Jaquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:40 schreef franklop het volgende:
Is dat nou Stompe als co commentator?
Nee, Co Stompe als commentator.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:40 schreef franklop het volgende:
En terechtquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef K_uit_h het volgende:
Die gaat zich wel belonen met een kapsalonnetje
Dit was veel leuker dan ik verwacht had ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Madhouse11 het volgende:
Mooie openingspot. Op naar de bril.
Steun voor deze motie.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
De familie Hazes gaat ook voor een tribunaal als ik aan de macht kom.
Maar zo gaat tetris helemaal niet. Alles valt ernaastquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef Machielovic het volgende:
Tetris altijd spannend [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:lenny_leonard @:fetx @:Wappie @:Oriente @:TT
Net als Joyce daar valt ook alles naastquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zo gaat tetris helemaal niet. Alles valt ernaast
Chef Select is mokervies.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!! Magnetronmaaltijden… ik heb een mening over mensen die dat vreten
In de dartwereld kennen ze geen Marco B. , maar gelukkig is daar Ted H.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef Szura het volgende:
Jelle zal wel blij zijn dat Borsato nu alle aandacht opeist
We horen niks over Hankey! Beflikkering!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef Szura het volgende:
Jelle zal wel blij zijn dat Borsato nu alle aandacht opeist
Dit lijkt meer op Klax (dat kent u niet).quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef Machielovic het volgende:
Tetris altijd spannend [ afbeelding ]
Klax goden. Dat spel speelde ik volgens mij op de Atari Lynx, is dat correct?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Klax (dat kent u niet).
Gekeken :’).!!!! Die gast vreet 2x warm per dag. Geen wonder dat hij er uit ziet als Adrian Lewis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:lenny_leonard @:fetx @:Wappie @:Oriente @:TT
Stiefdochter sexueel misbruikt. Is buitengegooid bij Winmau en teruggetrokken van het WK senioren. Komende week komt er meer informatie naar buiten als het goed is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:49 schreef Szura het volgende:
Wat is er met Hankey dan? Ook een kinderlokker?
Weleens gegeten ouwe reus. Er zijn tegenwoordig wel goede maaltijden hoor, maar die zijn erg prijzigquote:
Als ie nou ook kon darten hoefde hij geen uitkering te trekkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gekeken :’).!!!! Die gast vreet 2x warm per dag. Geen wonder dat hij er uit ziet als Adrian Lewis.
Goeie voor dat topic van Wimquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stiefdochter sexueel misbruikt. Is buitengegooid bij Winmau en teruggetrokken van het WK senioren. Komende week komt er meer informatie naar buiten als het goed is.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Koert zit op de Koltsov bandwagon. @:wimderon
Altijd wordt softtip benoemd bij Lamquote:
En anders wel een herkansing bij Paul Lim.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Altijd wordt softtip benoemd bij Lam
Die Luke is 16 maar rijdt 's avonds weer met de bus naar huis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
Keane Barry
Leighton Bennett
Luke Littler
Er komen fantastische tijden aan bohhh
Dat niveau is belachelijk ouwe reus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Luke is 16 maar rijdt 's avonds weer met de bus naar huis.
Marco B.? Jelle K.? Ted H.?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wie ook goed bezig was met de jeugd?
Ome Adolf.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wie ook goed bezig was met de jeugd?
Opvallend dat de veroordeelde Tony Eccles niet genoemd word.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marco B.? Jelle K.? Ted H.?
Of daarnaquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Keane geen type voor Tattoes. Waarom moeten die eilanders altijd voor hun 20e al hun lijf vol projecteren?
Het lijstje kan nog veel langer als je wilquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend dat de veroordeelde Tony Eccles niet genoemd word.
Hoog tokkiegehalte op dat eiland.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Keane geen type voor Tattoes. Waarom moeten die eilanders altijd voor hun 20e al hun lijf vol projecteren?
Chris M, Phil Tquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het lijstje kan nog veel langer als je wil
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
Koos die andermans speelstijl als apart gaat bestempelen.
Paul Depla?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De stagair zit weer in het geluidshok te neuken.
Wist niet dat Jan de Jonge daar werkte.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De stagair zit weer in het geluidshok te neuken.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Nee Zjak dit zijn pijlen die ooit voor Adriaan Lewis zijn gemaakt.
De rest van de week is maxi een lieve jongen, maar eenmaal vrijdagmiddag drie uur, gaan de remmen losquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook het hele gemeentebestuur in zijn reet neuken dat vind ik ook goed.
Ik ben nog steeds een hele lieve jongen hoor, ik zit hier heerlijk met een bakje thee en een kroelende kat op mijn schoot.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest van de week is maxi een lieve jongen, maar eenmaal vrijdagmiddag drie uur, gaan de remmen los
Het grappige van die Britten is dat je altijd het idee hebt dat ze ‘geen types zijn voor tattoes’ en dan drie jaar ouder zijn ze kaal, mokerdik en past het prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Is dit niets voor jou, zelf pijlen ontwerpen?
Ze worden wel snel lelijk oud ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het grappige van die Britten is dat je altijd het idee hebt dat ze ‘geen types zijn voor tattoes’ en dan drie jaar ouder zijn ze kaal, mokerdik en past het prima eigenlijk.
Zag je die Steve Lennon? Bij hem loopt het rap.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze worden wel snel lelijk oud ja.
Als je Dimitri heet dan zekerquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zag je die Steve Lennon? Bij hem loopt het rap.
Ook bij Dimitri overigens, das geen Brit maar die komt wel uit een tokkiehuis (en dat zie je inmiddels wel)
Steve is al dood, alleen hij weet het zelf nog niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook bij Dimitri overigens, das geen Brit maar die komt wel uit een tokkiehuis (en dat zie je inmiddels wel)
Zuipen, roken, tattoo-inkt, vet vreten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blij dat ik even iets anders aan het doen was.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
elastiek onderbroek sokken scholten wat
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doodgegooid boven 100: bingo bij nostradamus
Stukje diazepamquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien. We hebben nu één koploper met 4 punten uit 4 besliste vragen: @Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doodgegooid boven 100: bingo bij nostradamus
Daar zag het bij Benetsjkie ook naar uit, dat werd nog een e-pi-sche partij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Softtipper gaat eraf met 3-0
Voor uiteenlopende waarden van e-pi-sche dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zag het bij Benetsjkie ook naar uit, dat werd nog een e-pi-sche partij.
ERG MOOIquote:
Gisteren was er ook geen BeanGod?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit wordt weer geen Mr Bean vanmiddag
Welquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren was er ook geen BeanGod?
Ingekorte afleveringquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren was er ook geen BeanGod?
Lijkt me niet, die zat er gisteren toch nog? Dan zou Nieuwlaat er niet mogen zitten lijkt mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |