het volgende:
Mijn zoon is vlak voor de zomer een winkel gestart met een vriend en ze hadden net wat loon.
Oh ja, @:confetti, no worries, de staat geeft ze niks te vreten. Dat doen hun moeders.
/hooibaal![]()
Wat een vrijheid krijgen ze er voor terug :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Zo.![]()
hoe naief kan je zijn....quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat onze eigen overheid bij minde van Hugo de Jonge meermaals het einde van de lockdowns heeft aangekondigd. En dan nu gaan beweren dat mensen daar maar rekening mee moesten houden.
Ja doeiReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik weet niet eens of ik de persco ga kijken vanavond trouwens![]()
Elke keer een hoop gelul voor iets waar je toch niks aan kan doen.Twiddel![]()
Jaaaa!quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Zo.
Ik breng mijn moeder morgen. Kan ze weer van de ketting.Go hard or go home![]()
Dat idd behoorlijk klote qua timing. Hoop dat ze nog wat geld over hebben en niet alles hebben geïnvesteerd in hun sportschool want anders heb je ook meteen je faillissement te pakken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Iemand in mijn sportteam vertelde mij net dat zij en haar vriend volgende week een sportschool gingen openen. Dat is wel heel zuur.![]()
ik ben dan aan het eten en kijk ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Elke keer een hoop gelul voor iets waar je toch niks aan kan doen.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Toch wel weer fijn, zo'n uitje in de zoveel maandquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaa!
Ik breng mijn moeder morgen. Kan ze weer van de ketting.
Twiddel![]()
Ik ga straks nog liever een GTA Definitive Edition spelen. Die zijn ook teleurstellend, maar net niet zoveel als de verhalen van Mark, Hugo, en Japio.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:37 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het voelt niet als een warm bad.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Word het trouwens een torentje uitzending vanavond vanwege de ernst? Of krijgen we gebruikelijke persco?Twiddel![]()
Netjes. Ik was blij dat ik de afspraak binnen 8 dagen voor ze kon maken. Ze zijn er zelf ook erg blij mee, vooral mijn vader eigenlijk want die heeft best angst voor corona.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaa!
Ik breng mijn moeder morgen. Kan ze weer van de ketting.Zonder wrijving geen glans![]()
Je kan gewoon mensen bij je thuis uitnodigen of op visite gaan??quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
In enkele samenleving heeft men behoefte aan ontspanning in groepsverband. Dat is geen luxe van de "eerste wereld".blablablabla![]()
Het is inderdaad nogal naïef om van ondernemers te verwachten dat ze het beter weten dan Van Dissel.quote:zie email 27 oktober![]()
überhaupt Hugoshenko nog gelovenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja doei![]()
![]()
Vaccins nemen zelf niet af in effectiviteit en laten eerder een beginnend herstel starten die dan het risico van ernstiger gevolgen bij reeds zieke mensen doet verminderen en zo in tijd spreiden. Het lichamelijk herstelvermogen tgv vaccinatie, neemt (na 4-6 maanden) af en is daarmee reden om te hervaccinneren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien kan @:Vallon nog even verklaren hoe dat precies werkt maar ik geloof niet in afname van effectiviteit. Die mensen waren sowieso wel in het ziekenhuis beland.
In de spoiler, voor het drukte moment, iets meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op en na een ander persmoment kunnen we de ins -en outs wel in ogenschouw nemen.."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Jaa! Met die boekjes op de achtergrond. :pquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:39 schreef summer2bird het volgende:
Word het trouwens een torentje uitzending vanavond vanwege de ernst? Of krijgen we gebruikelijke persco?![]()
nee het is naief om te denken dat als een regering iets zegt dat dit voor eeuwig en eeuwig blijft gelden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal naïef om van ondernemers te verwachten dat ze het beter weten dan Van Dissel.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
En dan het lawaai van de pannenslaanders buitenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Jaa! Met die boekjes op de achtergrond. :p![]()
Twiddel![]()
Ik ga lekker om 19.00 me boodschappen doen is het lekker rustig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ga straks nog liever een GTA Definitive Edition spelen. Die zijn ook teleurstellend, maar net niet zoveel als de verhalen van Mark, Hugo, en Japio.![]()
Dubbel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe zou Ab Wijnglas naar deze ontwikkelingen kijken?![]()
Jawel. Je kunt er tegenin gaan of creatief zijn. Met een steunpakket in de pocket, is de creativiteit en actiebereidheid echter ver te zoeken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt niets anders als ondernemer. Dat is het probleem![]()
Eeuwig? Nog geen drie maanden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
nee het is naief om te denken dat als een regering iets zegt dat dit voor eeuwig en eeuwig blijft gelden.
Maar goed. Als de ondernemer daar op gegokt had en het was wel goed gegaan krijg je ook gedoe. Dan gaat het ook mis. Je kunt niets anders. Dit is geen ondernemersrisico.zie email 27 oktober![]()
jawel hoor en dat is je gezonde verstand gebruikenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt niets anders als ondernemer. Dat is het probleemReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Die zit al aan de whiskey. Geweldig voor hem al die paniek en dat gegeil op die boosters.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe zou Ab Wijnglas naar deze ontwikkelingen kijken?![]()
Dat ding bereikt pas na een week of 2 maximale bescherming hè. Dus geen 'dansen met Janssen' voor mevrouwquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaa!
Ik breng mijn moeder morgen. Kan ze weer van de ketting.![]()
Mijn ouders (hoogbejaard) hebben 'm donderdag gehad. Toch wel blij mee. Vooral voor die ouweheer, die heeft een historie van longontsteking."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En dan? Er van uit gaan dat je dicht gaat en dan blijft het toch open. Wordt je ook uit de markt geconcurreerd en zegt heel de overheid “we zeiden het toch”.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
jawel hoor en dat is je gezonde verstand gebruikenzie email 27 oktober![]()
Als stammenstrijd hogere prioriteit heeft dan landbouw moet je ook niet janken dat je honger hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sowieso is het een non-argument.
Dat sommige mensen in Afrika soms eens een dag niks te eten hebben, betekent niet dat we hier ook maar de supermarkten of zo dicht moeten gooien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
ik ben wel een voorstander van een grondwet artikel die nooit meer gewijzigd mag worden waarin staat dat alle wetten nooit gewijzigd mogen worden en dat wat ministers zeggen nooit mag worden teruggedraaid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eeuwig? Nog geen drie maanden.
Maar goed. Als de ondernemer daar op gegokt had en het was wel goed gegaan krijg je ook gedoe. Dan gaat het ook mis. Je kunt niets anders. Dit is geen ondernemersrisico.
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
¤¤¤¤¤¤£££££¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥$$$$$$$$quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:40 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe zou Ab Wijnglas naar deze ontwikkelingen kijken?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben wel een voorstander van een grondwet artikel die nooit meer gewijzigd mag worden waarin staat dat alle wetten nooit gewijzigd mogen worden en dat wat ministers zeggen nooit mag worden teruggedraaid.
Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Niemand maar dan ook niemand zegt dat.zie email 27 oktober![]()
ja maar ik wel... dan is alles duidelijk vanaf het begin, iedereen kan daarop plannen en keuzes maken en dan komen er geen verassingen meer vanuit de politiek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand maar dan ook niemand zegt dat.
Dat lijkt mij ideaal.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
De anti-climax van de dag: rutte en dejonge gooien alles open naar uk model wensen iedereen prettig kerstdagen en we nemen afscheid van hugo( hopen mag)![]()
![]()
Gaan sowieso meerdere varianten mods rond in dit topic. Benieuwd welke dominant wordt. Voor de zekerheid zou ik het topic op slot doen voor 4 weken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie de mods in dit topic ook milder geworden?![]()
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaan sowieso meerdere varianten mods rond in dit topic. Benieuwd welke dominant wordt. Voor de zekerheid zou ik het topic op slot doen voor 4 weken.zie email 27 oktober![]()
Meteen allemaal kwade pm’s waarom je topic dicht gooide?quote:
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nul.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen allemaal kwade pm’s waarom je topic dicht gooide?zie email 27 oktober![]()
@Lenny_Leonard wordt het sowieso niet want die krijgt steeds boosterbans om hem de mond te snoerenquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gaan sowieso meerdere varianten mods rond in dit topic. Benieuwd welke dominant wordt. Voor de zekerheid zou ik het topic op slot doen voor 4 weken.![]()
berichten worden voor mijn ogen gewoon nog altijd verwijderd hoorquote:Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie de mods in dit topic ook milder geworden?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Echt een ijskoud bad.quote:Op zaterdag 18 december 2021 17:38 schreef Mortaxx het volgende:
Vinden jullie de mods in dit topic ook milder geworden?
Maar ik ben al een bijna een maand notevrij dus aan mij ligt het niet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: