SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.![]()
![]()
Ja ommiikkrroonnn komt eraanquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:15 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk tussen de 10k en de 20k
Alsof het iets uitmaakt
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Goede gokquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:15 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk tussen de 10k en de 20k
Alsof het iets uitmaaktBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dammit, geen Omikronbokaal voor mij.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou het? Ik bedoel.. als je bedreigd wordt, dan hoor je er wel eckt bij hé.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Marinootje wordt ook bedreigd
Alles voor de aandacht.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Eigenlijk zou gewoon helemaal niemand meer het nieuws moeten volgen en gewoon zijn/haar leven leiden. Dat er ook gewoon geen hont meer naar de persco's kijkt. En dan als je straks aangehouden wordt of zo van "oh, mag dat niet".
Dramatisch gedoe allemaal.![]()
We gaan echt de hele teringzooi weer dichtgooien hé
En voor eenieder die zo dom is om te denken dat dat voor drie weekjes gaat zijn: gaat het niet zijn, dan zit je tot eind maart/april weer binnen, inclusief een avondklok want die komt er ook, 100%
Als ze nu echt alles weer helemaal dicht gaan gooien, want hu hu omicron, dan stop er maar gewoon helemaal mee met alles, zinloze zooi![]()
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij wou niet alleen zijn met kerst en nu krijgt hij een beveiliger bij zichquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Marinootje wordt ook bedreigd
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2021 15:19:45 ]![]()
Laat me raden, je doneert alles aan FOK! en je kinderen krijgen niks. En zo hoort het.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Moet je een mondkapje op bij de notaris? Of is een QR code voldoende?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.![]()
23/11 riep hij code zwart. Is het weer opnieuw zover?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:39 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge is in paniek vanwege Omikron, Gommers roept alweer om code Zwart bij het OMT advies.....
Conclusie: ''we gaan in keiharde lockdown totdat iedereen een booster heeft''![]()
Ik kan inmiddels alleen m’n schouders ophalen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik laat alles na aan Danny. Kan ie eindelijk een paar goede servers kopen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Laat me raden, je doneert alles aan FOK! en je kinderen krijgen niks. En zo hoort het.We moeten een astronautenpak aan. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met Omicron.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Moet je een mondkapje op bij de notaris? Of is een QR code voldoende?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het is toch al de zoveelste keer dat de hele wereld gek wordt gemaakt voor een opkomende variant. Alfa, Delta, Omikron. Maak me gek.
En iedere keer wordt iedereen schijtbang gemaakt en achteraf valt het wel mee. Flikker toch op met je varianten.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is toch al de zoveelste keer dat de hele wereld gek wordt gemaakt voor een opkomende variant. Alfa, Delta, Omikron. Maak me gek.
En iedere keer wordt iedereen schijtbang gemaakt en achteraf valt het wel mee. Flikker toch op met je varianten.![]()
![]()
Wacht maar op Pi. Pi zal echt een bitch zijn. Wereldslopendquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wil alleen maar een Loki variant. Hopelijk gaan ze over op Noorse goden na de letters.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
En iedere keer wordt iedereen schijtbang gemaakt en achteraf valt het wel mee. Flikker toch op met je varianten.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Straks bij de frietttent ga ik een Variantje halen. Zo heet het daar als je van alles wat neemt, 10 kleine snackjes in mini. Keilekker.![]()
Met oneindige maatregelenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Wacht maar op Pi. Pi zal echt een bitch zijn. Wereldslopend![]()
![]()
Ik denk niet dat de scholen fysiek open gaan na de kerstvakantie.
Wordt weer een paar maandjes thuisonderwijs."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jammie. Eet smakelijk alvast, klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Straks bij de frietttent ga ik een Variantje halen. Zo heet het daar als je van alles wat neemt, 10 kleine snackjes in mini. Keilekker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Op naar Valhalla!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een Loki variant. Hopelijk gaan ze over op Noorse goden na de letters.![]()
En in oktober 2022 hebben we nog minder zorgcapaciteit dan dit jaar. Je kunt het alweer invullen allemaal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef Oriente het volgende:
We gaan echt de hele teringzooi weer dichtgooien hé
En voor eenieder die zo dom is om te denken dat dat voor drie weekjes gaat zijn: gaat het niet zijn, dan zit je tot eind maart/april weer binnen, inclusief een avondklok want die komt er ook, 100%
Als ze nu echt alles weer helemaal dicht gaan gooien, want hu hu omicron, dan stop er maar gewoon helemaal mee met alles, zinloze zooi![]()
We hebben nog 3 weken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef capricia het volgende:
Wordt weer een paar maandjes thuisonderwijs.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De pi-variant.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:29 schreef Benny het volgende:
[..]
En verspreid zich 3,14159265359 keer zo snel
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is juist iedere keer zo dat het tegenvalt ten opzichte van onze positivisme.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
En iedere keer wordt iedereen schijtbang gemaakt en achteraf valt het wel mee. Flikker toch op met je varianten.
Bij elke golf dachten we, het gaat wel meevallen. Iedere keer liepen de ziekenhuizen weer vol.
Zal nu niet anders zijn. Het virus heeft geen boodschap aan ons 'gevoel'.![]()
En het mooie is als je het op hebt kan je die puntzak mooi als masker gebruiken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Straks bij de frietttent ga ik een Variantje halen. Zo heet het daar als je van alles wat neemt, 10 kleine snackjes in mini. Keilekker.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Pff amateur.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:29 schreef Benny het volgende:
[..]
En verspreid zich 3,14159265359 keer zo snel
Ik ga me pas zorgen maken als een variant een R heeft van 40-45.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
neem de cirkel ruim genoeg, minimaal tot de derde graadquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef DonDruiper het volgende:
Met het oog op Omicron hebben wij als gezin volgende week een afspraak bij de notaris gemaakt voor een testament.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Dan kun je er in elk geval vanuit gaan dat ie je afweer kan omzeilen. Inmiddels kunnen we misschien wel stellen dat Ragnarok eraan komt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een Loki variant. Hopelijk gaan ze over op Noorse goden na de letters.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2021 15:32:00 ]![]()
Dat is de Chi-variant. Nog even wachtenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:30 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Pff amateur.
Ik ga me pas zorgen maken als een variant een R heeft van 40-45.![]()
Niet! Bij de Deltavariant zouden er 10.000 opnames en 150.000 besmettingen per dag komen. Die zijn nooit gekomen Jaap.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is juist iedere keer zo dat het tegenvalt ten opzichte van onze positivisme.
Bij elke golf dachten we, het gaat wel meevallen. Iedere keer liepen de ziekenhuizen weer vol.
Zal nu niet anders zijn. Het virus heeft geen boodschap aan ons 'gevoel'.![]()
Half maart toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Wacht maar op Pi. Pi zal echt een bitch zijn. WereldslopendJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Eind november voorspelde men code zwart en hallen vol met zieke mensen. Ik heb ze niet in het ziekenhuis gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is juist iedere keer zo dat het tegenvalt ten opzichte van onze positivisme.
Zal nu niet anders zijn. Het virus heeft geen boodschap aan ons 'gevoel'.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
14 maart is het dominant gok ik.quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Kijk, met dit soort feitjes komt ons FOK! OMTquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef Zipportal het volgende:
Variant Percentage Verschil met vorige meting
Delta
99,8%
gelijk
Omikron
0,2%
gelijk![]()
![]()
Pas bij Pi weer.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
En we krijgen ook al geen taart meer.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Heel eerlijk... Begin 2020 vond ik het allemaal heel erg enzo. Maar nu wordt ik regelmatig gewoon een beetje appelig van de trukendoos die geregeld tevoorschijn wordt getoverd.![]()
Code zwart is allang een feit alleen die mensen zitten niet in de hal maar thuis. Er is echt geen rek meer. De huisartsen luiden al de noodklok omdat zij met al die mensen die een 'coronakoffer' meekrijgen in de gaten moeten houden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eind november voorspelde men code zwart en hallen vol met zieke mensen. Ik heb ze niet in het ziekenhuis gezien.
En dan nog deze variant. Er is geen enkele ruimte meer om risico's te nemen en hardere maatregelen zijn onvermijdelijk nu.![]()
Ben jij het Diederik?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Code zwart is allang een feit alleen die mensen zitten niet in de hal maar thuis. Er is echt geen rek meer. De huisartsen luiden al de noodklok omdat zij met al die mensen die een 'coronakoffer' meekrijgen in de gaten moeten houden.
En dan nog deze variant. Er is geen enkele ruimte meer om risico's te nemen en hardere maatregelen zijn onvermijdelijk nu.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kijk, met dit soort feitjes komt ons FOK! OMT
En dan maakt het FOK OMT! het op deze manier wereldkundig![]()
![]()
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Code zwart is allang een feit alleen die mensen zitten niet in de hal maar thuis. Er is echt geen rek meer. De huisartsen luiden al de noodklok omdat zij met al die mensen die een 'coronakoffer' meekrijgen in de gaten moeten houden.
![]()
Het begint te lijken op reorganisatie nummer zoveel die voorbij komt. De eerste keer denk je nog dat er van alles anders gaat worden, daarna wordt je er steeds ongevoeliger voor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Begin 2020 vond ik het allemaal heel erg enzo. Maar nu wordt ik regelmatig gewoon een beetje appelig van de trukendoos die geregeld tevoorschijn wordt getoverd.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Kennelijk is mijn huisarts een uitzondering. Drie keer afgelopen week een lege wachtkamer, en de assistente staat lekker vaak een sigaretje voor de praktijk te rokenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
![]()
Oke Ernst.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dan nog deze variant. Er is geen enkele ruimte meer om risico's te nemen en hardere maatregelen zijn onvermijdelijk nu.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Sorry. De taartverslaving in Spanje is niet meer zo aanwezig. In Nederland was ik depressief en ging ik alleen maar taart eten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
En we krijgen ook al geen taart meer.
Beter voor mijn gezondheid dit. 😎![]()
Was getekend,quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dan nog deze variant. Er is geen enkele ruimte meer om risico's te nemen en hardere maatregelen zijn onvermijdelijk nu.
Marion Koopmans en Marc Bonten![]()
Haha, nee hoor geen uitzondering. Gisteren ook nog huisartsengroep gesproken over de jaarstukken die ik voor ze verzorg. Waren helemaal niet met corona bezig. Hadden het wel druk doordat veel medewerkers met zwangerschapsverlof waren en een paar een burnout hadden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kennelijk is mijn huisarts een uitzondering. Drie keer afgelopen week een lege wachtkamer, en de assistente staat lekker vaak een sigaretje voor de praktijk te roken![]()
Ik neem aan dat @_serial_ zijn overwintering op een zonnig eiland voor de maanden januari-maart reeds heeft geboekt?![]()
Ohh Erno! Die was ik al haast vergeten.. zou die gestikt zijn in zn mondkapje?quote:Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niks mis mee. Kinderen wennen er maar een beetje aan dat fysiek op een school zitten niet meer kan in het nieuwe normaal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef capricia het volgende:
Wordt weer een paar maandjes thuisonderwijs.
En als ze zeiken zeg je "Jij wil toch ook niet dat opa op de IC komt, als daar dan tenminste nog ruimte is"."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Net terug uit Barca, wat een enorme hoeveelheid gebak en koekjeswinkels heb je daarquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry. De taartverslaving in Spanje is niet meer zo aanwezig. In Nederland was ik depressief en ging ik alleen maar taart eten.
Beter voor mijn gezondheid dit. 😎Ook allemaal van die echte oude winkeltjes met alle lekkernijen prachtig uitgestald.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Net terug uit Barca, wat een enorme hoeveelheid gebak en koekjeswinkels heb je daarOok allemaal van die echte oude winkeltjes met alle lekkernijen prachtig uitgestald.
Ja dat helpt ook niet hoor. Fijn om te weten. Nu moet ik ook naar de bakker...
![]()
6 mondkapjes op was toch niet zo goed voor de ademhaling.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ohh Erno! Die was ik al haast vergeten.. zou die gestikt zijn in zn mondkapje?![]()
Ze hebben er ook een chocolade museum. Nomnomnomnom.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Net terug uit Barca, wat een enorme hoeveelheid gebak en koekjeswinkels heb je daarOok allemaal van die echte oude winkeltjes met alle lekkernijen prachtig uitgestald.
![]()
Ahja anderzijds ga ik vanavond wel bier drinken en pizza vreten. Fuck it.
Livin la vida loca voordat de ommiekrom ons allemaal de moeder sloopt!![]()
![]()
Oh ja. Even zijn stats erbij halen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat @:_serial_ zijn overwintering op een zonnig eiland voor de maanden januari-maart reeds heeft geboekt?Isn't it ironic, don't you think
Zit jij nou nog steeds in Spanje?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:48 schreef dick_laurent het volgende:
Ahja anderzijds ga ik vanavond wel bier drinken en pizza vreten. Fuck it.
Livin la vida loca voordat de ommiekrom ons allemaal de moeder sloopt!![]()
Laatste update: 17-12-2021 - 15:18
Totaal aantal besmettingen: 15433
Gemeentes met +5 besmettingen:
823 Amsterdam
528 Rotterdam
470 's-Gravenhage
362 Utrecht
248 Tilburg
194 Amersfoort
182 Groningen
174 Enschede
166 Almere
163 Alkmaar
160 Nijmegen
157 's-Hertogenbosch
156 Eindhoven
147 Arnhem
144 Zaanstad
139 Breda
139 Heerlen
117 Haarlemmermeer
116 Hilversum
116 Westland
115 Leeuwarden
113 Sittard-Geleen
112 Maastricht
110 Zwolle
106 ZoetermeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
5 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpIsn't it ironic, don't you think
Staphorst al een tijd niet gezien in dit rijtje. Worden de Bible-belt dorpjes een voor een immuun?quote:![]()
Bro I aint never comin' back!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zit jij nou nog steeds in Spanje?![]()
![]()
Amsterdam valt wel opquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef jcdragon het volgende:
Laatste update: 17-12-2021 - 15:18
Totaal aantal besmettingen: 15433
Gemeentes met +5 besmettingen:
823 Amsterdam
528 Rotterdam
470 's-Gravenhage
<knip>
Daarnaast zijn er:
3 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
5 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
De biblebelt valt haast op door lagere besmettingen dan landelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:50 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Staphorst al een tijd niet gezien in dit rijtje. Worden de Bible-belt dorpjes een voor een immuun?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
"Jij wil toch ook niet dat opa op de IC komt, als daar dan tenminste nog ruimte is, Lijkt je dat leuk dat Opa dood moet omdat jij perse naar school wilt. Wil je dat echt op je geweten hebben? En al die andere opa's en oma's die dood gaan, omdat jij zo graag naar school toe wilt, Heb je dan je zin en ik maar werken zodat jij hier te vreten hebt in een warm huis met electriciteit, Wil je soms dat ik ook dood ga?"quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kinderen wennen er maar een beetje aan dat fysiek op een school zitten niet meer kan in het nieuwe normaal.
En als ze zeiken zeg je "Jij wil toch ook niet dat opa op de IC komt, als daar dan tenminste nog ruimte is".![]()
Whoa that's a lot to processquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
"Jij wil toch ook niet dat opa op de IC komt, als daar dan tenminste nog ruimte is, Lijkt je dat leuk dat Opa dood moet omdat jij perse naar school wilt. Wil je dat echt op je geweten hebben? En al die andere opa's en oma's die dood gaan, omdat jij zo graag naar school toe wilt, Heb je dan je zin en ik maar werken zodat jij hier te vreten hebt in een warm huis met electriciteit, Wil je soms dat ik ook dood ga?"![]()
![]()
Je hoeft de kinderen ook niet te overtuigen. Het zijn de ouders die er problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
"Jij wil toch ook niet dat opa op de IC komt, als daar dan tenminste nog ruimte is, Lijkt je dat leuk dat Opa dood moet omdat jij perse naar school wilt. Wil je dat echt op je geweten hebben? En al die andere opa's en oma's die dood gaan, omdat jij zo graag naar school toe wilt, Heb je dan je zin en ik maar werken zodat jij hier te vreten hebt in een warm huis met electriciteit, Wil je soms dat ik ook dood ga?"
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik word hier gewoon haast agressief van. Het ligt niet aan mensen die geen booster halen. Het gros wil dolgraag die booster maar krijgt het domweg niet voor elkaar om op korte termijn een afspraak te maken.quote:,,We maken ons zorgen, de verspreiding gaat heel erg snel”, zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge (CDA) na afloop van de ministerraad. ,,Eerst ontvangen we het OMT-advies. Dan zullen we bekijken of extra maatregelen nodig zijn om de golf te verlagen en te vertragen.” Mogelijk is er zondag een Catshuissessie of wordt er maandagochtend een Torentjesoverleg gepland, waarna een persconferentie volgt.
De eerste (twee) prikken werken onvoldoende tegen omikron, daarom is de extra prik nodig, benadrukt De Jonge. ,,Dus als je kan: ga die booster halen. Als het nodig is, nemen we passende maatregelen. Maar dat horen we eerst van het OMT.”You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon haast agressief van. Het ligt niet aan mensen die geen booster halen. Het gros wil dolgraag die booster maar krijgt het domweg niet voor elkaar om op korte termijn een afspraak te maken.
En weken lang waren de ongevaccineerden schuld en was er totaal geen haast bij boosteren. En nu de campagne enigszins op gang begint te komen zijn ongeboosterden weer schuld.
Hugo hangt van opportunisme aan elkaar.zie email 27 oktober![]()
Het is wel een flinke herhaling van zetten ja. Eerst was 't de schuld van ongevaccineerden, nu de schuld van ongeboosterden? Je zou verwachten dat de tweede kamer er ook wel doorheen prikt ondertussen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat.
En weken lang waren de ongevaccineerden schuld en was er totaal geen haast bij boosteren. En nu de campagne enigszins op gang begint te komen zijn ongeboosterden weer schuld.
Hugo hangt van opportunisme aan elkaar.![]()
Dus boosterprik en ons gedrag zijn cruciaal.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik word hier gewoon haast agressief van. Het ligt niet aan mensen die geen booster halen. Het gros wil dolgraag die booster maar krijgt het domweg niet voor elkaar om op korte termijn een afspraak te maken.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: