Martin van Geel is opgestaan uit de dood.quote:
Zit je mij hier belachelijk te maken?!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen 'Slot-speler' volgens een groot filosoof.
Ik zou niet durven!quote:Op woensdag 22 december 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit je mij hier belachelijk te maken?!
Wat een onzalig ideequote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
Ik hoopte dat dit de Speld was:
[ twitter ]
Zomervakantie naar de winter, zodat je lekker op vakantie kan als de hele wereld in lockdown is, je in quarantaine moet bij aankomst, de horeca aangepaste openingstijden heeft en je niet eens goedkoop op een camping kan gaan staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
En er geen tour is /festivals zijn en geen lekker weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zomervakantie naar de winter, zodat je lekker op vakantie kan als de hele wereld in lockdown is, je in quarantaine moet bij aankomst, de horeca aangepaste openingstijden heeft en je niet eens goedkoop op een camping kan gaan staan.
Nee, dit is niet zo leuk.
En het buiten 25 graden en mooi weer is en iedereen maar gewoon door zou moeten werken. Nee, kutplan, ze moeten maar met iets beters komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En er geen tour is /festivals zijn en geen lekker weer.
Als je geen kinderen hebt is dit geweldig. Gewoon lekker in juli op vakantie en niet tussen de hordes Nederlanders terechtkomenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zomervakantie naar de winter, zodat je lekker op vakantie kan als de hele wereld in lockdown is, je in quarantaine moet bij aankomst, de horeca aangepaste openingstijden heeft en je niet eens goedkoop op een camping kan gaan staan.
W1lco klopt een mooi rijtje sprinters hierquote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weer een statistiekje als dit voor Wilco
Dit is een bijzonder effectieve manier om die vervelende cultuursector in 1 klap volledig de nek om te draaien. Wil je muziek? Draai maar een CD hahahaquote:van okt-mei 1,5m en beperkingen op groepsgrootte, ook thuis
Dit kabinet HAAT cultuur. Ze gruwelen ervanquote:Op donderdag 23 december 2021 10:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit is een bijzonder effectieve manier om die vervelende cultuursector in 1 klap volledig de nek om te draaien. Wil je muziek? Draai maar een CD hahaha
Meer dan de nummer 2, 3 en 4 bij elkaarquote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Weer een statistiekje als dit voor Wilco
Waarom?quote:Op donderdag 23 december 2021 07:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De Staatsgreep is enorm potsierlijk.
Ik wil niet geloven dat dit echt is.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Mijn haren (die ik niet heb) gaan al snel recht overeind staan van Jeroen Snel.quote:
Daar ben ik nu aanbeland. Snel neemt zichzelf nogal serieus inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn haren (die ik niet heb) gaan al snel recht overeind staan van Jeroen Snel.
Doe mij maar een gedegen, objectieve programmamaker, zoals bijvoorbeeld Frits Sissing en Sven Kockelmann.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Snel is wel echt het allerslechtste wat Nederland te bieden heeft.
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe mij maar een gedegen, objectieve programmamaker, zoals bijvoorbeeld Frits Sissing en Sven Kockelmann.
Aan alles bleek dat de minderheid in de finale moest winnenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
Frits Sissing is overigens een fantastische fotograaf en heeft gister volledig ten onrechte de finale van Het Perfecte Plaatje verloren.
Rutte(n) heeft ook daar alles bepaald!quote:Op donderdag 23 december 2021 10:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Aan alles bleek dat de minderheid in de finale moest winnen
Met z'n allen naar het zuidelijk halfrondquote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is onmenselijk en afschuwelijk koud.quote:
Dit is een grap toch? Wat een kutidee.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef Szura het volgende:
Jeroen Snel loopt, samen met Sandra Schuurhof, altijd voorop in de koningshuispolonaise die zich laat inpakken door een kutboekje van Claudia de Breij en een week later vervolgens vergoelijkend loopt te bagatelliseren als die familie in de ivoren toren weer eens schijt heeft aan de regels die heel Nederland zijn opgelegd. Kritiekloze koningshuisrukkers, een walgelijk ras.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.
Als je op zo'n manier je geld binnen harkt hoef je alleen maar je zelf te verloochenen en verder heb je het goed. Het koningshuis blijft toch altijd bestaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.
Koningshuis fans zijn inderdaad nog 100x treuriger dan het petjesvolk van MAX, al zit er vast overlap tussenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich onderdaan noemen ook echt, die mogen wat mij betreft weg. Als ik aan de macht kom zit dat Koningshuis binnen één dag op dat grafeiland met die kutbritten, hoop ik voor ze.
De absolute bodem is mensen die met koningsdag die de hele dag in oranje kloffie staan te wachten op een zwaai van de koning.
De Speld?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef Szura het volgende:
Nieuws: Kerrolain heeft een programma geweigerd
[ twitter ]
Eindelijk perspectief. Chapeau kabinetquote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Ik had meer verwacht. De lakeien waren mij wat te lang aan het woord.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel genoten van De Staatsgreep, Marcel fileert de juichaapjes.
Dat vind ik juist wel sterk, dat ze het niet alleen een monoloog van Marcel laten zijn. En deze lakeien halen eigenlijk alles onderuit hoe langer ze aan het woord zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht. De lakeien waren mij wat te lang aan het woord.
Wij missen gewoon de magie van het sprookje.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel sterk, dat ze het niet alleen een monoloog van Marcel laten zijn. En deze lakeien halen eigenlijk alles onderuit hoe langer ze aan het woord zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:19 schreef Slobeend het volgende:
VVD’ers op armoedebeleid, volkshuisvesting, natuur, klimaat en cultuur. Mi gado.Deze is fake SlobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CDA op landbouw zou ook niet leuk zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Oh ben ik erin getrapt? Dit is niet mijn dag.
Ik heb ook nog hoop dat de reeks VVD'ers op I&W doorbroken wordt. Maar VRO zou erger zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
CDA op landbouw zou ook niet leuk zijn
Tijd voor de glorieuze terugkeer van Henk Bleker!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
CDA op landbouw zou ook niet leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Mijn tenen kunnen niet verder krommen.quote:
Ik vind die veermen echt helemaal nietsquote:
Goeie genadequote:Op donderdag 23 december 2021 19:57 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Na het filmpje te hebben bekeken concludeer ik dat deze gast waarschijnlijk nog nooit seks heeft gehad en zwaar over de scheef gaat.
Deze klaasweetalles imitatie kan beterquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind die veermen echt helemaal niets
Hij is mij echt nooit opgevallen
hij werd alleen maar gehypt in veronicainside en sindsdien zou het zogenaam een topspeler zijn...pfff
Ajax had deze speler allang opgehaald als het echt zo een goede speler was
maar de scouts van ajax zien het zelfde als ik ....niets bijzonders
gewoon een type diemers
ik denk dat diemers gewoon beter is
misschien wil Feyenoord hem hebben voor volgend seizoen, want dan zullen er wel paar middenvelders weggaan
toornstra, diemers kokcu texeira zijn allemaal twijfelgevallen of die wel of niet weg zijn. Til is sowieso weg.
Misschien zit daar de logica in dat veerman zou moeten komen maar echt bijzonder vind ik hem niet. Kokcu vind ik een betere speler die nu op een leeftijd komt dat hij het spel kan maken en controleren.
Ik heb gewoon een van zijn pareltjes gekopieerd. Wereldse user.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze klaasweetalles imitatie kan beter
Dan had ie een goeie dagquote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een van zijn pareltjes gekopieerd. Wereldse user.
Wellicht tijdens zijn ban weer naar Harvard geweest.quote:
Dacht dat je eindelijk serieuze inbreng over voetbal hadquote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een van zijn pareltjes gekopieerd. Wereldse user.
Oke, maar in my defense, ik kon dat ook wel redelijk invullenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, maar in my defense, ik kon dat ook wel redelijk invullen
Bedankt, nu ben ik ook weer boos.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:
Deze kerstdagen beginnen slecht, nu alweer ziedend door dit artikel van FTM
Nederland mainportland: alles moet wijken voor Schiphol en KLM
Fantastisch, alle kritische onderzoeken gewoon gelijk de prullenbak inflikkeren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef hhh38 het volgende:
Deze kerstdagen beginnen slecht, nu alweer ziedend door dit artikel van FTM
Nederland mainportland: alles moet wijken voor Schiphol en KLM
Frank veegt de vloer aan met die nobuddies. Niet wielerfans, de leegheid.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Joop Zoetemelk de politicus annex voetballer annex kok, die kent u niet.
Ik heb erg weinig boeken uit 2021 gelezen. Op die lijst zie ik veel te veel boeken die ik nog wil/had willen lezen in ieder geval. Beste boek: Irene Vallejo - Papyrus. En jij?quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw top 5 van dit jaar?
Die staat hier ook op de leeslijst.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb erg weinig boeken uit 2021 gelezen. Op die lijst zie ik veel te veel boeken die ik nog wil/had willen lezen in ieder geval. Beste boek: Irene Vallejo - Papyrus. En jij?
Omtzigt de wielrenner kenden ze ook al niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Joop Zoetemelk de politicus annex voetballer annex kok, die kent u niet.
Lex Immers de darter?quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omtzigt de wielrenner kenden ze ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |