SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik heb alleen zijn gênante vertoning bij de F1 gezienquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet ook even wat roddels ontwijken las ik.
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen zijn gênante vertoning bij de F1 gezien
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 kortingquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Ama het volgende:
En had codes voor korting dus had 15 euro korting. Heb iets van een BBQ mix besteld.
Wat ga jij eten?quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
o
[..]
oh kak. ik had er nog een voor 7,50 korting#fail
Natuurlijk niet.quote:
Plaatsvervangende schaamte, lelijke irritante poedel van een kereltje is dat ook, als hondenpoep aan je schoen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook ernstig. Max vond er ook het zijne van.
Hier ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het weekend ook begonnen. Even muziek aan
geen raceweekend ettoquote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Etto je toetsenbord loopt vast.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Warme billen waar?quote:
quote:
quote:
Morgen spoedoverleg over dringend OMT-advies omikron
Morgen is een spoedoverleg naar aanleiding van het OMT-advies over de omikronvariant van het coronavirus, melden ingewijden. Daarbij schuiven de meest betrokken ministers, gedeeltelijk online, aan. Tijdens deze bijeenkomst wordt besloten wat er moet worden gedaan met "het alarmerende advies" van het OMT.
Er is een mogelijkheid dat dat meteen al leidt tot besluiten en dus nieuwe maatregelen. Ook kan afgesproken worden om zondag of na het weekend in een Catshuisoverleg het advies eerst nog verder te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |