abonnement bol.com Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 19:43:30 #51
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204195059
In de noordse combinatie bij de dames is het veld relatief natuurlijk sterk, want veel van de World Cup-dames zijn hier nog jong genoeg voor. De Oostenrijkse Annalena Slamik won het schansspringen, maar Annika Sieff begon twee seconden na haar al met langlaufen. De Italiaanse was een stuk sneller en pakte het goud, vijftien seconden voor Slamik's landgenote Lisa Hirner. Slamik zelf werd op 34 seconden derde, prima brons.
http://www.kilipa.com/ski(...)dersen-girls-girls-2

Bij de mannen won talent Marco Heinis uit Frankrijk het schansspringen, op de langlauflatten was hij niet de beste, maar hield hij keurig stand om op zestien seconden brons te pakken. Goud was voor de Noor Eidar Johan Strøm, die achttien seconden na Heinis startte. De Noor won de sprint van de Tsjech Jiri Konvalinka, die dus het zilver pakte.
http://www.kilipa.com/ski(...)undersen-boys-boys-2
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 20:16:16 #52
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204195720
Ook de klassieke intervalstart is inmiddels afgewerkt, te beginnen met vijf kilometer bij de dames. Daar ging het goud naar Italië en wel naar Iris de Martin Pinter, die dik zes seconden sneller was dan de Zweedse Lisa Eriksson. Brons was er opnieuw voor de Italiaanse Nadine Laurent op zestien seconden, voor de tweede Zweedse, Tove Ericsson (+19,9).
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=40596

Het goud op de 7,5 kilometer bij de heren ging wederom naar het thuisland en weer was Niko Anttola de beste. De Fin klokte een 10,6 seconden snellere tijd dan Jiri Tuz uit Tsjechië, terwijl de Zweed Elias Danielsson op 15,4 seconden zijn tweede bronzen medaille op mocht halen.
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=40595
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 24 maart 2022 @ 22:01:43 #53
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204209784
Vandaag de sprint in vrije stijl en dat zorgde voor wat historie: het eerste Letse goud in toch al flink wat edities winter-EYOF. Lauris Kaparkalejs ging er in de halve finales bíjna uit: zijn stok brak vlak voor de finish, waardoor hij derde in plaats van tweede werd, maar op 0,18 seconden ging hij toch naar de finale. Daarin pakte hij het goud, voor de Fin Ike Melnits en Ludvig Berg uit Zweden.
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=40598

Ook bij de vrouwen was het een bijzonder fraaie finale, met dubbel Zweeds succes: goud voor Tove Ericsson, zilver voor Elin Näslund. Brons ging wederom naar Italië, dit keer was het Iris de Martin Pinter die net tekort kwam tegen het Zweedse geweld.
https://www.fis-ski.com/D(...)code=CC&raceid=40600
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_204289171
Ik heb het seizoen ook uitgespeeld. Leuk dat het toch nog wel spannend was tussen Riiber en Lamparter.
De laatste wedstrijd Noordse Combinatie bij de vrouwen was ook spannend. Sowieso leuk dat er voor hen nu ook een wereldbeker is.

Ik vond de teamsprint bij het langlaufen ook echt heel tof. Dat wil ik wel vaker zien.

@heywoodu, hoe is het met Bruna? Is dat ergens te lezen? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik vermijd dus sporttopics wegens spoilers ;)
Spoilers!
pi_204290228
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het seizoen ook uitgespeeld. Leuk dat het toch nog wel spannend was tussen Riiber en Lamparter.
De laatste wedstrijd Noordse Combinatie bij de vrouwen was ook spannend. Sowieso leuk dat er voor hen nu ook een wereldbeker is.

Ik vond de teamsprint bij het langlaufen ook echt heel tof. Dat wil ik wel vaker zien.

@:heywoodu, hoe is het met Bruna? Is dat ergens te lezen? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik vermijd dus sporttopics wegens spoilers ;)
heywoodu in SPT / [SPT SC #131] Dit wordt een sportjaar.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 april 2022 @ 07:25:51 #56
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204291345
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:heywoodu, hoe is het met Bruna? Is dat ergens te lezen? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik vermijd dus sporttopics wegens spoilers ;)
Die post waar wimderon naar linkt is wel de meest recente update eigenlijk ja :Y

Die eerste voorzichtige stapjes zonder krukken zijn inmiddels een week geleden. De afgelopen dagen heeft ze weer meer pijn in haar voet, mogelijk door de toegenomen hoeveelheid fysiotherapie (twee keer per week Papendal, dat gaat binnenkort mogelijk naar drie keer per week) in combinatie met de medicatie die we toch echt langzaam aan het afbouwen zijn. Twee maanden lang aan morfine-achtige shit is niet lekker voor je, ze slaapt er halve dagen door ook.

Verder deze week nog wat mooie stappen: maandag liep ze ineens van de trap af, uiteraard voorzichtig (dus niet zittend, dat doet ze voor de zekerheid nog als er niemand in de buurt is). Een dag later liep ze ineens de trap op, voor je voet nog wel zwaarder. En woensdag voor het eerst weer op een normale fiets gefietst, buiten dus, wat eigenlijk veel minder moeilijk gaat dan lopen :+

Elk bezoekje aan Papendal brengt ook wel weer wat nieuwe dingen met zich mee, met name een nieuw setje oefeningen en tips enzo. Ik ben weer benieuwd wat het vandaag wordt :)
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:02:41 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204291901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die post waar wimderon naar linkt is wel de meest recente update eigenlijk ja :Y

Die eerste voorzichtige stapjes zonder krukken zijn inmiddels een week geleden. De afgelopen dagen heeft ze weer meer pijn in haar voet, mogelijk door de toegenomen hoeveelheid fysiotherapie (twee keer per week Papendal, dat gaat binnenkort mogelijk naar drie keer per week) in combinatie met de medicatie die we toch echt langzaam aan het afbouwen zijn. Twee maanden lang aan morfine-achtige shit is niet lekker voor je, ze slaapt er halve dagen door ook.

Verder deze week nog wat mooie stappen: maandag liep ze ineens van de trap af, uiteraard voorzichtig (dus niet zittend, dat doet ze voor de zekerheid nog als er niemand in de buurt is). Een dag later liep ze ineens de trap op, voor je voet nog wel zwaarder. En woensdag voor het eerst weer op een normale fiets gefietst, buiten dus, wat eigenlijk veel minder moeilijk gaat dan lopen :+

Elk bezoekje aan Papendal brengt ook wel weer wat nieuwe dingen met zich mee, met name een nieuw setje oefeningen en tips enzo. Ik ben weer benieuwd wat het vandaag wordt :)
Dat gaat de goede kant op zeg! Fijn om te lezen :)
Spoilers!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 mei 2022 @ 23:29:41 #58
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204739057
En ook hier maar even, want het is toch wel een ster van de sport: Anamarija Lampic stapt over naar het biatlon, die zag ik niet aankomen :o
https://www.instagram.com/p/Cdga5qMImJk/
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 mei 2022 @ 22:11:47 #59
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204794301
Historie bij het langlaufcomité van de FIS, vrouwen en mannen krijgen vanaf volgend seizoen in de World Cup dezelfde afstanden, éindelijk, jaaaaaaaaaaaa _O_
https://www.fis-ski.com/e(...)-spring-meeting-2022

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_204794388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Historie bij het langlaufcomité van de FIS, vrouwen en mannen krijgen vanaf volgend seizoen in de World Cup dezelfde afstanden, éindelijk, jaaaaaaaaaaaa _O_
https://www.fis-ski.com/e(...)-spring-meeting-2022

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boycot!

Dames wel een 50k?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 mei 2022 @ 22:32:31 #61
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204794675
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 22:16 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Boycot!

Dames wel een 50k?
Daar lijkt het vreemd genoeg dan wel weer op, of FIS moet nog een manier verzinnen om die ook rap de nek om te draaien en er een 30k voor beiden van te maken.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  woensdag 18 mei 2022 @ 23:51:13 #62
181124 chufi
Coño! Que pasa?
pi_204795601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoop dat dr herstel verder voorspoedig verloopt en dat ze komend seizoen er weer bij mag zijn .. Sterkte voor jullie beiden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español!
Come On
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 mei 2022 @ 07:06:14 #63
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_204796446
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2022 23:51 schreef chufi het volgende:

[..]
Hoop dat dr herstel verder voorspoedig verloopt en dat ze komend seizoen er weer bij mag zijn .. Sterkte voor jullie beiden
Bedankt! Maar laat ik het zo zeggen, ik schat de kans dat ze komend seizoen weer wedstrijden gaat doen op 5%, hooguit :+
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')