Die Luke is 16 maar rijdt 's avonds weer met de bus naar huis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
Keane Barry
Leighton Bennett
Luke Littler
Er komen fantastische tijden aan bohhh
Dat niveau is belachelijk ouwe reus.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Luke is 16 maar rijdt 's avonds weer met de bus naar huis.
Marco B.? Jelle K.? Ted H.?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wie ook goed bezig was met de jeugd?
Ome Adolf.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wie ook goed bezig was met de jeugd?
Opvallend dat de veroordeelde Tony Eccles niet genoemd word.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Marco B.? Jelle K.? Ted H.?
Of daarnaquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Keane geen type voor Tattoes. Waarom moeten die eilanders altijd voor hun 20e al hun lijf vol projecteren?
Het lijstje kan nog veel langer als je wilquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend dat de veroordeelde Tony Eccles niet genoemd word.
Hoog tokkiegehalte op dat eiland.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Keane geen type voor Tattoes. Waarom moeten die eilanders altijd voor hun 20e al hun lijf vol projecteren?
Chris M, Phil Tquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het lijstje kan nog veel langer als je wil
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
Koos die andermans speelstijl als apart gaat bestempelen.
Paul Depla?quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De stagair zit weer in het geluidshok te neuken.
Wist niet dat Jan de Jonge daar werkte.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
De stagair zit weer in het geluidshok te neuken.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Nee Zjak dit zijn pijlen die ooit voor Adriaan Lewis zijn gemaakt.
De rest van de week is maxi een lieve jongen, maar eenmaal vrijdagmiddag drie uur, gaan de remmen losquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook het hele gemeentebestuur in zijn reet neuken dat vind ik ook goed.
Ik ben nog steeds een hele lieve jongen hoor, ik zit hier heerlijk met een bakje thee en een kroelende kat op mijn schoot.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De rest van de week is maxi een lieve jongen, maar eenmaal vrijdagmiddag drie uur, gaan de remmen los
Het grappige van die Britten is dat je altijd het idee hebt dat ze ‘geen types zijn voor tattoes’ en dan drie jaar ouder zijn ze kaal, mokerdik en past het prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |