Ja, ik zag jouw teckel foto net in het topic. Wat een bjoetie zeg!quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Leuk! Nog een Teckel in de groep
[ link | afbeelding ]
Alvast een blik voor je in de toekomstquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja, ik zag jouw teckel foto net in het topic. Wat een bjoetie zeg!
Echt hequote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Mrmime het volgende:
Ik hen ook een prachtig ruwharig teckeltje. Weet alleen niet hoe ik een foto moet plaatsen dus dat ga ik nog even uitzoeken. Maar dat van die kunstjes klopt
Jaa die teckelrun ben ik een keer geweest, hilarisch inderdaad! Cool van het Guinees boom of records!quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh om op te vreten ook
Ben je ook naar de Nederlandse Teckeldag geweest? Die van mij staat nu in het World Guiness Book of Records
Leuke activiteit is ook de Teckelrennen. Die hebben ze bij ons in de regio. Echt hilarisch
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 04:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren het hele verdrietige nieuws gekregen dat Loebes kanker heeft aan zijn lever. 3 grote tumoren om precies te zijn.
Zijn tijd met ons zal nog maar kort zijn.. alleen weet niemand momenteel hoe kort..
Je weet met zo’n oud baasje dat de dag er aan komt. Maar ergers hoop je toch altijd dat ze minstens 100 worden.
[ link | afbeelding ]
Oh ik lees dit nu pas. Kusje voor jouquote:Op vrijdag 6 januari 2023 04:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren het hele verdrietige nieuws gekregen dat Loebes kanker heeft aan zijn lever. 3 grote tumoren om precies te zijn.
Zijn tijd met ons zal nog maar kort zijn.. alleen weet niemand momenteel hoe kort..
Je weet met zo’n oud baasje dat de dag er aan komt. Maar ergers hoop je toch altijd dat ze minstens 100 worden.
[ link | afbeelding ]
Loebes is 9 januari vredig ingeslapen. Thuis in onze armen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh ik lees dit nu pas. Kusje voor jou
quote:
Welcome to my world.
quote:
Als ik hier zometeen plankgas wegsprint, heb jij best wel een uitdaging hè ?![]()
Het ging ineens zo hard achteruit.. kan nog steeds niet bevatten dat hij er niet meer is. Hij wordt zo ontzettend gemist.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:14 schreef Sumppi het volgende:
OchDat was een heel korte tijd na de diagnose. Wat lijkt het me ongelooflijk moeilijk en wat heeft Loebes -aan de foto’s te zien- een mooi leven gehad met jullie. Sterkte.
Wat leuk een tekkeltje. Welke maat is ze ? Mooie kleur ook. Ik heb van t voorjaar een cockerpup gehaald, die is ook choc met tan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:44 schreef CoExist het volgende:
Dit wordt ze!
[ afbeelding ]
Volgende week zaterdag de eerste ontmoeting.
Wat verdrietig nieuws. Gecondoleerd met het verlies.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ging ineens zo hard achteruit.. kan nog steeds niet bevatten dat hij er niet meer is. Hij wordt zo ontzettend gemist.
Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel . Wij hebben in oktober ook onze oudste Corgi moeten laten inslapen. Hij was 14 jaar en ging ook heel hard achteruit. We missen hem ook vreselijk. Ook al is het al 3 maanden geleden, ik ben er nog steeds niet aan gewend dat hij hier niet meer is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ging ineens zo hard achteruit.. kan nog steeds niet bevatten dat hij er niet meer is. Hij wordt zo ontzettend gemist.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:11 schreef Serinde het volgende:
het is een topic met foto’s! Ook bij de verdrietige berichten is een leuk plaatje ter herinnering meer dan welkom![]()
Sterkte Lief17 en T-P
Dwerg korthaar chocolate tan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat leuk een tekkeltje. Welke maat is ze ? Mooie kleur ook. Ik heb van t voorjaar een cockerpup gehaald, die is ook choc met tan.
Ja hoor maar zit nu op de foon en weet niet hoe ik dan een foto kan plaatsen Morgen op de laptop lukt vast wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dwerg korthaar chocolate tan.
Moeder is een dwerg korthaar rood.
Heb je een foto van je hond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |