SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
De topics gaan vandaag harder dan het OmicronvirusOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
De topics groeien exponentieel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
De topics vandaag gaan harder dan het Omicronvirus![]()
En anders schaven ze de modellen wel precies zo dat het weer past.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:20 schreef Modus het volgende:
Met die 500 onzekerheidsmarges in die OMT modellen is volgens mij de kans op een nucleaire WO vanaf morgen ongeveer even groot. En daar doen we ook niks mee.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben het punt van braaf de regeltjes volgen wel voorbij inmiddels, ze kunnen de tering krijgen met dat paniekvoetbal.![]()
![]()
Nergens naartoe kunnen gaan om het moois te laten zien.....quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef nattermann het volgende:
Afgelopen week nog kappertje gepakt. Mooi gepland.![]()
Zelf heb/had ik volgende week een kerstafspraakje staan maar vermoed dat het wat aanklooien zal worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Een powerpoint met 4 bulletpoints die allemaal beginnen met "mogelijk" of "eventueel".quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
Is het OMT advies al ergens in te zien trouwens?
En dan op slide 2 de conclusie "het gaat zo goed als zeker gebeuren" (ook al weten we het niet echt zeker).![]()
Uiteraard pas na de persconferentie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
Is het OMT advies al ergens in te zien trouwens?![]()
Ik neem trouwens ook aan dat opperfaalhaas Hugo direct zijn aftreden bekend maakt?zie email 27 oktober![]()
Die zegt gewoon: de dood of de gladiolen. Jullie mij niet in het kabinet, ik lockdown jullie allemaal de moeder.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:24 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem trouwens ook aan dat opperfaalhaas Hugo direct zijn aftreden bekend maakt?![]()
Ik snap niet waarom ik met mijn goede gedrag nu moet lijden omdat de overheid faalt met beleid. We hadden maanden geleden naar 2G moeten gaan, net als Duitsland, maar tja... VVD en CDA vinden macht belangrijker.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je zou het bijna gaan denken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die zegt gewoon: de dood of de gladiolen. Jullie mij niet in het kabinet, ik lockdown jullie allemaal de moeder.zie email 27 oktober![]()
Ik ga boodschappen doen, ben benieuwd naar de drukte en lege schappen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
@onlogisch en ik steunen dit niveau in COR.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:24 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem trouwens ook aan dat opperfaalhaas Hugo direct zijn aftreden bekend maakt?![]()
2G had niet zo veel uitgemaakt. We hadden vooral veel sneller moeten boosteren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik met mijn goede gedrag nu moet lijden omdat de overheid faalt met beleid. We hadden maanden geleden naar 2G moeten gaan, net als Duitsland, maar tja... VVD en CDA vinden macht belangrijker.zie email 27 oktober![]()
Maar minder dan gisteren, en nog minder dan eergisterenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef KingRoland het volgende:
ik ben echt bang boys zijn wel veel mensen in ziekenhuis![]()
![]()
We wachten vol spanning op je verslag.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga boodschappen doen, ben benieuwd naar de drukte en lege schappen.![]()
Ben binnen 10 minuten in Belgiė of Duitsland waar wel nog alles mogelijk isquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nergens naartoe kunnen gaan om het moois te laten zien.....![]()
Zelf heb/had ik volgende week een kerstafspraakje staan maar vermoed dat het wat aanklooien zal worden.
Tics van je petten.![]()
Het is toch duidelijk dat we veel te laat begonnen zijn met boosteren? Kijk in de landen om ons heen. En dat is Hugo toch echt aan te rekenenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik steunen dit niveau in COR.zie email 27 oktober![]()
My legacy lives on.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef asco het volgende:
Zo de cijfers, hier alvast honttaart
[ afbeelding ]
Erg mooi.![]()
Kun je het livestreamen? Zo'n groot event kunnen we niet missen hier.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga boodschappen doen, ben benieuwd naar de drukte en lege schappen.![]()
Ik zal voor je bidden maatquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:27 schreef KingRoland het volgende:
ik ga ook zometeen naar de supermarkt![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben het punt van braaf de regeltjes volgen wel voorbij inmiddels, ze kunnen de tering krijgen met dat paniekvoetbal.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Hint: Persco is ergens anders.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Een bestorming van die persconferentie vanavond live op TV zou het wel afmaken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Jazeker. Ik heb daar ook een pittige mening over.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat we veel te laat begonnen zijn met boosteren? Kijk in de landen om ons heen. En dat is Hugo toch echt aan te rekenen![]()
Je overschat echt gigantisch hoe veel boosteren had uitgemaakt, we gingen al met een sneltreinvaart richting code rood nog voor de eerste booster in Duitsland gezet was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
2G had niet zo veel uitgemaakt. We hadden vooral veel sneller moeten boosteren.
En 2G onderschat je juist weer. Antivaxxers contacten ontnemen leidt tot minder besmettingen in die kwetsbare groep.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij bent de wijkagent, als we je nodig hebben ben je er nietquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
@HugodeJonge @ferdgrapperhaus @Belastingdienstquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:28 schreef nattermann het volgende:
Was ik nu maar kapper. Zou ik iedereen die dat wil helemaal de moeder knippen.![]()
Ik denk dat het een combinatie van alle factoren is. 2G helpt tegen IC-bezetting, boosteren helpt tegen bezetting op de kliniek.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je overschat echt gigantisch hoe veel boosteren had uitgemaakt, we gingen al met een sneltreinvaart richting code rood nog voor de eerste booster in Duitsland gezet was.
En 2G onderschat je juist weer. Antivaxxers contacten ontnemen leidt tot minder besmettingen in die kwetsbare groep.
Op het moment dat van Dissel vorige week tijdens de technische briefing uitspreekt dat sneller boosteren ziekenhuisopnames voorkomen had en het boosteren voor de bühne versneld wordt (dat tot 1961 online een afspraak kan maken maar geen brief e.d.) ga je je toch afvragen of ze er alles aan doen.![]()
Zon breekt hier mooi door, ik ga nog even lekker aan het strand hangen. Later boys.
En. Hier alvast een strand taart!
De taartkoning wenst jullie mooie cijfers toe![]()
![]()
Ze maken er allemaal een gigantische teringbende van. Engeland doet het geweldig, Duitsland doet het geweldig, Belgiė wat minder, maar ook daar valt het reuze mee. Nederland? Puinhoop.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van alle factoren is. 2G helpt tegen IC-bezetting, boosteren helpt tegen bezetting op de kliniek.
Op het moment dat van Dissel vorige week tijdens de technische briefing uitspreekt dat sneller boosteren ziekenhuisopnames voorkomen had en het boosteren voor de bühne versneld wordt (dat tot 1961 online een afspraak kan maken maar geen brief e.d.) ga je je toch afvragen of ze er alles aan doen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vanavond wel de laatste persconferentie van Hugo waarschijnlijk. Geniet er allemaal nog maar even van![]()
![]()
hoezo? is dit een bedreiging?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Vanavond wel de laatste persconferentie van Hugo waarschijnlijk. Geniet er allemaal nog maar even van
@Lenny_Leonard grijp eens ingraag op anoniem![]()
Welke partij stem jij?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik met mijn goede gedrag nu moet lijden omdat de overheid faalt met beleid. We hadden maanden geleden naar 2G moeten gaan, net als Duitsland, maar tja... VVD en CDA vinden macht belangrijker.![]()
En omdat het in Nederland een puinhoop is krijgen we een 'harde lockdown' om onze oren. Niet omdat de bevolking geen zin heeft die booster te halen zoals de Jonge eerder deze week probeerde te framen, maar omdat de bevolking 'm nog niet kan gaan halen. Want het is logistiek zo complexquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken er allemaal een gigantische teringbende van. Engeland doet het geweldig, Duitsland doet het geweldig, Belgiė wat minder, maar ook daar valt het reuze mee. Nederland? Puinhoop.![]()
![]()
Ik vind het totaal onverantwoord om komende week de winkels en horeca al te sluiten. Daar lijden heel erg veel meer mensen onder dan wanneer de ziekenhuizen weer verder vollopen.
En dan dat gezeur over de booster. Dat hebben ze zelf verprutst en nu moeten ze niet het volk en de winkeliers, horecaetc. met de gevolgen lastig gaan vallen.
De ziekenhuizen lopen over/gaan overlopen ? Dat is niks nieuws doen ze al maanden. Laat gaan, laat gaan.....Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Op naar de volgende in de baantjescarousselquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef Breekfast het volgende:
Vanavond wel de laatste persconferentie van Hugo waarschijnlijk. Geniet er allemaal nog maar even van
Iemand zonder ervaring, iets te veel ambitie en veel te weinig kennis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben hier geen mod. Laat me met rust.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoezo? is dit een bedreiging?
@:lenny_leonard grijp eens in![]()
De geluiden rondom Ernst Kuipers worden steeds luider. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Zal voor het opportunisme niet veel beter worden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar de volgende in de baantjescaroussel
Iemand zonder ervaring, iets te veel ambitie en veel te weinig kennis.![]()
Deze post is sarcastisch bedoeld. Dat u het weet users die hier niet dagelijks komenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken er allemaal een gigantische teringbende van. Engeland doet het geweldig, Duitsland doet het geweldig, Belgiė wat minder, maar ook daar valt het reuze mee. Nederland? Puinhoop.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Leave Lenny alone, I'm serious. Leave him alone!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
geen big 4 mentaliteitquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod. Laat me met rust.graag op anoniem![]()
Maar ze hebben maar liefst acht caddy’s in de rondte rijden met prikken!!1!1111!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
En omdat het in Nederland een puinhoop is krijgen we een 'harde lockdown' om onze oren. Niet omdat de bevolking geen zin heeft die booster te halen zoals de Jonge eerder deze week probeerde te framen, maar omdat de bevolking 'm nog niet kan gaan halen. Want het is logistiek zo complex![]()
Ernst Kuipers lijkt het over te gaan nemen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar de volgende in de baantjescaroussel
Iemand zonder ervaring, iets te veel ambitie en veel te weinig kennis.![]()
ik heb waarschijnlijk mijn tentamen verneukt
dat kan er ook nog wel bij jezus wat een maatregelen die er komen gaan. hugo outgraag op anoniem![]()
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De geluiden rondom Ernst Kuipers worden steeds luider. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Zal voor het opportunisme niet veel beter worden.
ehm
juist
Schijnbaar kan je een nog ongeschiktere kandidaat hebben dan het volgende poppetje uit de politiek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat maakt het uit? Je krijgt toch 28 herkansingen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:35 schreef KingRoland het volgende:
dat kan er ook nog wel bij jezusZonder wrijving geen glans![]()
Okquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat alle partijen in het parlement.![]()
![]()
Je hebt wel zorgvuldig geleerd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:35 schreef KingRoland het volgende:
dat kan er ook nog wel bij jezus wat een maatregelen die er komen gaan. hugo out![]()
@Lenny_Leonard heeft daar een pittige mening over. Ik denk dat Kuipers als DG best een goeie kan zijn, al is 't alleen maar omdat hij de zaakjes voor zijn eigen achterban prima regelt, maar als minister zou ik 'm echt niet zien zitten. Ook Levi niet eerlijk gezegd, politiek gezien allebei lichtgewichten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
ehm
juist
Schijnbaar kan je een nog ongeschiktere kandidaat hebben dan het volgende poppetje uit de politiek![]()
Prima als ze adviseur zouden zijn, maar verder liever niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard heeft daar een pittige mening over. Ik denk dat Kuipers als DG best een goeie kan zijn, al is 't alleen maar omdat hij de zaakjes voor zijn eigen achterban prima regelt, maar als minister zou ik 'm echt niet zien zitten. Ook Levi niet eerlijk gezegd, politiek gezien allebei lichtgewichten.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet het antwoord dat je verwacht had?![]()
ik kan deze stress niet aan ik ga alvast naar de supermarkt
ik spreek iedereen hier later vanavond weer, als ik jullie was zou ik ook extra inkopen doen.graag op anoniem![]()
Mijn ervaring met alle zogenaamde deskundigen die het kabinet adviseren is dat het enige wat hun boeit de besmettingscijfers naar 0 brengen. Gevolgen van dergelijk beleid irrelevant. De cijfers naar 0, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard heeft daar een pittige mening over. Ik denk dat Kuipers als DG best een goeie kan zijn, al is 't alleen maar omdat hij de zaakjes voor zijn eigen achterban prima regelt, maar als minister zou ik 'm echt niet zien zitten. Ook Levi niet eerlijk gezegd, politiek gezien allebei lichtgewichten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom? Supermarkten gaan niet dicht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef KingRoland het volgende:
ik spreek iedereen hier later vanavond weer, als ik jullie was zou ik ook extra inkopen doen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard heeft daar een pittige mening over. Ik denk dat Kuipers als DG best een goeie kan zijn, al is 't alleen maar omdat hij de zaakjes voor zijn eigen achterban prima regelt, maar als minister zou ik 'm echt niet zien zitten. Ook Levi niet eerlijk gezegd, politiek gezien allebei lichtgewichten.
Terwijl op dat moment heel de wereld het luchtruim dichtgooide vanwege Omikron. Inderdaad een zeer verantwoordelijk figuur."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Misschien moeten ze eens een nieuw blik deskundigen opentrekken, want deze portie is over de houdbaarheidsdatumquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ervaring met alle zogenaamde deskundigen die het kabinet adviseren is dat het enige wat hun boeit de besmettingscijfers naar 0 brengen. Gevolgen van dergelijk beleid irrelevant. De cijfers naar 0, heel belangrijk.There is only one religion![]()
ik heb al wat extra wc rollen gekocht dankje.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef KingRoland het volgende:
ik spreek iedereen hier later vanavond weer, als ik jullie was zou ik ook extra inkopen doen.Plaats hier uw advertentie![]()
Niet sowieso sinds maart 2020 al standaard 2-3 weken voorraad aanhoudenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef KingRoland het volgende:
als ik jullie was zou ik ook extra inkopen doen.![]()
![]()
Op naar Rotterdam!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Welke user had gegokt op Rotterdam?
Gefeliciteerd bij deze!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is bij bijvoorbeeld Marcel Levi natuurlijk aantoonbaar niet zo, die pleit er totaal niet voor om te streven naar 0 besmettingen. Hij pleitte wel voor visie, heldere communicatie en snelle vaccinatie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ervaring met alle zogenaamde deskundigen die het kabinet adviseren is dat het enige wat hun boeit de besmettingscijfers naar 0 brengen. Gevolgen van dergelijk beleid irrelevant. De cijfers naar 0, heel belangrijk.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga boodschappen doen, ben benieuwd naar de drukte en lege schappen.Bocaj trekt zijn koelkast eens open...quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:27 schreef KingRoland het volgende:
ik ga ook zometeen naar de supermarkt
Kan nog wel een dagje...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik maak me wel zorgen over plekken als de Coolsingel vanavond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd bij deze!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 14:43:59 ]![]()
Ik heb nog 20 p-akken van de vorige lockdown over nu ga ik voor de tandpastaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ik heb al wat extra wc rollen gekocht dankje.
There is only one religion![]()
Zal allemaal wel meevallen toch? Ik verwacht eigenlijk geen gekte, gek genoeg. Misschien met oudejaarsavond of zo weer.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over plekken als Rotterdam vanavond.Zonder wrijving geen glans![]()
Gezellig, ik spring gelijk op de fiets. Even de laatste inkopen doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd bij deze!
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
mij zal het aan mijn reet roesten wat er daar gaat gebeuren eigenlijk....quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over plekken als de Coolsingel vanavond.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Zullen we dan toch nog deel 2500 halen dit jaarquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:22 schreef MichaelScott het volgende:
De topics gaan vandaag harder dan het Omicronvirus
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Jammer dat hij verder niks in te brengen heeft dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat is bij bijvoorbeeld Marcel Levi natuurlijk aantoonbaar niet zo, die pleit er totaal niet voor om te streven naar 0 besmettingen. Hij pleitte wel voor visie, heldere communicatie en snelle vaccinatie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doen we niets mee. Gewoon gaan dus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd bij deze!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Voor de plek zelf zal 't me aan mn reet roesten ja, maar een makkelijkere motivatie om er een avondklok overheen te gooien is er niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
mij zal het aan mijn reet roesten wat er daar gaat gebeuren eigenlijk....![]()
ik zou eerst je koelkast eens schoonmakenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Bocaj trekt zijn koelkast eens open...
[ afbeelding ]
Kan nog wel een dagje...Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik verwacht sowieso wel rellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over plekken als de Coolsingel vanavond.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
ook dat zal me roesten... bij de vorige avondklok was er ook amper handhaving.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor de plek zelf zal 't me aan mn reet roesten ja, maar een makkelijkere motivatie om er een avondklok overheen te gooien is er niet.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
In Utrecht vandaag al zoveel politie overal..ze laten zich alvast flink zien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over plekken als de Coolsingel vanavond.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Wel prettig dat iedereen als een kip zonder kip naar de niet-essentiėle winkels is, is het tenminste een keertje niet zo druk op de zaterdagmiddag bij de AHOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Geen zorgen. Ik ben er vanavond niet bij. Bordspelletjes spelenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso wel rellen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
"Jongens, we weten nog helemaal niets zeker, maar laten we uit voorzorg gewoon even een harde lockdown doen. Ziekenhuisopnames dalen gewoon, yolo. Tot na de winter! Oja, als als het straks verder daalt, dan werkt de lockdown en dus gaan we er gewoon even een paar maand mee door!"A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
dan ruim ik mijn popcorn weer opquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik ben er vanavond niet bij. Bordspelletjes spelen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
De huidige daling zal ook eerder komen doordat heel veel afgeblazen wordt dan door de angst dat het virus na 17:00 pas wakker wordt. Maar tja...quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
"Jongens, we weten nog helemaal niets zeker, maar laten we uit voorzorg gewoon even een harde lockdown doen. Ziekenhuisopnames dalen gewoon, yolo. Tot na de winter! Oja, als als het straks verder daalt, dan werkt de lockdown en dus gaan we er gewoon even een paar maand mee door!"100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het alternatief is: "jongens we weten nog helemaal niets zeker, maar het zal vast wel goed komen. En tja, als het dan toch slechter blijkt te zijn dan we hoopten (zoals elke fucking keer weer), dat zien we dan wel weer"quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
"Jongens, we weten nog helemaal niets zeker, maar laten we uit voorzorg gewoon even een harde lockdown doen. Ziekenhuisopnames dalen gewoon, yolo. Tot na de winter! Oja, als als het straks verder daalt, dan werkt de lockdown en dus gaan we er gewoon even een paar maand mee door!"![]()
Ben je op de hoogte van de situatie in de ziekenhuizen in het UK? Dat is gewoon wat ons te wachten staat als we niets doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
"Jongens, we weten nog helemaal niets zeker, maar laten we uit voorzorg gewoon even een harde lockdown doen. Ziekenhuisopnames dalen gewoon, yolo. Tot na de winter! Oja, als als het straks verder daalt, dan werkt de lockdown en dus gaan we er gewoon even een paar maand mee door!"
Aan de andere kant is direct een harde lockdown wel redelijk belachelijk ja.blablablabla![]()
weten die mensen niet dat Omicron rond waait?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik maak me wel zorgen over plekken als de Coolsingel vanavond.Plaats hier uw advertentie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: