SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik heb alleen zijn gênante vertoning bij de F1 gezienquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ook even wat roddels ontwijken las ik.
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen zijn gênante vertoning bij de F1 gezien
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 kortingquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
En had codes voor korting dus had 15 euro korting. Heb iets van een BBQ mix besteld.
Wat ga jij eten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 korting#fail
Natuurlijk niet.quote:
Plaatsvervangende schaamte, lelijke irritante poedel van een kereltje is dat ook, als hondenpoep aan je schoen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.
Hier ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het weekend ook begonnen. Even muziek aan
geen raceweekend ettoquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Etto je toetsenbord loopt vast.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Warme billen waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |