abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 februari 2023 @ 20:36:57 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208080269
Hier een beetje doorheen zitten scrollen en nu ben ik walgelijk mad.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 februari 2023 @ 20:37:05 #177
284411 crew  heywoodu
pi_208080272
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Zend eurosport de kwalificatie uit?
Eurosport 2, beide dagen :Y

En de digitale kanalen natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_208080292
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Eurosport 2, beide dagen :Y

En de digitale kanalen natuurlijk.
:N geen eurosport 2 hier
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 februari 2023 @ 20:38:15 #179
284411 crew  heywoodu
pi_208080304
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 20:37 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
:N geen eurosport 2 hier
Misschien is ergens een stream :P
pi_208090725
Ze mag in ieder geval al de Braziliaanse vlag dragen!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 19:55:05 #181
284411 crew  heywoodu
pi_208091820
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:54 schreef franklop het volgende:
Jep, en dat is gaaf! Vooral Jaque Mourão legde er bij iedereen die mocht stemmen nogal de nadruk op dat Bruna die vlag moest dragen. Er is vandaag nog wat discussie over geweest, maar zij is het dus toch geworden, en gezien het verhaal niet onterecht natuurlijk :D

Ze loopt ongeveer nu het hotel uit, dat zit precies tegen Medal Plaza aan. Hopelijk is er een livestream, zo eens kijken of dit echt iets is of gewoon zo'n fake YouTube-dingetje.

Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 19:56:40 #182
284411 crew  heywoodu
pi_208091855
Oh en de startlijst is er en, zoals we al een beetje hadden gehoopt vanwege het feit dat ze géén FIS-punten meer heeft: startnummer 1, jaaaaa _O_

Ze opent morgen om 12:00 dus het hele WK én heeft een volledig schoon parcours voor zich én heeft in principe de mindere godinnen van het deelnemersveld direct achter zich, dus ook minder kans om ingehaald te worden en dus een goede kans om in elk geval even de hotseat op te mogen :D

Zo even op het gemak de startlijst doornemen, kijken wie ze kan hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 20:04:03 #183
284411 crew  heywoodu
pi_208092036
Lijkt erop dat de openingsceremonie live op de digitale kanalen van Eurosport gaat zijn :o :D
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:04:07 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208092038
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:54 schreef franklop het volgende:
Zeker tof, maar lijkt me toch een schrale troost. Mee mogen reizen en in de accomodatie mogen verblijven had ze meer aan gehad lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 21-02-2023 20:16:25 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:04:51 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208092062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:56 schreef heywoodu het volgende:
Oh en de startlijst is er en, zoals we al een beetje hadden gehoopt vanwege het feit dat ze géén FIS-punten meer heeft: startnummer 1, jaaaaa _O_

Ze opent morgen om 12:00 dus het hele WK én heeft een volledig schoon parcours voor zich én heeft in principe de mindere godinnen van het deelnemersveld direct achter zich, dus ook minder kans om ingehaald te worden en dus een goede kans om in elk geval even de hotseat op te mogen :D

Zo even op het gemak de startlijst doornemen, kijken wie ze kan hebben.
Kijk, dat is zeker mooi meegenomen! ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 20:07:22 #186
284411 crew  heywoodu
pi_208092134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zeker tof, maar lijkt me toch ern schrale troost. Mee mogen reizen en in de accomodatie mogen verblijven had ze meer aan gehad lijkt me.
De rest van het team (op één na) zit in een volgepakt kippenhok ergens, zij zit alleen in een hotelkamer, dat is achteraf echt zó veel beter :D

En over het meereizen: zij was rond 11.45u in haar hotel. De rest van het team moest wachten op de coach, die éérst 's ochtends vroeg naar München moest om het juniorenteam weg te brengen, maar op het vliegveld allerlei vertraging had, terwijl de atleten in Oostenrijk hun verblijf uit moesten. Dus die stonden de héle middag op straat in de kou en zonder eten te wachten en arriveerden volgens mij ergens rond 22u in hun verblijf in Slovenië, toen Bruna al heel lang en breed had gegeten, gedoucht, film gekeken en ging slapen :D

Dus dat viel achteraf allemaal wel mee, en nu de vlag mogen dragen is iets waar ze hélemaal hieperdepieper over is, merkte ik al _O-

Ze heeft speciaal haar Ecco-schoenen aangetrokken, die haar voet hebben gered bij het ongeluk. Of nou ja, die was kapot natuurlijk, maar het nieuwe paar wat m'n zus vorig jaar voor haar heeft kunnen regelen O+

Niemand die dat ziet verder, maar wel een klein symbolisch dingetje.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:18:47 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208092408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De rest van het team (op één na) zit in een volgepakt kippenhok ergens, zij zit alleen in een hotelkamer, dat is achteraf echt zó veel beter :D

En over het meereizen: zij was rond 11.45u in haar hotel. De rest van het team moest wachten op de coach, die éérst 's ochtends vroeg naar München moest om het juniorenteam weg te brengen, maar op het vliegveld allerlei vertraging had, terwijl de atleten in Oostenrijk hun verblijf uit moesten. Dus die stonden de héle middag op straat in de kou en zonder eten te wachten en arriveerden volgens mij ergens rond 22u in hun verblijf in Slovenië, toen Bruna al heel lang en breed had gegeten, gedoucht, film gekeken en ging slapen :D

Dus dat viel achteraf allemaal wel mee, en nu de vlag mogen dragen is iets waar ze hélemaal hieperdepieper over is, merkte ik al _O-

Ze heeft speciaal haar Ecco-schoenen aangetrokken, die haar voet hebben gered bij het ongeluk. Of nou ja, die was kapot natuurlijk, maar het nieuwe paar wat m'n zus vorig jaar voor haar heeft kunnen regelen O+

Owh, fijn dat het achteraf toch fijner is zo (maar nu moet ze het zelf financieren toch, en anders niet?) ^O^
En wat geweldig dat Bruna zo blij is met het vlag dragen O+ en wat lief van je zus O+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 20:20:40 #188
284411 crew  heywoodu
pi_208092436
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
(maar nu moet ze het zelf financieren toch, en anders niet?)
Transport en het verblijf van de 18e (toen ze vertrok naar Slovenië) tot en met de 24e krijgt ze in principe vergoed. Als ze nog twee nachten langer blijft voor de teamsprint (die is zondag en dat gaan ze nog bepalen) moet ze dat wel op eigen kosten doen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:25:23 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208092507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Transport en het verblijf van de 18e (toen ze vertrok naar Slovenië) tot en met de 24e krijgt ze in principe vergoed. Als ze nog twee nachten langer blijft voor de teamsprint (die is zondag en dat gaan ze nog bepalen) moet ze dat wel op eigen kosten doen.
Owh, excuses dan. Dan heb ik het in eerste instantie (ergens in de afgelopen weken) kennelijk verkeerd begrepen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:46:15 #190
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208092794
Bruna *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 21:03:34 #191
284411 crew  heywoodu
pi_208093014
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:46 schreef Starflyer het volgende:
Bruna *O*
Een van de weinigen die de vlag echt goed hoog hield :D
pi_208093057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O_

Fijn ook voor mij dat ze als eerste start. Zodra ze klaar is, ga ik de deur uit :)
Spoilers!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 23:16:09 #193
284411 crew  heywoodu
pi_208094869
Zo, huiswerk gedaan :P

1 = totaal niet realistisch dat Bruna die verslaat
10 = totaal niet realistisch dat Bruna die níet verslaat

4-6 zijn degenen waar het het lastigst in te schatten is, uiteraard. Zonder rare dingen moet top-15 wel lukken, top-10 zou een hartstikke tof resultaat zijn. Met als kanttekening dat veel van deze dames vooral uitkomen in allerlei Balkanraces of alleen maar in races in Iran bijvoorbeeld, en je weet nooit of dat een realistische weergave is, of dat er spelletjes gespeeld worden en geld uitgedeeld wordt om bepaalde resultaten en afstanden te krijgen, of wat dan ook.

Lijkt me dat het voor de overwinning in elk geval gaat tussen Jaque en de Sloveense aan het eind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208094936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Zo, huiswerk gedaan :P

1 = totaal niet realistisch dat Bruna die verslaat
10 = totaal niet realistisch dat Bruna die níet verslaat

4-6 zijn degenen waar het het lastigst in te schatten is, uiteraard. Zonder rare dingen moet top-15 wel lukken, top-10 zou een hartstikke tof resultaat zijn. Met als kanttekening dat veel van deze dames vooral uitkomen in allerlei Balkanraces of alleen maar in races in Iran bijvoorbeeld, en je weet nooit of dat een realistische weergave is, of dat er spelletjes gespeeld worden en geld uitgedeeld wordt om bepaalde resultaten en afstanden te krijgen, of wat dan ook.

Lijkt me dat het voor de overwinning in elk geval gaat tussen Jaque en de Sloveense aan het eind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor resultaat heeft ze nodig voor de hoofdrace?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 23:27:17 #195
284411 crew  heywoodu
pi_208095014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:21 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
En wat voor resultaat heeft ze nodig voor de hoofdrace?
Geen flauw idee, FIS-documentatie is nogal matig, om het heel optimistisch te zeggen :D

Maakt voor haar ook niet heel veel uit dit keer denk ik, want die hoofdrace is volgende week dinsdag pas, dus dan wordt het nóg drie extra hotelovernachtingen puur om daar aan mee te doen. Als de bond dat betaalt, heel graag natuurlijk, maar dat zou nu even een beetje gortig zijn vrees ik. Als het resultaat morgen ineens echt heel goed is kijken we wel even verder, maar het doel morgen - gezien het afgelopen jaar - is echt weinig anders dan een degelijke, stabiele race neer te zetten.
pi_208095053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geen flauw idee, FIS-documentatie is nogal matig, om het heel optimistisch te zeggen :D

Maakt voor haar ook niet heel veel uit dit keer denk ik, want die hoofdrace is volgende week dinsdag pas, dus dan wordt het nóg drie extra hotelovernachtingen puur om daar aan mee te doen. Als de bond dat betaalt, heel graag natuurlijk, maar dat zou nu even een beetje gortig zijn vrees ik. Als het resultaat morgen ineens echt heel goed is kijken we wel even verder, maar het doel morgen - gezien het afgelopen jaar - is echt weinig anders dan een degelijke, stabiele race neer te zetten.
Dat is handig, aan een wedstrijd moeten beginnen zonder te weten wat de kwalificatie eis is :X

En is dat hotel zo duur dan?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 februari 2023 @ 23:34:41 #197
284411 crew  heywoodu
pi_208095112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Dat is handig, aan een wedstrijd moeten beginnen zonder te weten wat de kwalificatie eis is :X

En is dat hotel zo duur dan?
Misschien dat zij het weet hoor, dat zou kunnen, het is wellicht in de team captain's meeting verteld vanavond. Ik heb er in elk geval niks over gehoord verder, en heb van de week ook al even in de documenten zitten zoeken, maar helemaal niks gevonden.

Dat hotel is tamelijk prijzig ja. Op zich wel de moeite waard als dat haar enige WK-wedstrijd was of iets dergelijks, maar het zou in deze specifieke situatie, waar het voor haar echt om de comeback gaat, niet al teveel toevoegen denk ik (vergeleken met de kosten van het langer verblijven).

Maakt ook niet uit hoor, morgen en donderdag zijn voor haar het hoofdprogramma, wat daarna nog komt is bonus.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:53:41 #198
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208095276
Alarm is gezet voor de race van morgen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 februari 2023 @ 10:57:08 #199
284411 crew  heywoodu
pi_208098084
Top-10 van vandaag plaatst zich voor de 10km van dinsdag, het staat toch érgens in een document. Om ook de 30km massastart en 15km skiatlon te mogen doen moet je top-10 halen én een bepaald aantal punten op de ranglijst hebben, dus dat maakt het voor haar sowieso onmogelijk: ze heeft überhaupt geen ranglijstpunten omdat ze een jaar geen wedstrijden heeft gedaan. Is ook niet erg verder :+

Sowieso kun je je afvragen of ze voor de 10km überhaupt al de inhoud zou hebben om dat een beetje respectabel af te ronden, als ze zich plaatst (wat écht een topprestatie zou zijn). Vergeet niet dat ze pas een maand of drie weer serieus kan trainen, dan is een dik half uur volle bak inspanning nog wel even van een andere orde dan de 5km van vandaag (om en nabij een kwartier).

Laatste telefoontje gepleegd overigens, en verrassing: ze is zo zenuwachtig als de neten :+ De bedoeling is om het in de afdalingen voor zover mogelijk risicoloos te doen, het heeft echt geen zin om daar als een dolle doorheen te rammen nu, zeker met de zeer lastige sneeuwomstandigheden. De andere bedoeling is om te zorgen dat ze voor de finish nog genoeg over heeft om er nog een sterke sprint uit te persen, en uiteraard te blijven pushen tot voorbij de finish (niet zoals een van de Braziliaanse mannen, die twee jaar terug de top-10 mis is gelopen omdat hij 5 meter voor het einde de benen stil hield, knuppel).

Edit: ze heeft haar Nederlands-Braziliaanse pin weer opgespeld, en foto van haar oma weer bij zich, nu is ze er écht klaar voor O+ Dit keer overigens ook een beetje extra racend voor haar thuisgebied, want precies haar stad en de stad die er tegenaan ligt is het gebied waar de overstromingen afgelopen weekeinde keihard toe hebben geslagen (twee meter hoog water in de wijk van haar ouders, maar in hun straat als bij een wonder niet al te veel aan de hand).

[ Bericht 15% gewijzigd door heywoodu op 22-02-2023 11:11:36 ]
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:11:32 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208098217
Broekje is uit!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')