Oh god ja, kotsen in de auto op vakantie na een kinderei te hebben gegetenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Aardbeienmilkshake-kots in een autostoeltje op een warme dagondanks dat we dat hele stoeltje meteen hebben uitgebaggerd meurde de auto nog weken
Ik was toen denk ik 14. Ik kwam thuis, gooide mijn tas op mijn kamer en kwam de dag erna met inladen de zooi wel weer tegenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef Burdie het volgende: [..] Dit is waarom ik de jongens de gewoonte heb aangeleerd: meteen bij thuiskomst je tas in de keuken zetten. En mezelf: direct de tassen leeg maken.
Zó zonde van je sauna!quote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Loj het volgende:
Een paar weken geleden, voor het eerst weer in 2 jaar naar de sauna geweest..
Dan kom je toch helemaal fris en fruitig met zo’n heerlijke zachte huis terug terug?
Ik kom thuis, Li lag al in ons bed en voelen jullie hem aankomen?! Ze kotst me helemaal onder, oh en ze had pasta gegeten….
Mijn vriend werd toen hij een klein mannetje was naar zijn kamer gestuurd en heeft uit woede al zijn beddengoed gepakt, zijn kleren op dezelfde hoop gegooid, er overheen geplast en de legendarische woorden tegen zijn moeder uitgesproken: ‘En nou mag jij lekker alles wassen!’quote:Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben er een die heel lang boosheid uitte door nachts poep aan de muren te smeren. Dat is thuis al best erg.
Maar in een vakantiehuisje met houten schrootjes
Daarom wil ik zieke kindertjes ook niet in m’n bed.. bang dat dat dan mis gaat ‘s nachts.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Loj het volgende:
Een paar weken geleden, voor het eerst weer in 2 jaar naar de sauna geweest..
Dan kom je toch helemaal fris en fruitig met zo’n heerlijke zachte huis terug terug?
Ik kom thuis, Li lag al in ons bed en voelen jullie hem aankomen?! Ze kotst me helemaal onder, oh en ze had pasta gegeten….
Toch fijn dat we een opsom hebben gevonden die je kunt waarderen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef SQ het volgende:
Ik heb me weer kotselijk vermaakt met jullie verhalen
Wagenziek check nog steeds bij haarspeldbochten en lezen in de auto. Maar ik kon als kind prima in de python het schip was een no go. Nog steeds trouwens zelfs van schommelen word ik misselijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben inmiddels ruim over mijn wagenziekte heen gegroeid, ook kan ik al heel wat jaren zonder problemen in attracties die over de kop gaan (denk aan Baron1898 of De Python). Ondanks dat mijn man en ik beiden vroeger extreme wagenziekte hadden, heeft onze dochter er gelukkig helemaal geen last van.
En laat mannen na een stapavond geen verse jus drinken bij het ontbijtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:58 schreef Sjeen het volgende:
Protip: Geef je kind geen verse jus voor een vroege vlucht
Ik dacht serieus deze week nog: hoe zou het amaranta gaan, ze heeft al zo lang niet meer mee gekletst hier.... Maar zie, er zijn gore verhalen en daar is ze weerquote:Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef amaranta het volgende:
Pro tip bij kots. Gooi er een emmer (zandbak)zand overheen. De kots trekt in het zand en je veegt het zo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik dus ook ja. Zelfs met buikgriep of voedselvergiftiging ofzo blijft mijn lijf zich er maar tegen verzetten.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kan niet kotsen. Kan nog zo straalmisselijk zijn met een maag die dan in duizend knopen ligt, maar kotsen ho maar. Lijkt me dan zo fijn om het eruit te gooien want dat lucht op. Maar dat kan ik dus niet🤨
Het gaat goed. Ik had even een opsomoverdosis. Dus ik was in leesmodus gegaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht serieus deze week nog: hoe zou het amaranta gaan, ze heeft al zo lang niet meer mee gekletst hier.... Maar zie, er zijn gore verhalen en daar is ze weer![]()
Groep 3 lijkt me zeker ook pittig! Ze zijn in het begin nog zo weinig geconcentreerd en met alles moeten ze op weg geholpen worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik had even een opsomoverdosis. Dus ik was in leesmodus gegaan.
Was ook heel druk met werk. Ik heb nu groep 3 en het jaar opstarten heeft me heel veel energie gekost. Het begint nu eigenlijk pas te landen. Ik was echt elke donderdag na 3 dagen werken compleet gesloopt.
En nu hebben we sinds een maand een puppy in huis. En alles draait nu om onze Joep.
Joep is een labradoodle van 5 maanden. En kon niet bij zijn vorige baas blijven en woont nu bij ons.
Maar Joep moet nog aaaaaalllleeees leren. Dussss even ontspannen en dan fokken zit er niet echt in.
Komt wel goed!
Ik hang soms echt boven de pot in de hoop dat het dan komt. Maar zelfs dan niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:35 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kan ook niet kotsen maar ik zou zelf zeggen: ik kan gelukkig niet kotsen.
Als ik ooit misselijk ben of moet kokhalzen dan hoop ik altijd van ganser harte dat het binnen blijft. Liever nog wat langer misselijk als dat ik zou moeten kotsen. Heb dat nooit gesnapt dat mensen kotsen als opluchting kunnen ervaren.
Joep heeft TikTokquote:Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Groep 3 lijkt me zeker ook pittig! Ze zijn in het begin nog zo weinig geconcentreerd en met alles moeten ze op weg geholpen worden.
En gefeliciteerd met Joep!We vinden het absoluut niet erg als je een foto deelt
![]()
.
Wij hebben sinds de herfstvakantie een kitten. Kost minder werk en energie dan een puppy denk ik zo, maar ik weet toch een klein beetje hoe het voelt. De kerstboom staat nu wel, maar lampjes en een slinger zijn voorlopig het hoogst haalbare.
[ afbeelding ]
Als ik een tikje misselijk ben en ook maar een beetje verwacht dat kotsen kan opluchten, floep ik zo 2 vingers achterin mijn keel.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:35 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kan ook niet kotsen maar ik zou zelf zeggen: ik kan gelukkig niet kotsen.
Als ik ooit misselijk ben of moet kokhalzen dan hoop ik altijd van ganser harte dat het binnen blijft. Liever nog wat langer misselijk als dat ik zou moeten kotsen. Heb dat nooit gesnapt dat mensen kotsen als opluchting kunnen ervaren.
Heb ik ook, één blik op foon en het is al raak.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef Vlinder het volgende:
Vroeger als kind was ik al wagenziek en ik ben het nu nog. Kan niet gezellig bij-appen of wat dan ook op mn telefoon. Lezen uit een boek hoef ik ook niet te proberen.
De oudste (morgen 12) heeft het ook. De jongsten twee (6 en 10) gelukkig niet.
quote:Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef PKM het volgende:
@:Vaiana het went echt wel. Echt. Ik gun het je van harte dat je er ook snel aan mag wennen.![]()
Ik kan bijna kotsen op commando.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kan niet kotsen. Kan nog zo straalmisselijk zijn met een maag die dan in duizend knopen ligt, maar kotsen ho maar. Lijkt me dan zo fijn om het eruit te gooien want dat lucht op. Maar dat kan ik dus niet🤨
Ik snap ineens wat jij en F gemeen hadden!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik kan bijna kotsen op commando.
Als het me niet lekker zit gooi ik het eruit en is dat altijd een opluchting
Whahaaquote:Op donderdag 16 december 2021 23:46 schreef BE het volgende:
[..]
Ik snap ineens wat jij en F gemeen hadden!Hij zegt het ook echt exact zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ja ik ook, ideaal. Ook totaal geen kotsfobie hier. Lekker purgerenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik kan bijna kotsen op commando.
Als het me niet lekker zit gooi ik het eruit en is dat altijd een opluchting
Ik heb het niet meer zo extreem, een appje sturen of even iets opzoeken lukt wel. Een boek hoef ik echt niet te proberenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:59 schreef Vlinder het volgende:
Vroeger als kind was ik al wagenziek en ik ben het nu nog. Kan niet gezellig bij-appen of wat dan ook op mn telefoon. Lezen uit een boek hoef ik ook niet te proberen.
De oudste (morgen 12) heeft het ook. De jongsten twee (6 en 10) gelukkig niet.
Lezen in de autoquote:Op vrijdag 17 december 2021 07:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo extreem, een appje sturen of even iets opzoeken lukt wel. Een boek hoef ik echt niet te proberen
Dochter maakt gewoon huiswerk, oefent presentaties en leest boeken achterin de auto. Ik ben serieus jaloers soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |