Doe mij maar een gedegen, objectieve programmamaker, zoals bijvoorbeeld Frits Sissing en Sven Kockelmann.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen Snel is wel echt het allerslechtste wat Nederland te bieden heeft.
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe mij maar een gedegen, objectieve programmamaker, zoals bijvoorbeeld Frits Sissing en Sven Kockelmann.
Aan alles bleek dat de minderheid in de finale moest winnenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
Frits Sissing is overigens een fantastische fotograaf en heeft gister volledig ten onrechte de finale van Het Perfecte Plaatje verloren.
Rutte(n) heeft ook daar alles bepaald!quote:Op donderdag 23 december 2021 10:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Aan alles bleek dat de minderheid in de finale moest winnen
Met z'n allen naar het zuidelijk halfrondquote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zomervakantie naar de winter, zodat je lekker op vakantie kan als de hele wereld in lockdown is, je in quarantaine moet bij aankomst, de horeca aangepaste openingstijden heeft en je niet eens goedkoop op een camping kan gaan staan.
Nee, dit is niet zo leuk.
Het is onmenselijk en afschuwelijk koud.quote:
Dit is een grap toch? Wat een kutidee.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
Ik hoopte dat dit de Speld was:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:32 schreef Szura het volgende:
Jeroen Snel loopt, samen met Sandra Schuurhof, altijd voorop in de koningshuispolonaise die zich laat inpakken door een kutboekje van Claudia de Breij en een week later vervolgens vergoelijkend loopt te bagatelliseren als die familie in de ivoren toren weer eens schijt heeft aan de regels die heel Nederland zijn opgelegd. Kritiekloze koningshuisrukkers, een walgelijk ras.
quote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.
Als je op zo'n manier je geld binnen harkt hoef je alleen maar je zelf te verloochenen en verder heb je het goed. Het koningshuis blijft toch altijd bestaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar echt, wat een vervelend teringhoofd heeft die man, zo iemand die je bij de juf zou verraden als hij zag dat je in de bosjes aan het roken was. Al jarenlang als een slaafse worm achter dat Duitse koninklijk huis aan het konkelen, biddend, smekend om een quoteje van 2 woorden. Walgelijk walgelijk. Hoe kan zo iemand het nog opbrengen om zichzelf serieus te nemen? Ik had allang zelfmoord gepleegd als ik zo onderdanig en zielig door het leven ging. Dat is dus ook wat ik hem aanraad.
Koningshuis fans zijn inderdaad nog 100x treuriger dan het petjesvolk van MAX, al zit er vast overlap tussenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die zich onderdaan noemen ook echt, die mogen wat mij betreft weg. Als ik aan de macht kom zit dat Koningshuis binnen één dag op dat grafeiland met die kutbritten, hoop ik voor ze.
De absolute bodem is mensen die met koningsdag die de hele dag in oranje kloffie staan te wachten op een zwaai van de koning.
De Speld?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:41 schreef Szura het volgende:
Nieuws: Kerrolain heeft een programma geweigerd
[ twitter ]
Eindelijk perspectief. Chapeau kabinetquote:Op donderdag 23 december 2021 08:39 schreef Steven184 het volgende:
Ik hoopte dat dit de Speld was:
[ twitter ]
Ik had meer verwacht. De lakeien waren mij wat te lang aan het woord.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb wel genoten van De Staatsgreep, Marcel fileert de juichaapjes.
Dat vind ik juist wel sterk, dat ze het niet alleen een monoloog van Marcel laten zijn. En deze lakeien halen eigenlijk alles onderuit hoe langer ze aan het woord zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht. De lakeien waren mij wat te lang aan het woord.
Wij missen gewoon de magie van het sprookje.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel sterk, dat ze het niet alleen een monoloog van Marcel laten zijn. En deze lakeien halen eigenlijk alles onderuit hoe langer ze aan het woord zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |