Spaans F4 op een hoopje gereden dit jaarquote:
Die moest nog wakker worden uit zijn comaquote:
Je verwacht ergens dat het voorbereid isquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:59 schreef Rianne84 het volgende:
Jongetje had verwacht zijn prijs van Lewis te krijgen
Klinkt een beetje als een grapje zoals altijd die ene oom op je verjaardag. Nu misschien iets minder gepast.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:59 schreef DX11 het volgende:
Er was van tevoren niet verteld aan max voor wie de prijs is?
Die ligt vanavond in bed te huilen.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:59 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lach me kapot, cabaret dit en Max maakt het nog beterquote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef Ama het volgende:
Had niet verwacht dat dit zo awkward zou zijn.
Vandaar dat ie best zuur keek.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:59 schreef Rianne84 het volgende:
wtfquote:Op donderdag 16 december 2021 22:00 schreef nils7 het volgende:
Manneke je idool Senna?
Je zat nog niet eens in je pa’s zaadleider toen Senna in Imola reed
Angela krijgt vanavond haar prijs van Lewisquote:Op donderdag 16 december 2021 21:59 schreef Rianne84 het volgende:
"Yeah I mean"quote:Op donderdag 16 december 2021 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max praat weer lekker technisch en niemand snapt iets van
Who cares?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef Nia het volgende:
Max' 'I mean' Verstappen. Ik hoop dat hij dit gaat afleren in de toekomst.
En Bernhard? Was ook een racert.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:03 schreef Tocadisco het volgende:
Wat moest Prince Philip ineens ertussen?
De carriere van toto en de achtste titel van lewis hadden er ook wel tussen gepast..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef JohnBercow het volgende:
Komen Jack en Olav nu ook in beeld omdat ze de rechten kwijt zijn?
Rip Ziggo rechten...quote:Op donderdag 16 december 2021 22:03 schreef exile79 het volgende:
Als Prins Philip al voorbij komt, dan kan je iedereen verwachten.
ja maar niet voor de prijsquote:
Engelsman uit 'allo 'alloquote:Op donderdag 16 december 2021 22:05 schreef TagForce het volgende:
Wat is dit on-ge-looflijk slecht zeg.
Zet verdomme een presentatrice neer, in plaats van een lelijke zwangere pitreporter en die engelsman uit allo allo.
Tenenkrommend slecht dit. Ik snap waarom Lewis en Toto er niet zijn. Groot gelijk.
Al wist hij niet aan wiequote:Op donderdag 16 december 2021 22:05 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Yeah I mean hij mocht net een prijs uitreiken
Vergeet z'n 'ofcourse' nietquote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef Nia het volgende:
Max 'I mean' Verstappen. Ik hoop dat hij dit gaat afleren in de toekomst.
Was net geweestquote:
Dat gezeur over afgelopen zondag was gewoon een excuus. Ze wisten al dat het een zeikzooi zou worden. Vaak genoeg meegemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:05 schreef TagForce het volgende:
Wat is dit on-ge-looflijk slecht zeg.
Zet verdomme een presentatrice neer, in plaats van een lelijke zwangere pitreporter en die engelsman uit allo allo.
Tenenkrommend slecht dit. Ik snap waarom Lewis en Toto er niet zijn. Groot gelijk.
At the end of the day maakt het allemaal niet zoveel uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Vergeet z'n 'ofcourse' nietAl is die meer van toepassing omdat ie nog wel es van de baan gaat
Waarschijnlijk allemaal kontelikkersquote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef exile79 het volgende:
Dat er dan tijdens een vergadering over zo'n avond werkelijk niemand zegt 'eh, moeten we dat wel doen zo? '
een draaiboek, daar had je toch niet echt een Willy Wortel voor nodig gehad zou je zeggen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef exile79 het volgende:
Dat er dan tijdens een vergadering over zo'n avond werkelijk niemand zegt 'eh, moeten we dat wel doen zo? '
Godverdomme Klaas, ik ben het een keer met je eens. Ik zet hem ook uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan dit niet meer aanzien...
ik ga wat beters doen
ik kijk wel een samenvatting
Het is wat het is.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
At the end of the day maakt het allemaal niet zoveel uit.
Zou er een vergadering over zijn geweest? Komt over alsof ze twee weken geleden ineens erachter kwamen dat er nog niks geregeld was en ze snel maar ff iets door een stagaire ineen hebben laten flansen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef exile79 het volgende:
Eindelijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kan dit niet meer aanzien...
ik ga wat beters doen
ik kijk wel een samenvatting
zoals elk jaarquote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou er een vergadering over zijn geweest? Komt over alsof ze twee weken geleden ineens erachter kwamen dat er nog niks geregeld was en ze snel maar ff iets door een stagaire ineen hebben laten flansen.
Zouden ze op Mercedes hebben moeten wachten?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou er een vergadering over zijn geweest? Komt over alsof ze twee weken geleden ineens erachter kwamen dat er nog niks geregeld was en ze snel maar ff iets door een stagaire ineen hebben laten flansen.
Eurovision kan dit veel beter.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
BRDC.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:03 schreef Tocadisco het volgende:
Wat moest Prince Philip ineens ertussen?
1001.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:09 schreef exile79 het volgende:
Er zijn er nog maar 1000 afgehaakt. Of liggen er ondertussen 160.000 kijkers te slapen op hun toetsenbord?
Is nog niet beslist. Dit weekend raceweekendquote:Op donderdag 16 december 2021 22:07 schreef Rianne84 het volgende:
Komt de extreme E ook nog langs of is dat niet van de FIA?
Weet eigenlijk niet wie dat gewonnen heeft, Rosberg zeker?
Ik niet eerlijk gezegd, is precies wat ik ervan had verwachtquote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
heb deze Gala nooit eerder bekeken maar ik weet wel dat dit de laatste keer is ...
Hier had ik me wel heel wat anders bij voorgesteld ...
Dat waren de mensen die tijdens de uitzending zijn overleden omdat ze zich letterlijk dood verveeld hebben.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eurovision kan dit veel beter.
Dat was voor Nederlands Sportman van het jaar ofzo tochquote:Op donderdag 16 december 2021 22:08 schreef AnneX het volgende:
Uitgeschakeld. Definitief.
Kan mij herinneren, dat Max eens eerder op vakantie wilde en niet ging naar die poppenkast .
Ik zou een positieve test hebben bedacht.
Tis weer wat anders dan een uitvaart.
Dat geldt voor iedereen vanavond denk ik. Niemand kijkt dit toch voor een tweede keer?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
heb deze Gala nooit eerder bekeken maar ik weet wel dat dit de laatste keer is ...
Precies, ik dacht 80% F1 met gave filmpjes van afgelopen weekend enzo.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
Oeh nog meer akward zooiquote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
Deze galaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
Nee joh, die waren die van het gala van vorig jaar. Zo snel zijn ze niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat waren de mensen die tijdens de uitzending zijn overleden omdat ze zich letterlijk dood verveeld hebben.
Inderdaad, vaak alleen fragmenten gezien maar OMG.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
Gelukkig niet. Heb er al meer dan genoeg van gezienquote:Op donderdag 16 december 2021 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies, ik dacht 80% F1 met gave filmpjes van afgelopen weekend enzo.
Vandaag heb ik deze gala aan.quote:
Max baalde er toen ook al van dat ie net 3e werd ipv 4equote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Rianne84 het volgende:
Dat coureus überhaupt nog in de top 3 willen eindigen. Je zou er toch alles aan doen deze poppenkast te vermijden
Ik verwacht zo nog een rap van Ali Bquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Ama het volgende:
Steeds als je denkt dat niet erger kan worden.
Bij dit vergeleken is Ali B de moderne Mozart.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef RAVW het volgende:
dacht dat Ali B al een diepte punt was waar Max tegenaan zou lopen
tot zoquote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef nils7 het volgende:
Ik ga morgen naar Parijs, met dit tempo kan ik Max live z’n beker op zien halen gok ik
Max zit zich nu compleet seniel te zuipen joh..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
Geen wonder dat Kimi helemaal lazerus was op het einde, ik zou precies hetzelfde doen met deze voorstelling.
Nemen we mee in de evaluatie. Bedankt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Alsof was te verwachten dat Mercedes nog in beroep ging.
RBR heeft waarschijnlijk vele honderden miljoen betaald aan de FIA dit jaar om Max kampioen te mogen laten worden. Abu Dhabi was een farce, dat kon iedereen zien.
Geen enkel nu om in beroep te gaan bij de RBR-FIA.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
RBR heeft waarschijnlijk vele honderden miljoen betaald aan de FIA dit jaar om Max kampioen te mogen laten worden. Abu Dhabi was een farce, dat kon iedereen zien.
BNW topic is een deurtje verderquote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Zit je ook te kijken?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Die dronk minstens 2 wodka's op tijdens elke prijsuitreiking.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
Geen wonder dat Kimi helemaal lazerus was op het einde, ik zou precies hetzelfde doen met deze voorstelling.
Bedankt dat je duidelijk maakt dat je dit seizoen geen enkele minuut Formule 1 hebt gekeken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Ziet deze uitreiking er uit alsof de FIA er vele miljoenen aan besteedt heeft dan..?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Richard For Sure Verschoor heeft ook zo ietsquote:Op donderdag 16 december 2021 22:02 schreef Nia het volgende:
Max 'I mean' Verstappen. Ik hoop dat hij dit gaat afleren in de toekomst.
Hij is er wel ja, ben benieuwdquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Bottas nog gekomen. Ik heb zin in dronken Fin op het podium
Hij is er, is ook al in beeld geweest.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja hij is erquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bottas is erquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vermoeit deze act nou nooit?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Michael Obviously Schumacherquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Richard For Sure Verschoor heeft ook zo iets
Heeft Hamilton daarom 7x gewonnen? Hij is de enige die dit wél leuk vindt?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:13 schreef Rianne84 het volgende:
Dat coureus überhaupt nog in de top 3 willen eindigen. Je zou er toch alles aan doen deze poppenkast te vermijden
Die moet zich goed gaan indrinkenquote:
aldus de stagair die het liveblog op ad.nl verzorgt....quote:Daar komt Max Verstappen het podium op! Nog niet om zelf zijn prijs in ontvangst te nemen, maar om trofeeėn uit de reiken aan jonge racekampioenen. Van verbazing kunnen ze bijna geen woord meer uitbrengen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef beantherio het volgende:
Waarom is Mercedes in vredesnaam niet in beroep gegaan!![]()
Mooiste crash award uitgereikt door Grosjean die m 14x won in 8 jaar!quote:
Niet nodig, het is niet zo alsof dit feestje er slechter door wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef beantherio het volgende:
Waarom is Mercedes in vredesnaam niet in beroep gegaan!![]()
Geen minuut gemist.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Bedankt dat je duidelijk maakt dat je dit seizoen geen enkele minuut Formule 1 hebt gekeken.
Is het niet.quote:
Andere sport, maar Edwin "eigenlijk" van de Sar, die is pas erg.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Michael Obviously Schumacher
Jaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Grosjean heeft meer podiums behaald in de F1 dan Hulkenbergquote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooiste crash award uitgereikt door Grosjean die m 14x won in 8 jaar?
Sebastian honestly Vettelquote:Op donderdag 16 december 2021 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Michael Obviously Schumacher
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
aldus de stagair die het liveblog op ad.nl verzorgt....
Die moet dit verplicht kijkenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
aldus de stagair die het liveblog op ad.nl verzorgt....
Ik zie alleen dat je bewust het tegengestelde van de algemene meningen postquote:Op donderdag 16 december 2021 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen minuut gemist.
[..]
Is het niet.
Sorry dat feiten benoemen je niet aanstaat.
Krijgt er hopelijk goed voor betaaldquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moet dit verplicht kijken
Reserverijder bij Alpine.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef nils7 het volgende:
Oscar je kan gewoon met de auto want volgend jaar heb je geen zitje
December is de zelfmoorden onder de mensen het hoogst in deze maand , dat zal nu wel record gaan brekenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou ik wel willen doen voor ad, maar doe ik het verslag in FOK! stylequote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef gbm het volgende:
[..]
Krijgt er hopelijk goed voor betaald
Die is dus ook aan het zuipen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit duurt zo lang dat je met 1 glaasje wijn per uur toch nog dronken wordtquote:Op donderdag 16 december 2021 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die is dus ook aan het zuipen.
Dit moet je niet kijken. Alleen het FOK! commentaar lezenquote:
en dat is al saai ...... LOL moet je nagaan de galaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit moet je niet kijken. Alleen het FOK! commentaar lezen
En dan toch nog even een donut draaien op het podiumquote:
Is Latifi ook nog een paar honderd miljoen betaald? En Hamilton ook want die verloor 7 essentiėle seconden achter de Mexicaanse minister van Defensie?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:14 schreef bianconeri het volgende:
Je had hem nog nooit gezien?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Nyck een broer van Roel van Velzen?
Er stond al een monteur met een bekerweggeefbord... Wow..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat is je beroep? Microfoonaangeefteef.
Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had hem nog nooit gezien?
Als je het zo zegt klinkt het als een niet zo'n aantrekkelijke functiequote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat is je beroep? Microfoonaangeefteef.
Hij doet mij denken aan die agent uit police academy waarvan je soms dacht dat ie down had.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef mrkos het volgende:
Gosh, ik zie toch liever Max Verstappen, niet zo correct als De Vries is...
Past daarom prima bij merc!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef Martinello het volgende:
Hij rijdt goed maar ik vind het toch een vervelend kakkertje.
Je gaat te ver Roel is een dwerg en dat is een lilliputter.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Absoluut.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:25 schreef mrkos het volgende:
Gosh, ik zie toch liever Max Verstappen, niet zo correct als De Vries is...
Eerder voor Totoquote:
Onbetaalbaar.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heeft Jeremy Clarkson geen tijd over om dit te hosten?
Die krijgt de FIA headsetsmijtawardquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die krijgt de FIA headsetsmijtaward
En anders de tablesmashaward!
Hij deed het ook heel goed in Zandvoort.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:24 schreef RAVW het volgende:
wel een van de best pratende in het engels die ik tot nu toe gezien heb en gehoord
Jup word binnenkort geopereerd voor metalen plaat die in zijn kaak zit doordat ie met de fiets is aangereden door een auto.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Martinello het volgende:
Alonso had een goede smoes zeker.
Moest naar de tandarts voor een operatie dacht ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef Martinello het volgende:
Alonso had een goede smoes zeker.
Hopelijk niet Jackquote:Op donderdag 16 december 2021 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moest naar de tandarts voor een operatie dacht ik.
tablesmash moet hij delen met Jos. En dat wil ie niet dus wordt mattenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die krijgt de FIA headsetsmijtaward
En anders de tablesmashaward!
Jack is F1 paddock tandarts daarquote:
klopt die even een paar dingen er uit laten halen en verder herstellen dus geen kerstvakantie voor hemquote:Op donderdag 16 december 2021 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup word binnenkort geopereerd voor metalen plaat die in zijn kaak zit doordat ie met de fiets is aangereden door een auto.
Geen grap.
Als het zo doorgaat om 2 uur pas.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max zal zijn prijs pas tegen 11 uur krijgen
Komt ze nou mee aanzetten...quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max zal zijn prijs pas tegen 11 uur krijgen
Misschien een wedstrijdje wie de meeste tafels doormidden kan slaan in 5 minuten?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
tablesmash moet hij delen met Jos. En dat wil ie niet dus wordt matten
hahahah Toto is er ? of nietquote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef gbm het volgende:
[..]
Misschien een wedstrijdje wie de meeste tafels doormidden kan slaan in 5 minuten?
Mits Toto niet op het laatste moment binnenvalt en alsnog protest doorzetquote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat om 2 uur pas.
Hij moet toch ergens goed in zijn zou je zeggenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Misschien is Jack wel een hele goeie !
Kanye style?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mits Toto niet op het laatste moment binnenvalt en alsnog protest doorzet
Dat kan niet meer. Tijd daarvoor is al verstrekenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wordt zijn protest even anaal ingebracht denk ikquote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarbij toto vals speelt door zijn headset te gebruiken!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:30 schreef gbm het volgende:
[..]
Misschien een wedstrijdje wie de meeste tafels doormidden kan slaan in 5 minuten?
Dan is ie mooi te laatquote:Op donderdag 16 december 2021 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijde.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarbij toto vals speelt door zijn headset te gebruiken!
Jos gooit die tafel in de grindbak of zet m in de fik..
Bijde 10 seconden straf.
Had ik ff goed gegokt helaas.quote:Op donderdag 16 december 2021 21:30 schreef DX11 het volgende:
Laat me raden het F1 deel is pas om 23 uur ofzo?
ja die is ook erg raar gegaan van wat ik er een beetje van begrepen hebquote:Op donderdag 16 december 2021 22:33 schreef Starflyer het volgende:
Oh ja, deze was al net zo controversieel als de F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |