postbezorgers krijgen nog een paar dagen overwerken voor alle mensen die nu nog kerstcadeaus moeten kopenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En niet zomaar wat nieuwe maatregelen. Alles dicht.
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
En niet zomaar wat nieuwe maatregelen. Alles dicht.
we zullen het zo horenquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is alleen voor mijn droomvrouw en ik
Bizar wel met jullie vaccinatiegraad. Hier dus een maand. Nouja wat moet dat moet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopelijk niet te lang? Hier krijgen we een preventieve lockdown van 2 t/m 9 januari. Een weekje, das nog wel te doen.
Ik wacht inderdaad wel even tot de kortingen in januariquote:Op zaterdag 18 december 2021 18:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
postbezorgers krijgen nog een paar dagen overwerken voor alle mensen die nu nog kerstcadeaus moeten kopen
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL natuurlijk. Dat je dit moet vragen vind ik echt schokkend
begrijpelijk welquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
CL natuurlijk. Dat je dit moet vragen vind ik echt schokkend
Denk dat het wel weer tot mei ofzo duurt. Even kijken of Spider-Man dan nog draait.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bizar wel met jullie vaccinatiegraad. Hier dus een maand. Nouja wat moet dat moet.
Gewoon lekker 80s een matje in je nek. Heel hipsterquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben te laat met naar de kapper gaan.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohjee GGD gaat SMSen, ik zie een hoop oplichtingsscams aankomen.
Bibliotheek blijft open.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:27 schreef Senn88 het volgende:
We sluiten alles! Hebt u hulp nodig bij het aanvragen van een nieuwe vaccinatieafspraak dan kunt u bij de bibliotheek terecht, uhhh sorry?
Dat pak van jonge Irma is prachtig.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een soort Wish versie van Irma.
Vond ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat pak van jonge Irma is prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |