Dat speelt mijns inziens ook mee, maar ook los daarvan vind ik de aanraking ongepast. Maar zoals ik al schreef is dat mijn persoonlijke mening en ik begrijp wel dat er ook mensen zijn die daar anders tegenaan kijken.quote:Op maandag 20 december 2021 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ongepast wat betreft het soort aanraking mwah. Ik vind het wel ongepast dat hij haar aanraakt zonder dat zij het aan zag komen zo achter haar rug. Zij kon zich niet verweren jegens zijn aanraking als ze dat gewild zou hebben.
Het vertrek of neerleggen van werkzaamheden staat daar los van, dit was het afscheid van de fans, die natuurlijk niet binnen 2 dagen allemaal opgetrommeld wordenquote:Op maandag 20 december 2021 09:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op 4 juli 2019 heeft ze Marco geconfronteerd met de aantekeningen die ze in het dagboek had gevonden. Maar ze vertrok in november 2019 en zei dat ze ze zich graag meer op haar bedrijfje wilde richten. Is dat echt de lezing?
Hahaha serieus?quote:Op maandag 20 december 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
Yvonne zegt dat ze op haar Telegram beelden van een The Voice Kids bbq heeft gedeeld. Ze krijgt er de kriebels van, maar zou geen beelden bevatten van het slachtoffer.
Iemand de beelden (gezien)?
Ik vind het een twijfelgevalletje. Ik zit er meer van te kijken hoe dat meisje zijn aanraking ondergaat eigenlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 10:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat speelt mijns inziens ook mee, maar ook los daarvan vind ik de aanraking ongepast. Maar zoals ik al schreef is dat mijn persoonlijke mening en ik begrijp wel dat er ook mensen zijn die daar anders tegenaan kijken.
Uit eigen ervaring (voor de duidelijkheid niet met Marco) kan ik zeggen, dat het vaker voorkomt dat iemand verstijfd en pas achteraf denkt wat ze had moeten doen...quote:Op maandag 20 december 2021 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een twijfelgevalletje. Ik zit er meer van te kijken hoe dat meisje zijn aanraking ondergaat eigenlijk.
En dit is terwijl hij zich er zeer bewust van was dat het on-cam was...quote:Op maandag 20 december 2021 10:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Brrr... pérsoonlijk vind ik dit toch wel een zeer ongepaste/ongewenste manier van iemand (en zeker van een jong meisje) aanraken en als ik dat meisje was geweest of dat meisje mijn dochter, zou hem dat ook heel duidelijk zijn gemaakt... In het álgemeen echter, denk ik dat "men" hier weinig mee kan. Zal voor velen toch meer onder "zo is hij nou éénmaal en echt grensoverschrijdend is het niet" vallen denk ik. Maar nogmaals brrr... hij had dat bij mij echt niet moeten doen...
Dat twitterbericht waarover hier wordt geschreven is inmiddels verwijderd.quote:3 december 2021
Mathilde Santing, een bekende zangcoach, verteld over haar jonge leerlingen die wel eens bij The Voice-barbecues van Marco zijn geweest. Dit schrijft de Mediacourant. Mathilde zei op Twitter dat een van haar leerlingen, een meisje, de zanger ‘haatte’ na de barbecue. Waarom is onduidelijk. “Dit was een exceptioneel slim en weerbaar meiske, hoor. Er is haar zeker zelf niks overkomen. Maar het is me altijd bijgebleven die bijtende opmerking”, zegt de zangcoach nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |