Matigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:57 schreef Sfancta het volgende:
Wat vinden jullie Mortal Shell op GamePass?
Het is wel een Soulslike, dus Elden Ring/Dark Souls spelen enigszins hetzelfde (alleen zijn 100x toffer en uitgebreider). Maak je manboobs dus maar natquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ok ben ik toch niet de enige. Dacht al, dat ik weer uitgekeken was op een game na 15 minuten
Tof, als je van demon souls enzo houdt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:57 schreef Sfancta het volgende:
Wat vinden jullie Mortal Shell op GamePass?
Holy shit @Jimbo ben vanmorgen begonnen met deze game. WTFquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tof, als je van demon souls enzo houdt.
Gezien je net aangaf snel op te geven als je veel dood gaat zou ik hem lekker vermijden als ik jou was.
Kan je wel Dante's inferno uit roy zn lijstje aanraden, zeker voor een sick fuck als jou. Ik heb in een kwartier geaborteerde baby's uit de tepels van cleopatra zien komen en slangen uit kutjes zien komen die je vervolgens vastpakt en het mokkel keihard tegen de muur kapot smijt. Heerlijke game <3
Zeker op 'classic' mode is het gewoon een lekkere makkelijke hack and slash game a la god of war.
oh ja, ze leggen niet veel uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Holy shit @:Jimbo ben vanmorgen begonnen met deze game. WTF
Kom alleen niet verder bij een of andere boss met een groot voorhoofd die ook met tentakels zwiept. Deze game bevalt me enorm![]()
kende deze nog niet
Vanavond eens proberen, heb al vele tepels voorbij zien vliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja, ze leggen niet veel uit.
maar die kan je goed doen. als ie blaast ff ontwijken, dan slaan, is zn buik beschikbaar en sla je die verrot.
dan phase 2 en 3 alles ontwijken en de quick time events doen, dan is ie zo dood en ga je naar lust <3
ja het is echt een tof spelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vanavond eens proberen, heb al vele tepels voorbij zien vliegen.
Van deze game moest een 4k 60fps versie komen man. Dit is echt lijp. Heb me iig denk al 45 min goed vermaakt.
Speelt wel erg lekker moet ik zeggen ja, ben alleen niet gewend dat die rechter joystick het poppetje naar voor of achter smijt ipv de camera draaienquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja het is echt een tof speldoet me heel erg denken aan god of war op de PS3
Sowieso mocht je het een leuk thema vinden, er is op deze game gebaseerd ook een animefilm (en alles is weer op het echte boek van dante gebaseerd, maar het echte verhaal heeft vooral weinig plaatjes, wel veel moord, verkrachting en dode kinderen...)
12 jaar oud is niet te oud voor tekenfilms hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:
Ik hou niet zo van tekenfilms en shit, te oud voor
Ja dat is ff wennen iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Speelt wel erg lekker moet ik zeggen ja, ben alleen niet gewend dat die rechter joystick het poppetje naar voor of achter smijt ipv de camera draaien
Heb die Boss gekilled, ben aangekomen in Lust maar wordt er te geil van dus ben even gestopt om af te koelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dat is ff wennen idd
Moet zeggen dat je er echt zo doorheen bent. Doe voor mijn doen vrij rustig aan, ben nu op 7/10e ofzo. Als t goed is komt ie vanavond wel op z'n einde, toch prima game voor zeg 7 uur speeltijd
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb die Boss gekilled, ben aangekomen in Lust maar wordt er te geil van dus ben even gestopt om af te koelen.
Hoop vooral op een deel 2 nu eigenlijk, er staat to be continued...dus...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef Marsenal het volgende:
Daar komt een remake van, als ik me niet vergis..
Ik heb Mortal Shell geprobeerd met een vriend en vond het er leuk uitzien, maar die vriend vond 3 keer op rij doodgaan een teken dat het een kutgame was dus dan moet ik hem maar alleen doen, maar Elden Ring komt er al aan dus ik denk dat het niks wordt.
Ik wacht al tien jaar 😭quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop vooral op een deel 2 nu eigenlijk, er staat to be continued...dus...
ripquote:
28 ero WAARquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:16 schreef Jimbo het volgende:
Ok sorry ps5 vriendjes, ik ben vreemd gegaan. Net elden ring voor slechts 28 eur besteld
Voor die 30-40 eur verschil koop ik wel een paar kratten pils en speel ik op de xbox goden machine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |