De alpenquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:21 schreef hangtime het volgende:
Ik begrijp dat wij morgen geen sneeuw krijgen.
Toch wil ik ff de sneeuw in, waar moet ik morgenochtend naar toe rijden, Noord-Duitsland ergens?
Iemand kaarten met de verwachte sneeuwval voor daar?
Koud hequote:Op zaterdag 25 december 2021 10:01 schreef michiel_merk het volgende:
Actueel gewoon ijskoud [ afbeelding ] gevoels temperatuur)
Wou net zeggen ja.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:01 schreef michiel_merk het volgende:
Actueel gewoon ijskoud [ afbeelding ](gevoels tempratuur)
Zekerquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.
Voor diegenen die het zo graag ijskoud willen hebben, is dit het moment om naar buiten te gaan en daarvan te genieten.
Niet nu boos gaan zitten posten dat het over een paar dagen misschien 14 graden wordt maar hup, deur open en die ijskast in!
strakblauw en zon, dat welquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.
Voor diegenen die het zo graag ijskoud willen hebben, is dit het moment om naar buiten te gaan en daarvan te genieten.
Niet nu boos gaan zitten posten dat het over een paar dagen misschien 14 graden wordt maar hup, deur open en die ijskast in!
hier ook, hoor. niks mis mee. maar er is evengoed niks mis met +10 en zonquote:
Ik bedoel in het zuiden wel bewolking en neerslag.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hier ook, hoor. niks mis mee. maar er is evengoed niks mis met +10 en zon
Haha, goed punt. En gedaan, net buiten hardgelopen en lekker koud gehad. Fijn!quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.
Dikke genietings vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |