abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 december 2021 @ 22:38:58 #148
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202673118
https://www.ad.nl/politiek/omt-pleit-voor-harde-lockdown-bijna-alles-moet-dicht-om-omikronvariant-klein-te-houden~a6d56c22/

Alles moet en zal dicht gaan om Omikron tegen te gaan.....

.........dafuq zijn ze toch mee bezig :') Alhoewel, hoe meer van dit soort onzin, hoe sneller ze hun kruit verschieten(?) In elke normale maatschappij zouden nu toch mensen moeten opstaan en met gepaste reacties eisen dat deze shit eens een keer stopt.
Nog voor het nieuwe jaar begint ligt dus alles weer op zn gat.

Is het trouwens opgevallen dat bankkantoren in een flink tempo verdwijnen? Hier, in een middelgrote stad van 140k inwoners nu 1x ING, 1x ABN en 1x Rabo... verder is alles inmiddels weg, met her en der nu zo een Geldmaat die te pas en onpas niet werkzaam is. Als alle banken straks vallen kunnen wij -het klootjesvolk- nergens naar toe om te klagen :D .... De nieuwe regering komt dan met een "Dit mag nooit meer gebeuren"- toespraak en zal dan de volgende fase inluiden.. En zij die een QR hebben mogen mee doen. Heerlijk totalitair maar zonder schulden, dat dan weer wel..
Mai pben rai~!
pi_202673219
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/politiek/omt-pleit-voor-harde-lockdown-bijna-alles-moet-dicht-om-omikronvariant-klein-te-houden~a6d56c22/

Alles moet en zal dicht gaan om Omikron tegen te gaan.....

.........dafuq zijn ze toch mee bezig :') Alhoewel, hoe meer van dit soort onzin, hoe sneller ze hun kruit verschieten(?) In elke normale maatschappij zouden nu toch mensen moeten opstaan en met gepaste reacties eisen dat deze shit eens een keer stopt.
Nog voor het nieuwe jaar begint ligt dus alles weer op zn gat.

Is het trouwens opgevallen dat bankkantoren in een flink tempo verdwijnen? Hier, in een middelgrote stad van 140k inwoners nu 1x ING, 1x ABN en 1x Rabo... verder is alles inmiddels weg, met her en der nu zo een Geldmaat die te pas en onpas niet werkzaam is. Als alle banken straks vallen kunnen wij -het klootjesvolk- nergens naar toe om te klagen :D .... De nieuwe regering komt dan met een "Dit mag nooit meer gebeuren"- toespraak en zal dan de volgende fase inluiden.. En zij die een QR hebben mogen mee doen. Heerlijk totalitair maar zonder schulden, dat dan weer wel..
Mweh...

Maar meer cash aanhouden lijkt me niet verkeerd. 450 per maand ben ik sowieso al kwijt aan boodschappen met ons 2.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202674248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef KNAK het volgende:
https://www.ad.nl/politiek/omt-pleit-voor-harde-lockdown-bijna-alles-moet-dicht-om-omikronvariant-klein-te-houden~a6d56c22/

Alles moet en zal dicht gaan om Omikron tegen te gaan.....

.........dafuq zijn ze toch mee bezig :') Alhoewel, hoe meer van dit soort onzin, hoe sneller ze hun kruit verschieten(?) In elke normale maatschappij zouden nu toch mensen moeten opstaan en met gepaste reacties eisen dat deze shit eens een keer stopt.
Nog voor het nieuwe jaar begint ligt dus alles weer op zn gat.

Is het trouwens opgevallen dat bankkantoren in een flink tempo verdwijnen? Hier, in een middelgrote stad van 140k inwoners nu 1x ING, 1x ABN en 1x Rabo... verder is alles inmiddels weg, met her en der nu zo een Geldmaat die te pas en onpas niet werkzaam is. Als alle banken straks vallen kunnen wij -het klootjesvolk- nergens naar toe om te klagen :D .... De nieuwe regering komt dan met een "Dit mag nooit meer gebeuren"- toespraak en zal dan de volgende fase inluiden.. En zij die een QR hebben mogen mee doen. Heerlijk totalitair maar zonder schulden, dat dan weer wel..
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-deuren~a7a4d67b/

In Engeland sluiten horecabedrijven uit zichzelf al de deuren vanwege Omikron....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202674283
Lekker sfeertje in COR, aanrader. Ik vind het wel aandoenlijk, niets persoonlijks maar het is wel het doorsnee mens wat verantwoordelijk is voor de situatie waarin wij nu inzitten.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid en het heft in eigen handen nemen krijgen wij onze vrijheden niet meer terug, en blijft dit zo doorgaan. Maatregelen worden genomen op basis van blinde paniek en speculatie, en bij iedere nieuwe variant bij een muterend virus zal dit dus gebeuren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:06:08 #152
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202674917
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Lekker sfeertje in COR, aanrader. Ik vind het wel aandoenlijk, niets persoonlijks maar het is wel het doorsnee mens wat verantwoordelijk is voor de situatie waarin wij nu inzitten.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid en het heft in eigen handen nemen krijgen wij onze vrijheden niet meer terug, en blijft dit zo doorgaan. Maatregelen worden genomen op basis van blinde paniek en speculatie, en bij iedere nieuwe variant bij een muterend virus zal dit dus gebeuren.
Geluiden te over dat die hele Omikron nietszeggend is maar hier en onze buren zwaaien met rode vlaggen alsof ons iets enorm heftigs te wachten staat. Aangezien die idioten ons al 2 jaar bij de ballen hebben met deze hoax, het bedrog de misleiding doet het weinig goeds dit te zien ontwikkelen. Weten ze soms meer? Verwachten ze iets en gaan ze Omikron als de schuldige aanwijzen? Een algehele lockdown voor iets als dit doet vermoeden dat ze de het volk weer in een bepaalde richting willen duwen.... Het klopt niet en het voorspelt niet veel goeds...
Mai pben rai~!
pi_202675488
twitter

🤣
pi_202675573
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202675609
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 ik 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Lekker sfeertje in COR, aanrader. Ik vind het wel aandoenlijk, niets persoonlijks maar het is wel het doorsnee mens wat verantwoordelijk is voor de situatie waarin wij nu inzitten.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid en het heft in eigen handen nemen krijgen wij onze vrijheden niet meer terug, en blijft dit zo doorgaan. Maatregelen worden genomen op basis van blinde paniek en speculatie, en bij iedere nieuwe variant bij een muterend virus zal dit dus gebeuren.
In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naef.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2021 @ 01:13:02 #156
88815 The_Emotion
98.3
pi_202675808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naef.
Tja, wat verwacht je dan als men het nieuwe normaal omarmt, dat je het oude terug krijgt? :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202675974
Fcking shitshow continues
Las ff op NU.nl lockdown komt eraan goedeverdegodver
Vakman pur sang
pi_202676013
Ook weer avondklok binnenkort? Ze hebben er een handje van om maatregelen in te voeren die niet werken _O_
https://www.nu.nl/coronav(...)ekenhuisopnames.html
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 02:06:04 #159
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:06 schreef KNAK het volgende:

[..]
Geluiden te over dat die hele Omikron nietszeggend is maar hier en onze buren zwaaien met rode vlaggen alsof ons iets enorm heftigs te wachten staat. Aangezien die idioten ons al 2 jaar bij de ballen hebben met deze hoax, het bedrog de misleiding doet het weinig goeds dit te zien ontwikkelen. Weten ze soms meer? Verwachten ze iets en gaan ze Omikron als de schuldige aanwijzen? Een algehele lockdown voor iets als dit doet vermoeden dat ze de het volk weer in een bepaalde richting willen duwen.... Het klopt niet en het voorspelt niet veel goeds...
Rustaaagh, things are moving ;) Ga er niet tegenin. Ze gaan het langzaamaan zien, ga je nu tegen ze in dan houden ze vast. Laat het rustig gaan nu :) Geduld...
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 02:09:03 #160
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676101
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 01:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Fcking shitshow continues
Las ff op NU.nl lockdown komt eraan goedeverdegodver
Ooit werd er gezegd "nooit geen harde lockdown meer" :) We praten nu over een "preventieve" Lockdown _O_ from worse to shit worse :)
Lach met een schone bips
pi_202676137
zit omicron soms in de vacccine ?


https://www.reuters.com/w(...)ated-cdc-2021-12-10/
pi_202676151
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:21 schreef Mytho het volgende:
zit omicron soms in de vacccine ?

[ afbeelding ]
https://www.reuters.com/w(...)ated-cdc-2021-12-10/
waarom komt dat dan nu pas naar voren? getriggerd door de winter?
Plaats hier uw advertentie
pi_202676185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
waarom komt dat dan nu pas naar voren? getriggerd door de winter?
dat kan, ik denk dat je lichaam zijn eigen jaarlijkse APK heeft, en wat rotzooi opruimt. wie veel rotzooi heeft wordt ernstiger ziek. net als menstruatie cyclus . wil niet zeggen dat mentruatie besmettelijk is.


vroeger dachten ze dat scheurbuik besmettelijk was. maar bleek gewoon gebrek aan vitamine C, mischien is griep ook een gebrek aan bepaalde vitamines. en grote schoonmaak van lichaam.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 03:09:23 #164
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676258
Geen harde lockdown meer :) Okee dan, Preventieve lockdonwn incoming :) Lets's follow Mark & Huug, they know best...
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 03:13:42 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:39 schreef Mytho het volgende:

[..]
dat kan, ik denk dat je lichaam zijn eigen jaarlijkse APK heeft, en wat rotzooi opruimt. wie veel rotzooi heeft wordt ernstiger ziek. net als menstruatie cyclus . wil niet zeggen dat mentruatie besmettelijk is.

vroeger dachten ze dat scheurbuik besmettelijk was. maar bleek gewoon gebrek aan vitamine C, mischien is griep ook een gebrek aan bepaalde vitamines. en grote schoonmaak van lichaam.

Ik wil hier een totaal grande aplausse (emo concert emoji) ingeven:) De eerste die het ontgift principe aanhaalt hier eigenlijk _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 18-12-2021 03:18:53 ]
Lach met een schone bips
pi_202676286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:39 schreef Mytho het volgende:

[..]
dat kan, ik denk dat je lichaam zijn eigen jaarlijkse APK heeft, en wat rotzooi opruimt. wie veel rotzooi heeft wordt ernstiger ziek. net als menstruatie cyclus . wil niet zeggen dat mentruatie besmettelijk is.

vroeger dachten ze dat scheurbuik besmettelijk was. maar bleek gewoon gebrek aan vitamine C, mischien is griep ook een gebrek aan bepaalde vitamines. en grote schoonmaak van lichaam.

Dat zou best kunnen. je hoort ook weleens van die verhalen van mensen die samenwonen en 1 heeft griep of corona, de ander niet. je zou dan verwachten dat de 1 de ander aansteekt als t zo besmettelijk is.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 03:22:53 #167
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen. je hoort ook weleens van die verhalen van mensen die samenwonen en 1 heeft griep of corona, de ander niet. je zou dan verwachten dat de 1 de ander aansteekt als t zo besmettelijk is.
Iets met lichamelijke trillingen en ontgiften :)
Lach met een schone bips
pi_202676296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Iets met lichamelijke trillingen en ontgiften :)
is vasten dan aan te raden? je krijgt minder rotzooi binnen en je lichaam heeft even rust.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 03:31:23 #169
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202676306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
is vasten dan aan te raden? je krijgt minder rotzooi binnen en je lichaam heeft even rust.
Geen idee man, denk dat ALS die theorie klopt je toch aan de beurt komt aangezien de shit uit je lijf moet. Ik weet het ook niet, Misschien klopt het, misschien niet,, Ik weet het niet, er zit logica in die theorie maar ja :) tell me?
Lach met een schone bips
pi_202676314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee man, denk dat ALS die theorie klopt je toch aan de beurt komt aangezien de shit uit je lijf moet. Ik weet het ook niet, Misschien klopt het, misschien niet,, Ik weet het niet, er zit logica in die theorie maar ja :) tell me?
Plaats hier uw advertentie
pi_202676411
Wat een COR genot. Gedesillusioneerd en oprecht verbaasd.

Gisterochtend een topic volgeluld over BNW. Muahaha

Had me voorgenomen niet te gaan genieten van het leed van anderen, maar ergens voelt het verdacht goed om ze zo in paniek te zien.

Ik weet het: ga me schamen enzo
pi_202676439
quote:
Ik kom ook niet in opstand, omdat ik mij niet wil associren met “wappies”. Maar als meer niet-wappie mensen in opstand komen, dan zal ik mij zeker aansluiten.

Verder leg ik de maatregelen naast mij neer, voor zo ver dat mogelijk is. Ook een vorm van opstand denk ik.
In een notedop. De weerstand niet hebben om je apart gezet te voelen, maar wel hetzelfde denken.

Men gaat dus niet protesteren uit angst om als wappie gezien te worden. Een angst die ze zelf gecreerd hebben.

Boh, puur genieten. De cognitieve dissonantie wordt steeds groter.
pi_202676450
Sorry. Warm bad dit dat.

Wees welkom!
pi_202676467
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:47 schreef _I het volgende:

[..]
In een notedop. De weerstand niet hebben om je apart gezet te voelen, maar wel hetzelfde denken.

Men gaat dus niet protesteren uit angst om als wappie gezien te worden. Een angst die ze zelf gecreerd hebben.

Boh, puur genieten. De cognitieve dissonantie wordt steeds groter.
😄
Sociale druk is groot. Hebben ze toch slim gedaan die puppet masters.
pi_202676471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
😄
Sociale druk is groot. Hebben ze toch slim gedaan die puppet masters.
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
pi_202676473
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:06 schreef _I het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
_O-
en nog zullen heel veel mensen gewoon weer die booster nemen, misschien wel een meerderheid hoor. maar de groep unvaxxed wordt steeds groter dat is positief.
pi_202676476
twitter

goed nummer wel
pi_202676477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
_O-
en nog zullen heel veel mensen gewoon weer die booster nemen, misschien wel een meerderheid hoor. maar de groep unvaxxed wordt steeds groter dat is positief.
Ze zullen wel moeten. Want anders stort hun wereldbeeld in.

Ergste is nog dat door al die chaos mensen vanzelf wel ziek worden en doodgaan.

Hoop oprecht dat de opstand groter wordt. Pleuris hoeft niet uit te breken. Gewoon een collectieve middelvinger naar de regering.
pi_202676490
twitter

Wappie-aanwas
pi_202676491
twitter

Zullen het er nu miljoenen zijn per dag?
pi_202676494
twitter
Als zelfs Britt intelligenter overkomt dan Marion

Marion: Ik weet het niet
Britt: Beetje het thema van de aflevering; ik weet het niet

Wat een wanvertoning!

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 18-12-2021 05:40:41 ]
pi_202676501
twitter
pi_202676522
twitter
twitter

Fringe
pi_202676542
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34036874/
Waarom is er geen mRNA vaccin voor TB?
twitter

Vaccine incoming
pi_202676826
quote:
Rechter herstelt vaccinatieplicht van Biden voor grote bedrijven
Bedrijven met meer dan 100 werknemers in de Verenigde Staten moeten waarschijnlijk alsnog voor 4 januari hebben geregeld dat al hun medewerkers zijn gevaccineerd, of dat personeel dat geen prik wil regelmatig wordt getest. Ruim tachtig miljoen Amerikanen vallen onder de regel.

Eerder had een rechter de vaccinatieplicht geschorst, maar een hogere rechter draaide dat terug. Een groep staten, bedrijven en actiegroepen had bezwaar tegen de maatregel aangetekend.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aatregelen-nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202676864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 07:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja en?
pi_202677004
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naef.
Lol, serieus? Verbaasd? Wereldvreemden...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202677050
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 07:34 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Ja en?
En wat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202677070
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:38 schreef _I het volgende:
Wat een COR genot. Gedesillusioneerd en oprecht verbaasd.

Gisterochtend een topic volgeluld over BNW. Muahaha

Had me voorgenomen niet te gaan genieten van het leed van anderen, maar ergens voelt het verdacht goed om ze zo in paniek te zien.

Ik weet het: ga me schamen enzo
Ist echt zo gesteld daar?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202677091
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En wat?
Je dropt een link en thats it?
Wat vind je ervan? Waarom wou je dit zo graag delen?
Deel je ongezouten mening :D
pi_202677101
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:06 schreef _I het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
Was het maar zo dat de risk reward voor alle mensen gunstig was...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202677102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ist echt zo gesteld daar?
Daar zit het fok omt. Dan weet je het wel toch _O-
pi_202677118
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:22 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Je dropt een link en thats it?
Wat vind je ervan? Waarom wou je dit zo graag delen?
Deel je ongezouten mening :D
Er zijn hier meerdere users die berichten over dit ene onderwerp gepost hebben. Daar heb jij nooit op gereageerd.
Verder voel ik me allerminst verantwoordelijk om op jouw insinuaties in te gaan. Het is niet alsof jij uit bent op een constructieve dialoog.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202677131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn hier meerdere users die berichten over dit ene onderwerp gepost hebben. Daar heb jij niet op gereageerd.
Verder voel ik me allerminst verantwoordelijk om op jouw insinuaties in te gaan. Het is niet alsof jij uit bent op een constructieve dialoog.
insinuaties?
En nee reageer niet overal op, zit ook geen 24/7 op fok. Maar je dropt iets en ik vraag wat je er van vindt. Schijnbaar wil je zelf geen dialoog. Maar het zal wel :W
pi_202677145
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 08:28 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
insinuaties?
En nee reageer niet overal op, zit ook geen 24/7 op fok. Maar je dropt iets en ik vraag wat je er van vindt. Schijnbaar wil je zelf geen dialoog. Maar het zal wel :W
Dit is echt enorm flauw. Er worden hier constant berichtjes gedropt, en je vraagt niemand om tekst en uitleg, behalve Isdatzo.
En dan doe je ook nog heel onschuldig.
pi_202677170
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:14 schreef _I het volgende:

[..]
Ze zullen wel moeten. Want anders stort hun wereldbeeld in.

Ergste is nog dat door al die chaos mensen vanzelf wel ziek worden en doodgaan.

Hoop oprecht dat de opstand groter wordt. Pleuris hoeft niet uit te breken. Gewoon een collectieve middelvinger naar de regering.
Ik merk bij sommigen dat ze in dingen zijn geloven.. Nouja.. Laat ik het zo zeggen... Ze vallen volledig in de emotie van het OMT advies/propaganda. Als je dan nuanceert dat bij mensen onder de 50 oid covid ronduit ongevaarlijker is dan waar ze hun hele leven aan zijn blootgesteld dan accepteren ze dat niet. Maar die weerstand krijgen ze nooit.

Ik heb de autoriteit niet, dat ze die "andere feiten" accepteren.

Men doet dan alsof het een mening is waar ik het over heb maar ik noem dan letterlijk statistische feitelijkheden op.

Maar het voelt ergens ook alsof er minachting is, dat je totale kolder uitspreekt en dat ze je dan niet serieus hoeven te nemen.

Maar dat is nogal schril als je feiten opnoemt. Dat is echt krankzinnig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')