heywoodu in SPT / [SPT SC #131] Dit wordt een sportjaar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het seizoen ook uitgespeeld. Leuk dat het toch nog wel spannend was tussen Riiber en Lamparter.
De laatste wedstrijd Noordse Combinatie bij de vrouwen was ook spannend. Sowieso leuk dat er voor hen nu ook een wereldbeker is.
Ik vond de teamsprint bij het langlaufen ook echt heel tof. Dat wil ik wel vaker zien.
@:heywoodu, hoe is het met Bruna? Is dat ergens te lezen? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik vermijd dus sporttopics wegens spoilers
Die post waar wimderon naar linkt is wel de meest recente update eigenlijk jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het seizoen ook uitgespeeld. Leuk dat het toch nog wel spannend was tussen Riiber en Lamparter.
De laatste wedstrijd Noordse Combinatie bij de vrouwen was ook spannend. Sowieso leuk dat er voor hen nu ook een wereldbeker is.
Ik vond de teamsprint bij het langlaufen ook echt heel tof. Dat wil ik wel vaker zien.
@:heywoodu, hoe is het met Bruna? Is dat ergens te lezen? Je hebt het vast ergens gezegd maar ik vermijd dus sporttopics wegens spoilers
Dat gaat de goede kant op zeg! Fijn om te lezenquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die post waar wimderon naar linkt is wel de meest recente update eigenlijk ja
Die eerste voorzichtige stapjes zonder krukken zijn inmiddels een week geleden. De afgelopen dagen heeft ze weer meer pijn in haar voet, mogelijk door de toegenomen hoeveelheid fysiotherapie (twee keer per week Papendal, dat gaat binnenkort mogelijk naar drie keer per week) in combinatie met de medicatie die we toch echt langzaam aan het afbouwen zijn. Twee maanden lang aan morfine-achtige shit is niet lekker voor je, ze slaapt er halve dagen door ook.
Verder deze week nog wat mooie stappen: maandag liep ze ineens van de trap af, uiteraard voorzichtig (dus niet zittend, dat doet ze voor de zekerheid nog als er niemand in de buurt is). Een dag later liep ze ineens de trap op, voor je voet nog wel zwaarder. En woensdag voor het eerst weer op een normale fiets gefietst, buiten dus, wat eigenlijk veel minder moeilijk gaat dan lopen
Elk bezoekje aan Papendal brengt ook wel weer wat nieuwe dingen met zich mee, met name een nieuw setje oefeningen en tips enzo. Ik ben weer benieuwd wat het vandaag wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Historie bij het langlaufcomité van de FIS, vrouwen en mannen krijgen vanaf volgend seizoen in de World Cup dezelfde afstanden, éindelijk, jaaaaaaaaaaaa
https://www.fis-ski.com/e(...)-spring-meeting-2022Boycot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames wel een 50k?
Daar lijkt het vreemd genoeg dan wel weer op, of FIS moet nog een manier verzinnen om die ook rap de nek om te draaien en er een 30k voor beiden van te maken.quote:
Hoop dat dr herstel verder voorspoedig verloopt en dat ze komend seizoen er weer bij mag zijn .. Sterkte voor jullie beidenquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die post waar wimderon naar linkt is wel de meest recente update eigenlijk ja
Die eerste voorzichtige stapjes zonder krukken zijn inmiddels een week geleden. De afgelopen dagen heeft ze weer meer pijn in haar voet, mogelijk door de toegenomen hoeveelheid fysiotherapie (twee keer per week Papendal, dat gaat binnenkort mogelijk naar drie keer per week) in combinatie met de medicatie die we toch echt langzaam aan het afbouwen zijn. Twee maanden lang aan morfine-achtige shit is niet lekker voor je, ze slaapt er halve dagen door ook.
Verder deze week nog wat mooie stappen: maandag liep ze ineens van de trap af, uiteraard voorzichtig (dus niet zittend, dat doet ze voor de zekerheid nog als er niemand in de buurt is). Een dag later liep ze ineens de trap op, voor je voet nog wel zwaarder. En woensdag voor het eerst weer op een normale fiets gefietst, buiten dus, wat eigenlijk veel minder moeilijk gaat dan lopen
Elk bezoekje aan Papendal brengt ook wel weer wat nieuwe dingen met zich mee, met name een nieuw setje oefeningen en tips enzo. Ik ben weer benieuwd wat het vandaag wordt
Bedankt! Maar laat ik het zo zeggen, ik schat de kans dat ze komend seizoen weer wedstrijden gaat doen op 5%, hooguitquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat dr herstel verder voorspoedig verloopt en dat ze komend seizoen er weer bij mag zijn .. Sterkte voor jullie beiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |