SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op sommige locaties mag een begeleider ook meteen mee voor de boost. Je zus reed je toch? Wie weet kan zij hem ook krijgen dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Net joekel van een kerstpakket uitgepakt. De lockdown kan beginnen, genoeg voedsel in huis.
Nu wel misselijk. Ik ben niet zo van zoet, maar marshmellowsDie moet ik eten, kan niet anders.
Ik heb ook een boosterafspraak op 2e kerstdag. Mijn zus, geen brief, via haar werk eind december. Gisteren was hier een vriend, uit 1962 en dus geen uitnodiging. Kon ook niet online een afspraak maken. Toen op mijn aanraden 1961 ingevuld en hij kreeg zo een afspraak
Dat gaan we ook proberen. Maar "officieel" mag zijn niet mee naar binnen. Ook is zij geen 60 (al weet ik of dat nog opgaat) en zij is geen partner/mantelzorger.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op sommige locaties mag een begeleider ook meteen mee voor de boost. Je zus reed je toch? Wie weet kan zij hem ook krijgen dan.
En bij de ID-controle wordt hij zo geweigerd want hij mag hem nog niet. Tenzij ze 1962 binnenkort opengooien maar ik zie daar alweer dagen geen verschuivingquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Net joekel van een kerstpakket uitgepakt. De lockdown kan beginnen, genoeg voedsel in huis.
Nu wel misselijk. Ik ben niet zo van zoet, maar marshmellowsDie moet ik eten, kan niet anders.
Ik heb ook een boosterafspraak op 2e kerstdag. Mijn zus, geen brief, via haar werk eind december. Gisteren was hier een vriend, uit 1962 en dus geen uitnodiging. Kon ook niet online een afspraak maken. Toen op mijn aanraden 1961 ingevuld en hij kreeg zo een afspraak
Hij kan ook een uitnodiging als zorg medewerker hebben gekregen. Dat heeft een vriendin. Die kon daarmee een afspraak maken en is midden 40quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En bij de ID-controle wordt hij zo geweigerd want hij mag hem nog niet. Tenzij ze 1962 binnenkort opengooien maar ik zie daar alweer dagen geen verschuiving
Sterkte en rust lekker uit met verstand op 0quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
En dankjewel @:AnneX, het was een prima afscheid.
Ik zou eigenlijk wel op bed willen liggen en een slaapje willen doen, maar ik heb bedacht om dit weekend te gaan werkenIk ga maar eens een poging doen te beginnen, zodat ik vanavond een beetje dom tv kan kijken.
Wij zitten ook in die fase. Dat is inderdaad best heftig. Het hoort er allemaal bij natuurlijk maar je denkt toch altijd dat je nog niet bij die groep hoort.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:07 schreef Clubsoda het volgende:
De overledene stond niet heel dichtbij, het is de vader van een goede vriendin. Het luidt vooral een begin van een tijdperk in voor mijn gevoel; die waarbij de generatie boven ons ons gaat ontvallen zonder dat het een 'och jee toch, wat onverwacht, dat is toch veel te jong'-situatie is. Dat raakt me wel, en ook om het verdriet te zien van mensen die ik ook alweer zo lang ken.
Liefquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Moest net lachen. Ieder jaar met kerst plakken wij (bewoners) een kerstkaart aan de binnenkant van de lift met een kerst/nieuwjaarswens. Net hing er een "vreemd" kaartje. "Met de beste wensen van uw DHL bezorger"![]()
En nu hangen er nog veel meer. We hebben 25 appartementen en ik schat in dat meer dan de helft nu wat opgehangen heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lief
Zag er ook heel leuk uit allemaal.
Ik heb de functie erop zitten. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 18 december 2021 15:51 schreef fietsie het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de voorleesfuncties van e-readers?
Dus niet het afspelen van een luisterboek maar het voorlezen van een e-book?
Of het ook echt werkt / te doen isquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de functie erop zitten. Wat wil je weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |