Man man man.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:20 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf midden volgende week misschien paar dagen 10-14 graden
Glad, vies, nat en koudquote:
Ik vind 10 graden met zon geweldig, zoals vorige week.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Kijk ik ook niet van op. Ik snap alleen niet dat iemand die depressief wordt van saai grijs weer, het geweldig vindt dat het 10 graden wordt met geen seconde zon.
Maar, het is wel goed verder
Met zon ja, maar kans op zon is klein volgende week.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 10 graden met zon geweldig, zoals vorige week.
Nu is het koud én grijs.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Met zon ja, maar kans op zon is klein volgende week.
De vooruitzichten zijn inderdaad weer lekker zoals de standaard Nederlandse herfst. Het gaat gewoon weer verder.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Met zon ja, maar kans op zon is klein volgende week.
Daarom liever warm met zonquote:Op donderdag 23 december 2021 16:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom liever onder het vriespunt met zon
Weerwoord beldequote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De vooruitzichten zijn inderdaad weer lekker zoals de standaard Nederlandse herfst. Het gaat gewoon weer verder.
Maar heb dan echt liever 8-12 graden met die grijze zooi, dan 0-4 graden
De winter komt vannacht weer terug, maar blijft niet langquote:
Sauerlandquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:21 schreef hangtime het volgende:
Ik begrijp dat wij morgen geen sneeuw krijgen.
Toch wil ik ff de sneeuw in, waar moet ik morgenochtend naar toe rijden, Noord-Duitsland ergens?
Iemand kaarten met de verwachte sneeuwval voor daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |