abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202755439
Wat is er mis met op je beurt te wachten ?

Willen mensen nou zo graag op wintersport...
  woensdag 22 december 2021 @ 18:34:50 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202756646
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 17:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja ik heb dat ook gelezen. Ik hoop dat dat goed gaat. Wordt deze coronacheck app ook in NL geaccepteerd?
En hoe krijg je dan een qr code? Want in NL staan de 2 prikken van pfizer geregistreerd en in duitsland dan de booster, en je hebt ze alle 3 nodig binnenkort voor een qr code. Hoe wordt dit gecombineerd?
Je kan ook in NL laten registreren ivm je NL coronacheck enzo.

https://www.rijksoverheid(...)rd-in-het-buitenland

Oh, werkt nog niet voor boosters vooralsnog :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202757254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 16:59 schreef mrevil1337 het volgende:
Wat is er mis met op je beurt te wachten ?

Willen mensen nou zo graag op wintersport...
Ik snap niet wat er mis mee is? Scheelt weer een boel mensen die in Nederland geprikt moeten worden en kan het sneller gaan allemaal.

Kan de overheid een heel klein beetje minder falen.
pi_202758241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 19:16 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik snap niet wat er mis mee is? Scheelt weer een boel mensen die in Nederland geprikt moeten worden en kan het sneller gaan allemaal.

Kan de overheid een heel klein beetje minder falen.
Voordrammen heet dat ipv netjes op je beurt te wachten.
Maar eigenlijk is het egoïsme om toch op wintersport te kunnen, dit zul je uiteraard nooit horen als reden.
pi_202758624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Maar eigenlijk is het egoïsme om toch op wintersport te kunnen, dit zul je uiteraard nooit horen als reden.
Dat mag je vinden. Ik heb alleen in het eerste kwartaal al 3 vakanties en 2 keer wintersport gepland staan. Wanneer er dan een loophole is dan ben ik maar egoïstisch.
pi_202758928
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:34 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Voor andere locaties in Duitsland heb ik begrepen dat dat via deze website kan:
https://www.doctolib.de/
Let op dat voornamelijk huisartsen op doctolib zitten, en die vragen meestal wel om een duitse verzekeringskaart.

Elke duitse stad/kreis(verzameling dorpjes en kleine stadjes) heeft vaccinatiecentra open waar je (vaak zonder afspraak terechtkan). Lees altijd wel eerst even of ze iedereen accepteren, in dusseldorf staat op de website dat bijv alleen mensen die in duitsland wonen en/of werken en/of verzekerd zijn in aanmerking komen.

Gisteren was mijn moeder op bezoek, zonder afspraak naar de vaccinatiecentrum geweest en onze 3e prikken gehaald. Ze kan geen woord duits en de personeel in de vaccinatiecentrum 2 woorden engels, het viel ze op hoe slecht de ggd het boekje invulde maar in het eind geen probleem, we hebben wel mijn duitse adres op de formulieren, ook die van haar gezet. Was ook maar 35 minuten wachten in een efteling rij, valt mee!

Kwa qr code, er is geen centraal register in duitsland. De vaccinatiecentrum hier had in de wachtzaaltje een paar balies waar ze direct digitale bewijzen uitprinten met qr code.
Deze kan je inspannen in de CovPass app en dat telt meteen als een geldig vaccinatiebewijs in Europa. Zolang het niet nodig is hoef je ook geen moeite te doen om het bij ggd te laten registreren, overal in Nederland wordt de QR geaccepteerd.

Covpass app is ook veel fijner dan de coronacheck app, je qr is volledig offline en staat altijd direct op je scherm zonder wachten/verversen, jaar geldig en je kan ook de vaccinatiecertificaten van anderen toevoegen(ik heb die van mijn partner altijd bij me als een van onze telefoons leeg is)

Opvallend was wel dat we beiden 1e 2 prikken biontech hebben gehad, maar voor de booster kreeg mams Moderna en ik (30 en jonger) BT
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 december 2021 @ 20:43:32 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_202759296
Wij hebben gisteren in DLD onze booster gekregen (nee, niet voorgedrongen, we wonen er :P ) en voor ons werd een husje Nederlanders weggestuurd omdat alleen mensen die in DLD wonen geprikt werden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_202770026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Tuurlijk :')

Ze hebben die dingen toch gewoon op voorraad. Het is juist oliedom om niet gebruik te maken van de voorraad. Je kan ook wachten op die slakken in den haag. Moet je zelf weten.

O btw

https://eenvandaag.avrotr(...)-bestemming-gegeven/

[ Bericht 14% gewijzigd door SOG op 23-12-2021 15:32:54 ]
pi_202772574
quote:
Allemaal gelukt?
pi_202774823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:02 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Allemaal gelukt?
Jazeker. Stonden wel 135 man in de rij dus men kan beter in de ochtend gaan denk ik of een andere locatie pakken (arkaden was ik in aachen). Binnen 1 uur en 15 minuten klaar. Veeeeeel Nederlanders.

Halve moderna gehad.
pi_202774915
Beetje de Apple tactiek gebruiken, schaarste creëren om FOMO te veroorzaken.
pi_202781145
Zo, zojuist een reservering gemaakt om op 2e kerstdag een booster te ontvangen in Mönchengladbach. Reserveren ging prima én ze zetten de booster direct in de digitale omgeving, zodat je niet nog langs een Duitse apotheek hoeft te gaan om dat te regelen :)
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_202834057
https://www.nu.nl/coronav(...)tratieproblemen.html

:')

Ik snap het GGD niet, enige reden dat ik kan bedenken is dat hun eigen cijfertjes wat lager uitvallen. Al zal dat echt minimaal zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')