Gesmeerd door Mercedesquote:
Nyckquote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Gremen het volgende:
Nick had een paar maanden de tijd om zijn speech voor te bereiden.
Max is nog steeds brak
Wat een onzin, dit is geen verantwoorden maar vragen hoe hij het ervaren heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Rianne84 het volgende:
Erg jammer dat hij zijn winst zo moet verantwoorden
Blijf verbeteren!quote:
Gewoon, lekker nuchter.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Siert Max ook wel dat hij gewoon zichzelf is gebleven en niet buiten zijn schoenen is gaan lopen.
Voor Toto komen er tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gemiste kans voor toto wel, over hoeveel krampjes had die wel niet kunnen beginnen ?
Hij denkt jullie hebben mij 2 uur laten wachten, nu is het mijn beurt.quote:
Gelukkig is het George Russell niet, die zou met een PowerPoint-presentatie komenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij denkt jullie hebben mij 2 uur laten wachten, nu is het mijn beurt.
Prijslabeltjequote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Wat is dat voor lelijke gele sticker onder die bokaal?
Misschien is dat de echte en krijgt ie straks een replica mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Geleend uit een museum denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Dacht ik ook alquote:
prijs kaartje ivm garantie , als hij niet voldoetquote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Misschien proberen ze zo wel de beker te jattenquote:
Made In Chinaquote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
35% kortingquote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
heerlijk van wat hij wel en niet zegt. Vooral dat laatste is zout in de wonden strooienquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien proberen ze zo wel de beker te jatten![]()
Doen of ze staff zijn en dan via de achterdeur dat ding wegsluizen
Maxgodquote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Gremen het volgende:
Nick had een paar maanden de tijd om zijn speech voor te bereiden.
Max is nog steeds brak
"Alle artikelen met gele sticker 50% kassakorting"quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Wel beter dat ie zich voor de gelegenheid geschoren heeftquote:Op donderdag 16 december 2021 23:32 schreef mrkos het volgende:
[..]
Jonkie is het eigenlijk nog he... Hoop dat we nog jaren kunnen genieten van onze Max !!
Gele vlag.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de veiligheidssticker zit er nog op
Paar jaar geleden mocht ie nog met een kart het podium oprijden?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:32 schreef mrkos het volgende:
[..]
Jonkie is het eigenlijk nog he... Hoop dat we nog jaren kunnen genieten van onze Max !!
Scheelt dat die virtueel is, hoeft ie iig niet naar een galaquote:Op donderdag 16 december 2021 23:35 schreef RAVW het volgende:
Zo binnen kort nog even de prijs van sportman van het jaar op halen en dan is het wel klaar voor dit jaar
Hoe dronken was jequote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat er snel een versie van online komt met text er bij want heb de helft niet goed kunnen verstaan van Max
ik drink alleen koffie en water dus dar light het niet aan :-)quote:Op donderdag 16 december 2021 23:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dronken was je![]()
Ik kon het prima verstaan
Komt ongetwijfeld nog wel een video van met ondertitelingquote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik drink alleen koffie en water dus dar light het niet aan :-)
Maar mijn gehoor is niet meer het beste dus vandaar
Gezien. Want ik wilde het meemaken dat hij de WDC beker in zijn handen gedrukt kreeg. Mooi man.quote:
Precies wat hij in de interviews van de afgelopen dagen al allemaal zei.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:37 schreef RAVW het volgende:
Hoop dat er snel een versie van online komt met text er bij want heb de helft niet goed kunnen verstaan van Max
Komt vast nog wel online, maar eigenlijk zei hij niets wat hij niet al gezegd had.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik drink alleen koffie en water dus dar light het niet aan :-)
Maar mijn gehoor is niet meer het beste dus vandaar
'Fotoshoot done?. Nice. Where is the beer? We fill this up and continue our story of Abu Dhabi. ZUIPUUUUUUH!'quote:
Ben benieuwd of ie nog wat interessants te melden heeft bij het interview van Ziggo, morgenavondquote:Op donderdag 16 december 2021 23:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Komt vast nog wel online, maar eigenlijk zei hij niets wat hij niet al gezegd had.
Yeah, en zijn snor was ook hetzelfde. Eigenlijk het wachten niet waard.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Precies wat hij in de interviews van de afgelopen dagen al allemaal zei.
Olav deed dat interview geloof ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:58 schreef gbm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie nog wat interessants te melden heeft bij het interview van Ziggo, morgenavond
morgen nog even bij Ziggo komen dus slapen zit er nog niet inquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:05 schreef Evenstar het volgende:
Die Max moet toch compleet gesloopt zijn ondertussen.
22 GP's, druk van WK, constant gezeik over je heen krijgen doordat Lewis en Mercedes de feiten heerlijk weten te verdraaien, door je rechtstreekse rivaal ziekenhuis in getikt worden, dealen met stewards die het niet zo op je hebben, winnen op zo'n knotsgekke manier ....
Zondag GP + feest, maandag verplichtingen m.b.t. media met een kater des doods, dinsdag 120 rondjes rijden, woensdag in UK bij fabriek aankomen, donderdag in Parijs uren lang naar gelul luisteren om je beker in ontvangst te nemen en tussendoor ook nog dagen "stress" hebben omdat ze bij Mercedes niet tegen hun verlies kunnen.
Die gast kan volgens mij wel weken slapen na dit allemaal.
Interview is maandag al opgenomen dacht ikquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
morgen nog even bij Ziggo komen dus slapen zit er nog niet in
Beetje jammer dat je hem nu neerzet als een ongelofelijk zielige jongen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:05 schreef Evenstar het volgende:
Die Max moet toch compleet gesloopt zijn ondertussen.
22 GP's, druk van WK, constant gezeik over je heen krijgen doordat Lewis en Mercedes de feiten heerlijk weten te verdraaien, door je rechtstreekse rivaal ziekenhuis in getikt worden, dealen met stewards die het niet zo op je hebben, winnen op zo'n knotsgekke manier ....
Zondag GP + feest, maandag verplichtingen m.b.t. media met een kater des doods, dinsdag 120 rondjes rijden, woensdag in UK bij fabriek aankomen, donderdag in Parijs uren lang naar gelul luisteren om je beker in ontvangst te nemen en tussendoor ook nog dagen "stress" hebben omdat ze bij Mercedes niet tegen hun verlies kunnen.
Die gast kan volgens mij wel weken slapen na dit allemaal.
Ja, dat is precies wat ik bedoel je..... Ik zeg toch niet dat hij zielig is. Ik zeg dat die gesloopt moet zijn. Zo ziet hij er ook gewoon uit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem nu neerzet als een ongelofelijk zielige jongen.![]()
Het is geen aangeschoten hert of zo.
*shots fired*quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel je..... Ik zeg toch niet dat hij zielig is. Ik zeg dat die gesloopt moet zijn. Zo ziet hij er ook gewoon uit.
Zielig zijn ze bij Mercedes
Elke coureur zal wel gesloopt zijn na een lang seizoen. Hij en Lewis misschien iets meer door de druk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik bedoel je..... Ik zeg toch niet dat hij zielig is. Ik zeg dat die gesloopt moet zijn. Zo ziet hij er ook gewoon uit.
Zielig zijn ze bij Mercedes
jammer dat die lui van mercedes niet mijn pa hebben , die zei altijd , als je gaat huilen dan zal ik je echt een reden geven om te huilen , want aan aanstellen doen wij niet , en reken maar dat je niet veel later echt een paar flinke klappen kreeg , net zo lang dat je echt ging huilenquote:
Lekkere familie heb je danquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
jammer dat die lui van mercedes niet mijn pa hebben , die zei altijd , als je gaat huilen dan zal ik je echt een reden geven om te huilen , want aan aanstellen doen wij niet , en reken maar dat je niet veel later echt een paar flinke klappen kreeg , net zo lang dat je echt ging huilen
Ja een paar klappen lossen een hoop op, doe toch ff normaal...quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
jammer dat die lui van mercedes niet mijn pa hebben , die zei altijd , als je gaat huilen dan zal ik je echt een reden geven om te huilen , want aan aanstellen doen wij niet , en reken maar dat je niet veel later echt een paar flinke klappen kreeg , net zo lang dat je echt ging huilen
En Sjeunie, ook zo genoten van het gala?quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:26 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Ja een paar klappen lossen een hoop op, doe toch ff normaal...
Was wel een awkward momentjequote:Op vrijdag 17 december 2021 00:30 schreef Sjeunie het volgende:
https://twitter.com/AdamThomas442/status/1471586355343941646 toch wel geniaal en die kop van Max
Bij de volgende 7 kijk ik inderdaad wel de samenvatting...quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:31 schreef Jane het volgende:
Ik ga er vanuit dat Max nog wel een paar keer WDC wordt, maar ik kan niet garanderen dat ik dan weer dat hele gala ga zitten kijken. Man man man, wat een saaie ellende.![]()
Weet niet waar je dat op baseert in mijn boek heeft hij even veel WDC's als Mazepin, en buiten zijn Nederlanse fanclub is hij ook niet bepaald populairquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:31 schreef Jane het volgende:
Ik ga er vanuit dat Max nog wel een paar keer WDC wordt, maar ik kan niet garanderen dat ik dan weer dat hele gala ga zitten kijken. Man man man, wat een saaie ellende.![]()
Altijd wel goede interviews.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Olav deed dat interview geloof ik.
We zullen zien
Toen ik klein was had ik ook een sprookjesboek, maar tegenwoordig lees ik liever non-fictie.quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat op baseert in mijn boek heeft hij even veel WDC's als Mazepin, en buiten zijn Nederlanse fanclub is hij ook niet bepaald populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |