abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202683853
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:42 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Jep super moedig. David tegen Goliath achtige praktijken.
leg maar uit wat er zo moedig is aan iemand beschuldigen van zedelijk misdrijf nog voordat het bij een rechter is geweest. om dan vervolgens toch maar weer te zeggen dat je de persoon niet daadwerkelijk beschuldigd van een strafbaar feit, zodat je zelf denkt vrijuit te gaan in het geval er claims komen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202683893
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:

Marco is daar vaak thuis, zij ziet er geen kwaad in want yolo, misschien heeft hij wel seks met haar (de moeder) gehad etc. en dus komt hij nog vaker langs /snip/ en dus heeft hij meer mogelijkheden (meer kansen) voor het bepotelen.
Of met allebei tegelijk.
Het klinkt heel aannemelijk allemaal.

quote:
Maar wat jij steeds typt is Marco cute is
Supercute, vooral met kinderen idd.

quote:
hij compleet onschuldig is
Quote mijn post waarin ik dat schrijf aub.
Ik wacht er op.

quote:
Dit terwijl je ons daarvan beticht. Ik weet nog steeds niet of je niet gewoon een troll bent, een rancuneuze fan of dat deze zaak je op een andere manier persoonlijk raakt.
Ik ben niet het onderwerp van deze thread.

Mensen raken hevig van slag wanneer iemand hun vooringenomen vuige gedachten en mening niet deelt. Dat is niet mijn probleem.
pi_202683957
za lekker aan het trollen weer.
pi_202683972
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..Hoe analyseert ze dit? "Het zou kunnen dat Marco deze dickmove heeft gemaakt omdat hij wil schikken (dus een rechtszaak voorkomen). Dan kan hij zeggen tegen het slachtoffer: 'Als jij je aangifte intrekt, dan zal ik die tegen jou en je moeder ok intrekken.' Hij heeft onderschat dat hij hierdoor just kwaad bloed zet."..]

Mogelijk dus een soort Amerikaanse versie qua afloop in de maak. Lijkt me niet onverstandig als Marco een hoop ellende wil voorkomen.
Bepaalde aangiftes kun je na een week niet meer intrekken, andere aangiftes die gaan over strafbare feiten kun je niet intrekken. Die vuurspuwende draak, die het laagste doet voor de kliks, moet gewoon haar mond houden.
pi_202684087
Oh dus het slachtoffer is ook nog verstandelijk beperkt? Uit welk roddelkanaal komt dat za?
Wel je bron vermelden.
pi_202684091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
“Tevens werd vermeld”…door wie? Door wie werd vermeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had? Dat zal vast hoor, begrijp me niet verkeerd, iedere bekende persoon zal daarmee te maken hebben, maar dat heeft toch niks met die moeder te maken? Het blijft dus gewoon een stukje hearsay uit onbekende bron.

Waarom zou de plakboekmevrouw haar functie verliezen als Leontien meer aandacht van haar man zou eisen? Welke logica zit daarachter?

Dit is een goed voorbeeld van een stukje roddeljournalistiek. Er is geen bron, geen bewijs, maar jij vindt dit een plausibel verhaal en dat van het misbruikte meisje die met bewijs en al aangifte gedaan heeft niet?

En hoe bedoel je “….ook al vind ik hem niet aantrekkelijk “ ….bish please :') Je gleed nog niet een paar dagen terug van je stoel bij de gedachte aan de heerlijk kjoete aanrakerige intense Marco die zo lekker gepassioneerd vreemdging, want het was toch zo een vies en akelig idee dat die enthousiaste handtastelijke cutie pie zijn vrouw trouw zou blijven :)

En dan bovenal. Stel dat dit bronloze verhaal ook maar een kern van waarheid bevat, waarom is het dan dat Marco na maandenlange insinuaties en zwijgen, opeens een onderzoek door het OM laat doen naar de bron van de aantijgingen? Want hij wist dan toch al jaren waar dat vandaan kwam? Daar had hij dan toch helemaal geen onderzoek voor nodig? En waarom zegt hij dan dat de aangifte uiteraard gedaan zou moeten zijn nav zijn verzoek aan het OM? Hij deed net of het uit de lucht kwam vallen namelijk.

Ik ben nog steeds veel meer geneigd het verhaal van het meisje (jonge vrouw) te geloven die met bewijs drie onderzoeksjournalisten heeft weten te overtuigen dan dit. Tenzij je met een betrouwbare bron kan komen?

En dan dat steeds terugkomende hardnekkige idee van je dat, omdat Marco toegang heeft tot mooie vrouwen, hij geen kinderen hoeft te misbruiken. Bruh….please. Misbruik is bovenal een machtsspel en heeft he-le-maal niks met het aantrekkelijkheidscijfer van een persoon te maken. Wat een miskleun. En je krijgt er zo te zien nog steun voor ook 8)7
Ik weet niet of je op mij doelt aangezien ik volgens mij zo'n beetje de enige ben die op de "aantrekkelijkheid" heeft gereageerd. Maar die bullshit krijgt van mij geen steun. Misbruik gaat inderdaad vaak over macht en dan is iemand met een LVB (overigens is de enige bron hiervan Roddelpraat) een makkelijk slachtoffer. Za kwam met de stelling dat zij nog eingszins zou kunnen begrijpen dat Marco op een 15-jarige zou kunnen vallen die op een sexy 18-jarige leek, maar een iemand met een verstandelijke beperking, ho maar. En ja het is nogal ranzig om het überhaupt over de aantrekkelijkheid van een jong meisje te hebben in combinatie met vermeend misbruik. Maar ik vond de stelling op zich al raar.
Verder zeker met je eens dat het waarschijnlijk niet eens een factor is die meespeelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 18-12-2021 16:17:07 ]
pi_202684106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:53 schreef quirina het volgende:
za lekker aan het trollen weer.
Ik meende gelezen te hebben dat ze geen troll is maar nu ze zichzelf wederom zo enorm tegenspreekt, twijfel ik ook weer.
pi_202684135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:59 schreef quirina het volgende:
Oh dus het slachtoffer is ook nog verstandelijk beperkt? Uit welk roddelkanaal komt dat za?
Wel je bron vermelden.
Roddelpraat. Za heeft een broertje dood aan de roddelkanalen maar gaat zo lekker op dit feitje dat ook via zo'n medium de wereld is geslingerd dat dat dan wel weer zo'n beetje elke post genoemd moet worden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:04:05 #59
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684162
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:49 schreef Za het volgende:

[..]
Of met allebei tegelijk.
Het klinkt heel aannemelijk allemaal.
[..]
Supercute, vooral met kinderen idd.
[..]
Quote mijn post waarin ik dat schrijf aub.
Ik wacht er op.
[..]
Ik ben niet het onderwerp van deze thread.

Mensen raken hevig van slag wanneer iemand hun vooringenomen vuige gedachten en mening niet deelt. Dat is niet mijn probleem.
Ik zit nu in de trein dus ga dat nu niet opzoeken. Op de laptop was dat makkelijker geweest maar dan had ik het ook niet gedaan. Ik weet zeker dat ik wel een directe post of twee kan vinden. De rest van je posts zijn overigens doorspekt met de implicatie. Dan kan je er soms nog voor de vorm bijzetten dat je het overlaat aan de rechter maar eigenlijk is dat niet wat je zegt. Niet écht althans. Dat proeft het merendeel van de users hier geheid net zo. Daarom reageren ze zo. Niet omdat je een tegengeluid geeft, maar omdat je je net zo goed baseert op roddels, geruchten en onderbuikgevoel maar je vervolgens als een moraalridder opstelt.

Ik vind het ook top dat je heel selectief quote. Dat toont wel aan dat je op sommige dingen simpelweg geen antwoord hebt. En dat is op zichzelf weer een antwoord en zo is het cirkeltje rond. Overigens ben je wel degelijk onderwerp van deze thread. Misschien niet hét onderwerp, maar wel een onderwerp.

Sommige mensen raken hevig van slag als iemand hun vooringenomen gedachten en mening over een overschatte zanger niet deelt. Dat is niet mijn probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 18-12-2021 16:16:33 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 december 2021 @ 16:07:06 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_202684211
Het blijft genieten hier ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:07:38 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik meende gelezen te hebben dat ze geen troll is maar nu ze zichzelf wederom zo enorm tegenspreekt, twijfel ik ook weer.
Het is natuurlijk een gerucht dat zij een troll is. Dat soort laster mag je nooit voor waar aannemen. We moeten wachten tot de A’s hier een oordeel over vellen!1!12;;1!!@1!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202684259
Ik ga me even verder in de feiten van deze zaak verdiepen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:09:42 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202684263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Za het volgende:
1 Bij deze het wat hier achter zou zitten volgens insiders.
2 Ik noem geen namen en houd het netjes.

3 De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato. :? :? :?

@Za zegt hier (zin 1 en 2) dus een verhaal van insiders te hebben vernomen waarvan ze geen namen gaat noemen.
Tot zover ok.

Maar zin 3 "De actie zou gericht zijn tegen Leontien Borsato." begrijp ik dan niet. Want de aangifte is immers gericht tegen Marco.

Maar als dit duivelse plan lukt, dan moet Marco er voor bloeden.En dat bloeden doet hij nu al. Iets wat iedereen aan kon zien komen als je iemand beticht van onzedelijk gedrag met een minderjarige.

Maar op welke manier is dat dan ok als de actie gericht moet zijn tegen Leontien Borsato?

Is dit dan eigenlijk wel een aannemelijk scenario en verhaal cq gerucht @Za :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 16:48:00 ]
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:11:14 #64
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202684287
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:43 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
“Tevens werd vermeld”…door wie? Door wie werd vermeld dat Marco continu met verliefde fans te maken had? Dat zal vast hoor, begrijp me niet verkeerd, iedere bekende persoon zal daarmee te maken hebben, maar dat heeft toch niks met die moeder te maken? Het blijft dus gewoon een stukje hearsay uit onbekende bron.

Waarom zou de plakboekmevrouw haar functie verliezen als Leontien meer aandacht van haar man zou eisen? Welke logica zit daarachter?

Dit is een goed voorbeeld van een stukje roddeljournalistiek. Er is geen bron, geen bewijs, maar jij vindt dit een plausibel verhaal en dat van het misbruikte meisje die met bewijs en al aangifte gedaan heeft niet?

En hoe bedoel je “….ook al vind ik hem niet aantrekkelijk “ ….bish please :') Je gleed nog niet een paar dagen terug van je stoel bij de gedachte aan de heerlijk kjoete aanrakerige intense Marco die zo lekker gepassioneerd vreemdging, want het was toch zo een vies en akelig idee dat die enthousiaste handtastelijke cutie pie zijn vrouw trouw zou blijven :)

En dan bovenal. Stel dat dit bronloze verhaal ook maar een kern van waarheid bevat, waarom is het dan dat Marco na maandenlange insinuaties en zwijgen, opeens een onderzoek door het OM laat doen naar de bron van de aantijgingen? Want hij wist dan toch al jaren waar dat vandaan kwam? Daar had hij dan toch helemaal geen onderzoek voor nodig? En waarom zegt hij dan dat de aangifte uiteraard gedaan zou moeten zijn nav zijn verzoek aan het OM? Hij deed net of het uit de lucht kwam vallen namelijk.

Ik ben nog steeds veel meer geneigd het verhaal van het meisje (jonge vrouw) te geloven die met bewijs drie onderzoeksjournalisten heeft weten te overtuigen dan dit. Tenzij je met een betrouwbare bron kan komen?

En dan dat steeds terugkomende hardnekkige idee van je dat, omdat Marco toegang heeft tot mooie vrouwen, hij geen kinderen hoeft te misbruiken. Bruh….please. Misbruik is bovenal een machtsspel en heeft he-le-maal niks met het aantrekkelijkheidscijfer van een persoon te maken. Wat een miskleun. En je krijgt er zo te zien nog steun voor ook 8)7
Dit stinkt aan alle kanten. Hopelijk vandaag meer openbaringen.
pi_202684311
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik weet niet of je op mij doelt aangezien ik volgens mij zo'n beetje de enige ben die op de "aantrekkelijkheid" heeft gereageerd. Maar die bullshit krijgt van mij geen steun. Misbruik gaat inderdaad vaak over macht en dan is iemand met een LVB (overigens is de enige bron hiervan Roddelpraat) een makkelijk slachtoffer. Za kwam met de stelling dat zij nog eingszins zou kunnen begrijpen dat Marco op een 15-jarige zou kunnen vallen die op een sexy 18-jarige leek, maar een iemand met een verstandelijke beperking, ho maar. En ja het is nogal ranzig om het überhaupt over de aantrekkelijkheid van een jong meisje te hebben in combinatie met of vermeende misbruik. Maar ik vond de stelling op zich al raar.
Verder zeker met je eens dat het waarschijnlijk niet eens een factor is die meespeelt.
Nee joh :P ik doel zeker niet op jou! Meer op de plusjes bij het hearsay verhaal van Anouk Za waarin ze tevens en wederom stellig is dat, omdat Marco “een rijke keuze heeft aan mooie gewillige vrouwen, hij DUS geen nood heeft om zich aan verstandelijk gehandicapte kinderen te vergrijpen”
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:22:13 #66
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202684461
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:53 schreef Eenheid het volgende:

[..]
Bepaalde aangiftes kun je na een week niet meer intrekken, andere aangiftes die gaan over strafbare feiten kun je niet intrekken.
Dat is dan wel gunstig want ik zou de afloop van deze epic movie niet willen missen want hier kan Netflix niet tegenop.

quote:
Die vuurspuwende draak, die het laagste doet voor de kliks, moet gewoon haar mond houden.
Not gonna happen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 18-12-2021 16:31:09 ]
pi_202684475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:12 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
Nee joh :P ik doel zeker niet op jou! Meer op de plusjes bij het hearsay verhaal van Anouk Za waarin ze tevens en wederom stellig is dat, omdat Marco “een rijke keuze heeft aan mooie gewillige vrouwen, hij DUS geen nood heeft om zich aan verstandelijk gehandicapte kinderen te vergrijpen”
Gaat het om een verstandelijk gehandicapte vrouw/kind? Ik heb als één van de weinige Nederlanders geen idee wie de vrouw in kwestie is.
pi_202684623
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gaat het om een verstandelijk gehandicapte vrouw/kind? Ik heb als één van de weinige Nederlanders geen idee wie de vrouw in kwestie is.
In tegenstelling tot de naam van de stadionzanger mag de naam van het slachtoffer hier niet genoemd worden.

Is ook niet zo interresant hoor. Ze is 22, heeft een flinke tatouage, houd van paardrijden, is de dochter van een vrouw die de website van Borsato bijhield. Tevens is ze opvallend vaak 'winnares' geweest van borsatoweblog prijsvragen, 'weblog van de week', noem maar op.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202684752
quote:

[..]
Ik weet het ook niet, wil het ook niet weten.
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:39:40 #70
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202684784
quote:

[..]
Alleen in Roddelpraat is benoemd dat het om iemand zou gaan met een verlaagd IQ. Verder is daar niks over bekend.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202684829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:38 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik weet het ook niet, wil het ook niet weten.
Ik hoef het ook niet te weten hoor. Vroeg me alleen af of ze verstandelijk gehandicapt is.
pi_202684843
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de naam van de stadionzanger mag de naam van het slachtoffer hier niet genoemd worden.

Is ook niet zo interresant hoor. Ze is 22, heeft een flinke tatouage, houd van paardrijden, is de dochter van een vrouw die de website van Borsato bijhield. Tevens is ze opvallend vaak 'winnares' geweest van borsatoweblog prijsvragen, 'weblog van de week', noem maar op.
Voor iemand die het niet zo interresant (sic) vindt, heb je je er aardig in verdiept.
pi_202684868
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik hoef het ook niet te weten hoor. Vroeg me alleen af of ze verstandelijk gehandicapt is.
Ik denk zelf van niet, zal wel weer een roddel zijn om haar eronderuit te halen.
pi_202684873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 16:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nope.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 december 2021 @ 16:45:42 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202684874
Ik heb de hele Roddelpraat niet gezien maar heb in dit topic wel meegekregen dat het gaat van ‘wat lager IQ’ naar ‘verstandelijk gehandicapt’. Met daar tussenin nog ‘zwakbegaafd’ of ‘licht verstandelijke beperking’

:D.

Alleen Roddelpraat heeft het benoemd dus idk. Lijkt me wel dat het anders al naar buiten was gekomen want het maakt de zaak van Marco B. nóg zwakker. Je vergrijpen aan een tiener is al vreselijk, laat staan dat ze nog kwetsbaarder is gezien haar mentale capaciteiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 18-12-2021 16:58:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')