Gesmeerd door Mercedesquote:
Nyckquote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Gremen het volgende:
Nick had een paar maanden de tijd om zijn speech voor te bereiden.
Max is nog steeds brak
Wat een onzin, dit is geen verantwoorden maar vragen hoe hij het ervaren heeft.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:25 schreef Rianne84 het volgende:
Erg jammer dat hij zijn winst zo moet verantwoorden
Blijf verbeteren!quote:
Gewoon, lekker nuchter.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Siert Max ook wel dat hij gewoon zichzelf is gebleven en niet buiten zijn schoenen is gaan lopen.
Voor Toto komen er tribunalen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
Gemiste kans voor toto wel, over hoeveel krampjes had die wel niet kunnen beginnen ?
Hij denkt jullie hebben mij 2 uur laten wachten, nu is het mijn beurt.quote:
Gelukkig is het George Russell niet, die zou met een PowerPoint-presentatie komenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij denkt jullie hebben mij 2 uur laten wachten, nu is het mijn beurt.
Prijslabeltjequote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Wat is dat voor lelijke gele sticker onder die bokaal?
Misschien is dat de echte en krijgt ie straks een replica mee?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Geleend uit een museum denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Dacht ik ook alquote:
prijs kaartje ivm garantie , als hij niet voldoetquote:Op donderdag 16 december 2021 23:29 schreef Nia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |