SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik heb alleen zijn gęnante vertoning bij de F1 gezienquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ook even wat roddels ontwijken las ik.
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen zijn gęnante vertoning bij de F1 gezien
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 kortingquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
En had codes voor korting dus had 15 euro korting. Heb iets van een BBQ mix besteld.
Wat ga jij eten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 korting#fail
Natuurlijk niet.quote:
Plaatsvervangende schaamte, lelijke irritante poedel van een kereltje is dat ook, als hondenpoep aan je schoen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.
Hier ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het weekend ook begonnen. Even muziek aan
geen raceweekend ettoquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Etto je toetsenbord loopt vast.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Warme billen waar?quote:
quote:
quote:
Morgen spoedoverleg over dringend OMT-advies omikron
Morgen is een spoedoverleg naar aanleiding van het OMT-advies over de omikronvariant van het coronavirus, melden ingewijden. Daarbij schuiven de meest betrokken ministers, gedeeltelijk online, aan. Tijdens deze bijeenkomst wordt besloten wat er moet worden gedaan met "het alarmerende advies" van het OMT.
Er is een mogelijkheid dat dat meteen al leidt tot besluiten en dus nieuwe maatregelen. Ook kan afgesproken worden om zondag of na het weekend in een Catshuisoverleg het advies eerst nog verder te bespreken.
bonk bonkquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je daarbeter pittig sausje bij kan doen
quote:
Nee joh gewoon altijd mayo.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je daarbeter pittig sausje bij kan doen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je finale kijken van the masked singer?
nou als er ineens zon haast bij zit vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ALLES dicht
zou wel bijzonder klote zijn
het is vooral heel erg onhandig.. ik ga morgenochtend heel vroeg maar op pad om wat (minder noodzakelijke) boodschappen te doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als er ineens zon haast bij zit vrees ik het ergste
We gaan er allemaal aanquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als er ineens zon haast bij zit vrees ik het ergste
mja, vooral dat geemmer met meer, minder maatregelenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
het is wat surrealistisch af en toe. Zelfs na zon lange tijd
heeft niet zoveel nut hoor, nu nog naar de heuvels rennen :pquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan er allemaal aan [ afbeelding ]
Wat moet je nog halen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vooral heel erg onhandig.. ik ga morgenochtend heel vroeg maar op pad om wat (minder noodzakelijke) boodschappen te doen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik een BN-er zou zijn en mee doen aan de masked singer zou ik wel verkleed willen als slang of Flamingo, maar ja....
O.oquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
probeer je nu te zeggen dat etto een cums hot had?
Lijkt me wel een zwaar pakquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik een BN-er zou zijn en mee doen aan de masked singer zou ik wel verkleed willen als slang of Flamingo, maar ja....
punt is dat die pickup dingen geopend zijn op tijden dat ik moet werkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat moet je nog halen?
Denk dat ze wel weer iets van pickup regelen
Pleuriseind rennen ook om naar een beetje fatsoenlijke heuvel in Nederland te komenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft niet zoveel nut hoor, nu nog naar de heuvels rennen :p
Die deken om die meisjequote:
Back by dope Demandtquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
deze man zou je toch als opa willen
Vaak zegt het pak ook iets over de kandidaat. Jij gaat dus als Sofaquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dat programma nog nooit gezien
als bank?:Pquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vaak zegt het pak ook iets over de kandidaat. Jij gaat dus als Sofa
![]()
Hoort dat zouter te zijn dan gerookt spek dat uit een strooiwagen komt?quote:
neequote:Op vrijdag 17 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor dat zouter te zijn dan gerookt spek dat uit een strooiwagen komt?
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoort dat zouter te zijn dan gerookt spek dat uit een strooiwagen komt?
Dat vermoeden had ik al, had het vanmiddag bij de kerstbrunch, was echt niet weg te krijgen zo zout. En dan noemden ze het ook nog een 'rendang' terwijl het meer een Indiase curry wasquote:
mja het is een prima vleesvervanger.. maar valt of staat met hoe het gekruid isquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, had het vanmiddag bij de kerstbrunch, was echt niet weg te krijgen zo zout. En dan noemden ze het ook nog een 'rendang' terwijl het meer een Indiase curry was
Ja dit was dus zo zout dat je lippen nog sneller droogtrokken dan die van een vrouw als US zijn broek laat zakken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja het is een prima vleesvervanger.. maar valt of staat met hoe het gekruid is
Alsof US bij vrouwen in de buurt mag komenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit was dus zo zout dat je lippen nog sneller droogtrokken dan die van een vrouw als US zijn broek laat zakken.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit was dus zo zout dat je lippen nog sneller droogtrokken dan die van een vrouw als US zijn broek laat zakken.
Zoiets jaquote:
had begin van het jaar wel goeie gerechten met jackfruitquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets jaMaar volgende keer neem ik wel weer gewoon vlees ofzo
quote:
het was Marc Marie.. dusjaquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me best wel grappig. Maar volgens mij gaan ze nooit echt als voorwerpen, eerder als dieren of typetje..
Hoewel een vogelverschrikker die er dit jaar in zit, eigenijk alleen in de Wizzard of Ozz een levend iets is...
Mja voor mij hoeft het nu even niet, of misschien wel als het gemaakt wordt door iemand die het kent en niet een hautain restaurantquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had begin van het jaar wel goeie gerechten met jackfruit
want een hautain restaurant kent het nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voor mij hoeft het nu even niet, of misschien wel als het gemaakt wordt door iemand die het kent en niet een hautain restaurant
Van mij mag Buddy Vedder volgend jaar wel in een pak...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mag Buddy Vedder volgend jaar wel in een pak...ja die is best irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die willen vaak teveel moeite doen om het 'exclusief' te maken dat ze vergeten dat het ook nog lekker moet zijnquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
want een hautain restaurant kent het niet?
denk dat dat meer aan jou ligt danquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die willen vaak teveel moeite doen om het 'exclusief' te maken dat ze vergeten dat het ook nog lekker moet zijn
In dit geval denk ik niet gezien zo'n beetje iedereen die dit had het na een paar hapjes opzij heeft geschovenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat dat meer aan jou ligt dan
Vreemd restaurant dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die willen vaak teveel moeite doen om het 'exclusief' te maken dat ze vergeten dat het ook nog lekker moet zijn
dan was het geen hautain restaurantquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dit geval denk ik niet gezien zo'n beetje iedereen die dit had het na een paar hapjes opzij heeft geschoven
Zodra je er geen pindasaus bij kan bestellen is het hautain.quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan was het geen hautain restaurant
quote:Op vrijdag 17 december 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je er geen pindasaus bij kan bestellen is het hautain.
Ja ok, maar met hoofdgerechten rond de 40 euro was het nou ook weer geen 'normaal' restaurantquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan was het geen hautain restaurant
ik beoordeel dat eerder naar de gerechten dan de prijs die op de kaart staatquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar met hoofdgerechten rond de 40 euro was het nou ook weer geen 'normaal' restaurant
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra je er geen pindasaus bij kan bestellen is het hautain.
Hoefde het gelukkig niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik beoordeel dat eerder naar de gerechten dan de prijs die op de kaart staat
bierquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ben weer een beetje aan het miepen om niksWat gaan jullie eten?
Das toch geen eten johquote:
ik had frietjensquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Nog een lekkere snack erbij?quote:
het is dan ook 19:00quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook 19:00
Een goede Nederlander heeft inmiddels de afwas al gedaan
Sitostick blijft altijd de beste snackquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwekkeboom kroket
frikandel speciaal
sitostick
Ardeense sate is ook goedquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sitostick blijft altijd de beste snack
k moet nog beginnenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voedsel zit hier nu pas in de oven.
Is dat het keuzemenu of gewoon allemaal?quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwekkeboom kroket
frikandel speciaal
sitostick
wat ga je etenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voedsel zit hier nu pas in de oven.
dat ken ik nietquote:
gewoon allemaalquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat het keuzemenu of gewoon allemaal?
Goedzo #viesdik #trotsquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die kennen ze ook alleen bij t frietkot bij mn ouders in t dorp
volgens mij heb ik het wel eens gezien, maar nooit gehadquote:De Mora Ardeense Saté is gemaakt van heerlijke stukjes gepaneerd varkensvlees, die met hartige stukjes gerookt spek op een stokje geregen zijn.
aanraderquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heb ik het wel eens gezien, maar nooit gehad
Dit klinkt wel zeer smakelijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heb ik het wel eens gezien, maar nooit gehad
Ja ik zie het probleem niet?quote:
ik denk dat er best mensen zullen zijn die er babypoep op zouden doenquote:
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat er best mensen zullen zijn die er babypoep op zouden doen
er zijn zelfs mensen die babypoep op een spoetnik gooien en dan beweren dat het een bereklauw heet.quote:
Er wordt hier net gedaan alsof ik een pindasausjunk ben ofzo terwijl ik daar tot 2 jaar geleden ofzo niks van moest hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee voordat je het een hautaine snack noemt
de fuck is een spoetnikquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zelfs mensen die babypoep op een spoetnik gooien en dan beweren dat het een bereklauw heet.
Terwijl je een spoetnik gewoon met curry of chilisaus moet eten
je weet hoe snel je verslaafd raakt aan coke hequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er wordt hier net gedaan alsof ik een pindasausjunk ben ofzo terwijl ik daar tot 2 jaar geleden ofzo niks van moest hebben
plakken gehaktbal en ui op een stokjequote:
Alleen snuif je pindasaus nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet hoe snel je verslaafd raakt aan coke he
valt best meequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je weet hoe snel je verslaafd raakt aan coke he
Wok to breng, over een half uur of zoquote:Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
daar heb ik sowieso MEGA ZIN in... rawrrrquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
galeriedraadlingerie voor je engel?
Ordivanbelgiequote:Op vrijdag 17 december 2021 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar heb ik sowieso MEGA ZIN in... rawrrr
de kerstman komt m brengen heur...quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kom je hem toch steeds jatten.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
Moet nu ook al dagelijks naar Helmond om alles weer op te halen.
En ook weer meenemen zeker hahaha.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de kerstman komt m brengen heur...
Blokje kaas op leggen..quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan kom je hem toch steeds jatten.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lamlendige kerstman wel dan...
Nee moet even beter luisteren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
scccccccckrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
horen jullie dat? dat is het geluid van een passer die een perfecte cirkel op papier zet... IN INKT
[ afbeelding ]
SCCCCCCCCCCCCCCCCCKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Ah ja nu wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SCCCCCCCCCCCCCCCCCKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik doe mijn deur op slot. Bah mensenquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
"In Noorwegen worden over drie weken 90.000 tot 300.000 omikronbesmettingen per dag verwacht en vijftig tot honderd ziekenhuisopnames. "
Wat
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
"In Noorwegen worden over drie weken 90.000 tot 300.000 omikronbesmettingen per dag verwacht en vijftig tot honderd ziekenhuisopnames. "
Wat
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoe kunnen de besmettingen schommelen tussen 90.000 en 300.000 en de ziekenhuisopnames maar 50 - 100?
Dat klopt toch niet
Nee. Wel paprika en komkommer, 3 soorten hummus en aioli om het in te dippenquote:
Naja hoop voor ze dat het kloptquote:Op vrijdag 17 december 2021 19:59 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ruim de helft minder dan nuergens een nulletje vergeten.
Onder andere.quote:
Dan is er dus niks aan de hand.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoe kunnen de besmettingen schommelen tussen 90.000 en 300.000 en de ziekenhuisopnames maar 50 - 100?
Dat klopt toch niet
Oh, uhhh.. Heb nog geen weekend?quote:
Oh hmmm misschienquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Wel paprika en komkommer, 3 soorten hummus en aioli om het in te dippen
Maar het is wel vrijdagavond.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhhh.. Heb nog geen weekend?
[..]
Oh hmmm misschien
Kerstboombierquote:
Dat was het punt niet maar ja hoop hetquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan is er dus niks aan de hand.
Maar uit dat ene model dat aanname op onzekerheid op aanname op onzekerheid stapelt blijkt dat het theoretisch ook 60-110 zou kunnen zijn. En daarom moet heel NL weer dicht.
Voor misschien ga ik het niet snijden en open makenquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhhh.. Heb nog geen weekend?
[..]
Oh hmmm misschien
Hoezo?quote:
Nee maar blow wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo?
We weten toch dat je niet drinkt
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FRIIDAY FRIIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAY
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
die vockingworst is gewoon Sheba in een rol?
Verstandigquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor misschien ga ik het niet snijden en open maken
quote:Tankstations en winkels in tankstations mogen ook na 20.00 uur open zijn. Een mondkapje is verplicht in de binnenruimte van het tankstation. Klanten hoeven geen coronatoegangsbewijs te laten zien. 1,5 meter afstand houden is verplicht.
Ik zou het eerder gek vinden als ze dicht zouden moeten, brandstof is best essentieel?quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:12 schreef mschol het volgende:
hmm, kut... geen toiletpapier meer..
zo eens langs tankstation fietsen, kijken of die wat hebben.. gek genoeg mogen die shops nog open zijn
[..]
de shops mogen dus ook open blijven, dat is vooral raar (geen verbod op verkoop van andere artikelen)quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerder gek vinden als ze dicht zouden moeten, brandstof is best essentieel?
Ik heb 1 kaart gekregen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Krijg voor het eerst in mn leven ineens allemaal kerstkaarten van familie en super leuk natuurlijk maar dacht even 'uhh waar komt dit vandaan'
De adressenlijst is schijnbaar voor het eerst in 10+ jaar geupdate
ik 1 digitale kaart..quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik 1 digitale kaart..
2 "welkom in je nieuwe huis" kaarten..
de derde is geexplodeerd heb ik vernomen
collega+kids had kaartje gemaakt en op post gedaan..quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat
Dm je adres. Krijg je er nog eenquote:
Haha aiiquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:18 schreef mschol het volgende:
[..]
collega+kids had kaartje gemaakt en op post gedaan..
ik had nog niks ontvangen dus meld dat..
"ja heb vernomen van andere buren dat een paar jochies de brievenbus rond die tijd hebben opgeblazen"
daar is dus waarschijnlijk niet zoveel van over
en dan?:pquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
te vroeg.. heb nog minstens 2 minuten snel internet
weet ik nog niet maar schiet mn internetabbo terug naar trage snelheid..quote:
Jaquote:
nu nog 1 minuutquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
weet ik nog niet maar schiet mn internetabbo terug naar trage snelheid..
door dit gezeik met ziggo ben ik vrij hard door mn bundel heen gegaan
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat wel jaquote:
klinkt wel beetje als posten voor een bananenrepubliek hoorquote:Nieuw kabinet krijgt ook ministers voor Stikstof en Armoedebeleid
Lekkere kaasquote:
Friiday friiidayyquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat.![]()
Maar was echt moe, had het sowieso niet de hele avond volgehouden.
Motortje voor Wesley Sneijder.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.honda.nl/motorcycles/range/125cc/monkey/Overview.html
dit is toch gaaf he
Oh, wacht.quote:
Leuk voor Bart de Graaffquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.honda.nl/motorcycles/range/125cc/monkey/Overview.html
dit is toch gaaf he
Extra dagje vrijquote:
Maar was ie te hachelen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n 500-600km rijden voor een bratwurst is een beetje overdreven.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n 500-600km rijden voor een bratwurst is een beetje overdreven.
Zekers. En ze gaven me chocolade mee.quote:
Is echt goor.quote:
Wijf.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt goor.
Ik ben ook altijd een beetje schijterig om een tuintegen ofzo op te tillen![]()
Ik kwam een tijdje een hele grote tegen, was helemaal bruin. Hij zat in het tuinafval dat ik wilde weggooien. Heb een hoekje met blaadjes voor hem ingericht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is echt goor.
Ik ben ook altijd een beetje schijterig om een tuintegen ofzo op te tillen![]()
En spinnen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komen er ineens zo twintig van die beestjes onder uit kriebelen
Ja, jij zou ook panisch kriebelen als iemand ineens het dak boven je hoofd wegtrok.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komen er ineens zo twintig van die beestjes onder uit kriebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |