Het was gewoon het jaarlijkse FIA-gala he, niet 'de uitreiking van de F1-bokaal', dat was er slechts een onderdeel vanquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
De uitreiking gisteren duurde wel erg lang vond ik
Misschien na het interview vanavond?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:17 schreef beantherio het volgende:
Gaat dit topic nog langer door of verhuizen we nog eens terug naar het F1 Algemeen topic?
Nou ja, het is in elk geval geen Toto geworden, daar leek het een jaar geleden nog op.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-voorzitter-fia.html
Tot zover de mensenrechten.
Waarom dat? Als hij nou een een neef van een of andere sjeik daar was of een of andere black site gevangenis runde ok dan maar volgens mij is in Dubai geboren worden het enige dat die kerel 'fout' heeft gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
Woke sir lewis hamilton zal dit niet leuk vinden. Nu krijgen we het hele jaar door protesten...
Hij heeft de schijn tegen, dus staat met 0-1 achter. De reputatie van de VAE is niet heel best. We zullen zien.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom dat? Als hij nou een een neef van een of andere sjeik daar was of een of andere black site gevangenis runde ok dan maar volgens mij is in Dubai geboren worden het enige dat die kerel 'fout' heeft gedaan.
De FIA is geen mensenrechtenorganisatie hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:26 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)-voorzitter-fia.html
Tot zover de mensenrechten.
Tuurlijk niet, hij doet het alleen als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
Woke sir lewis hamilton zal dit niet leuk vinden. Nu krijgen we het hele jaar door protesten...
Dat is de FIFA ook niet. En toch krijgen ze gigantisch veel commentaar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De FIA is geen mensenrechtenorganisatie hoor.
Goed idee!quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef Rianne84 het volgende:
Trouwens, nog een idee om het kampioenschap te vieren:
A2 uurtje dicht, Max binnen een uurtje van Maastricht naar Amsterdam laten racen. 1 bocht bij Eindhoven, verder vol gas.
Vindt hij misschien leuker dan een huldiging.
En in ieder geval niet die Engelsman, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, het is in elk geval geen Toto geworden, daar leek het een jaar geleden nog op.
Precies ja, een heerlijke race door Nederland. Over de afsluitdijk even aanzetten en weer verder naar Zandvoort, alwaar de bolide de pitbox ingerold wordt. Dat past ook uitstekend in de marketingstrategie van Red Bull.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:23 schreef Rianne84 het volgende:
Trouwens, nog een idee om het kampioenschap te vieren:
A2 uurtje dicht, Max binnen een uurtje van Maastricht naar Amsterdam laten racen. 1 bocht bij Eindhoven, verder vol gas.
Vindt hij misschien leuker dan een huldiging.
Waarom? Hartstikke goed voor het milieu.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:43 schreef gbm het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik zie alle zure reacties nu al van milieu-activisten etc.
Ja opzich wel aangezien er geen ander verkeer rijdtquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Hartstikke goed voor het milieu.
Todt werd er anders wel voor geprezen door Dominicalequote:Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De FIA is geen mensenrechtenorganisatie hoor.
Is vanavond.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:21 schreef Tijn het volgende:
Leuke teaser voor het grote interview dat Ziggo vanavond (?) uitzendt:
[ twitter ]
hoe laat word die verwacht voor of na de jaar overzichtquote:
20:30 Jaaroverzichtquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoe laat word die verwacht voor of na de jaar overzicht
Vind deze tegenvallen tov die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
Het interview met Coulthard staat op YouTube
mooi om 8 uur de pina''s enz op tafel en genieten maarquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:51 schreef gbm het volgende:
[..]
20:30 Jaaroverzicht
21:30 Interview
22:30 Formule 1 Cafe (voor de 'liefhebbers')
Ik weet niet of ik een jaaroverzicht wel ga trekken zo vroeg alquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:51 schreef gbm het volgende:
[..]
20:30 Jaaroverzicht
21:30 Interview
22:30 Formule 1 Cafe (voor de 'liefhebbers')
Het is nog 'te vers'?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een jaaroverzicht wel ga trekken zo vroeg al
Dikke prima juist!quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
Het interview met Coulthard staat op YouTube
Toto heb ik al een paar dagen niet gehoord , Ham was gisteren ook niet bij de Gala ..............quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dikke prima juist!
Wel een Jos die iets eerder boos was dit jaar, pfoe. Geen mensen verdwenen?
Toto had nog ergens een boos interview gegevenquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Toto heb ik al een paar dagen niet gehoord , Ham was gisteren ook niet bij de Gala ..............
dat is geen nieuws :-) als die een keer niet boos zal zijn zal ik het plaatsen als nieuwsquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:08 schreef gbm het volgende:
[..]
Toto had nog ergens een boos interview gegeven
Als ie z'n 8e had gehaald had het me niks verbaasd... Nu heeft ie toch nog iets te bewijzen (ook al heeft ie genoeg gewonnen). Anders blijft het wel knagen denk ik. Als ie komend jaar verliest van George houdt ie het wel voor gezienquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is geen nieuws :-) als die een keer niet boos zal zijn zal ik het plaatsen als nieuws![]()
Maar het blijft wel akelig stil rond die twee
ja dat hij denk dat Ham stopt dit jaar ... ach daar hebben we Toto niet voor nodig ..... dat zag je ook wel een beetje aan komen ...
vaak zat dat Sr Ham zijn onvrede heeft geuit dit jaar
Warchild zoekt nog iemand.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:23 schreef Nia het volgende:
Sir Hamilton gaat het nog heel druk krijgen met het redden van de wereld. Hij zou een prima ambassadeur zijn voor bijvoorbeeld Unicef.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Warchild zoekt nog iemand.
Dat was niet echt boos. Dat was verslagen en zielig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:08 schreef gbm het volgende:
[..]
Toto had nog ergens een boos interview gegeven
er is hen zoveel onrecht aangedaan....quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was niet echt boos. Dat was verslagen en zielig.
Hij zit nu in fase 2 van het rouwproces, heeft net de ontkenning achter de rug en zit nu bij boosheidquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was niet echt boos. Dat was verslagen en zielig.
Ik een fan van Prostato? Nee hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je Borsato fan bent.
Toto and that driverquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:00 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dikke prima juist!
Wel een Jos die iets eerder boos was dit jaar, pfoe. Geen mensen verdwenen?
Mja, met zo'n vader is dat niet zo gekquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Toto and that driver![]()
![]()
En Max is dus niet altijd zo'n koele kikker als hij doet overkomen
Ik denk dat zijn hele zelfbeeld aan gort is. Als je zo overtuigd bent van dat je de beste bent en er blijkt een ander dan beter te zijn, dan sloopt je dat.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:38 schreef Nia het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)t-on-hamilton-future
“It’s going to take a long time for us to digest what has happened on Sunday. I don’t think we will ever come over it, that’s not possible,” said Wolff.
“And certainly not him [Hamilton] as a driver. I would very much hope the two of us and the rest of the team we can work through the events… But he will never overcome the pain and the distress that was caused on Sunday.”
Je zou toch zeggen dat je van tegenslagen juist sterker wordt,
Hoogmoed komt vaak heel hard ten valquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hele zelfbeeld aan gort is. Als je zo overtuigd bent van dat je de beste bent en er blijkt een ander dan beter te zijn, dan sloopt je dat.
GOAT mijn aars.
Als je jarenlang geen tegenstand hebt gehad, dan is het moeilijk om van de nieuwe tegenstand te leren.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:38 schreef Nia het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)t-on-hamilton-future
“It’s going to take a long time for us to digest what has happened on Sunday. I don’t think we will ever come over it, that’s not possible,” said Wolff.
“And certainly not him [Hamilton] as a driver. I would very much hope the two of us and the rest of the team we can work through the events… But he will never overcome the pain and the distress that was caused on Sunday.”
Je zou toch zeggen dat je van tegenslagen juist sterker wordt,
Eerlijk is eerlijk, na Silverstone gunde ik hem een nederlaag op deze manier wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je jarenlang geen tegenstand hebt gehad, dan is het moeilijk om van de nieuwe tegenstand te leren.
Jarenlang in een bubbel dat je de beste (auto) bent.
Allemaal jaknikkers om je heen.
Een Toto wolf die doet en denkt de baas van heel F1 te zijn werkt ook niet mee.
Verslaafd aan winnen geraakt, en dan ineens..Bam
Plus dat hele motoren gebeuren, het verschil in Brazilië was niet normaal, het valt me wel tegen van het hele F1 journaille dat ze daar niet diepgravend op ingaan, het is allemaal wat teveel Lewis goat en rocket motor maar het hoe en waarom weten we nog niet, ook van het slachtofferen van Bottas zijn motoren dus niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hele zelfbeeld aan gort is. Als je zo overtuigd bent van dat je de beste bent en er blijkt een ander dan beter te zijn, dan sloopt je dat.
GOAT mijn aars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |