Chef Select is mokervies.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!! Magnetronmaaltijden… ik heb een mening over mensen die dat vreten
In de dartwereld kennen ze geen Marco B. , maar gelukkig is daar Ted H.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef Szura het volgende:
Jelle zal wel blij zijn dat Borsato nu alle aandacht opeist
We horen niks over Hankey! Beflikkering!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:47 schreef Szura het volgende:
Jelle zal wel blij zijn dat Borsato nu alle aandacht opeist
Dit lijkt meer op Klax (dat kent u niet).quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:43 schreef Machielovic het volgende:
Tetris altijd spannend [ afbeelding ]
Klax goden. Dat spel speelde ik volgens mij op de Atari Lynx, is dat correct?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Klax (dat kent u niet).
Gekeken :’).!!!! Die gast vreet 2x warm per dag. Geen wonder dat hij er uit ziet als Adrian Lewis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco @:lenny_leonard @:fetx @:Wappie @:Oriente @:TT
Stiefdochter sexueel misbruikt. Is buitengegooid bij Winmau en teruggetrokken van het WK senioren. Komende week komt er meer informatie naar buiten als het goed is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:49 schreef Szura het volgende:
Wat is er met Hankey dan? Ook een kinderlokker?
Weleens gegeten ouwe reus. Er zijn tegenwoordig wel goede maaltijden hoor, maar die zijn erg prijzigquote:
Als ie nou ook kon darten hoefde hij geen uitkering te trekkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gekeken :’).!!!! Die gast vreet 2x warm per dag. Geen wonder dat hij er uit ziet als Adrian Lewis.
Goeie voor dat topic van Wimquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stiefdochter sexueel misbruikt. Is buitengegooid bij Winmau en teruggetrokken van het WK senioren. Komende week komt er meer informatie naar buiten als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |