TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZERJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En altijd dezelfde koppen.
[ twitter ]
Ik heb een pittige mening over users die lukraak met posts strooien.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We stormen door de topics heen
1quote:Op donderdag 16 december 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die lukraak met posts strooien.
5 ofzo. Zoontje van Gullit kan er niets van.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoeveel seconden na deze post viel de kool voor NEC?
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Speciaal voor Gurney en voor @:GurneyIsBestOke.
[ twitter ]
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
Val mij aub niet lastig met dit soort geneuzel en kom terug als je een echt grote jongen bent.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
[ twitter ]
38 LIKES.
38
Getallen waar @:onlogisch alleen maar van kan dromen.
Bitcoins -> BTCquote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Val mij aub niet lastig met dit soort geneuzel en kom terug als je een echt grote jongen bent.
[ twitter ]
Dat doe ik pas als ik het Dallinga.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen liedje voor iemand uit je eigen landman?
Zonde gister net geen stuntje!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:40 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat doe ik pas als ik het Dallinga.
Ach, dan moeten we ons volgend seizoen maar kwalificeren voor de Europa League. We hebben er een paar keer dichtbij gezeten.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde gister net geen stuntje!
Wat was er?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil beelden van Martijn die Gurney sloopt, maar die rtl7 darts website is waardeloos.
Geneuzel over Blockchain doe je maar ergens anders. Dit is een warm bad.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Val mij aub niet lastig met dit soort geneuzel en kom terug als je een echt grote jongen bent.
[ twitter ]
Labiele Gurney hoort inderdaad in een inrichting thuis.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gurney zong strontlazerus zijn opkomstnummer en Martijn vond dat hij in een inrichting moest.
Daar merk ik nog bijzonder weinig van. Hoewel ik die schuld meer bij user @MC-M moet leggen dan DRTquote:Op donderdag 16 december 2021 18:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geneuzel over Blockchain doe je maar ergens anders. Dit is een warm bad.
@DutchSuomiFan1992 lacht hierom.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
Omdat ik een grote jongen ben?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:DutchSuomiFan1992 lacht hierom.
Link?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Steve Beaton tweet was goed voor 79 likes.
Da's nog eens wat anders dan die 8 likes die ik voorlopig op mijn liedje voor Gurney heb gekregen.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd maat.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan die 8 likes die ik voorlopig op mijn liedje voor Gurney heb gekregen.
En je berichten over die homofiele zanger waar je een crush op hebt?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Uitstekende tweetquote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://twitter.com/classicomano/status/1469022725192699910
Dat betwijfel ik. Bij dat Ajax liedje was het gelijk raak.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd maat.
Ik twitter alleen tegen mezelf, dit was mijn enige bijdrage die ooit is geliked.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En je berichten over die homofiele zanger waar je een crush op hebt?
Dat kun je wel zeggen!quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Omdat ik een grote jongen ben?
Letterlijk in ieder geval wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen!
[ twitter ]
Ik bedoelde eigenlijk voordat je weer een hit maaktquote:Op donderdag 16 december 2021 18:55 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Bij dat Ajax liedje was het gelijk raak.
Jouw Thijsje Zonneveld tweet blijft toch leuker.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://twitter.com/classicomano/status/1469022725192699910
Is het niet dit fragment?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil beelden van Martijn die Gurney sloopt, maar die rtl7 darts website is waardeloos.
Hoogtepunt van mijn leven.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jouw Thijsje Zonneveld tweet blijft toch leuker.
Ik heb afgelopen zondag een liedje gemaakt voor Max. +40 likes. Niet slecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk voordat je weer een hit maakt
Het ging nog wel een tijdje door.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is het niet dit fragment?
[ twitter ]
Ik heb ook bloemkool gegeten.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Aardappelen, bloemkool en een kipgehaktrol gegeten.
Alles voor het BMI.
Andijviestamppot met spekjes en gehaktbal.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Aardappelen, bloemkool en een kipgehaktrol gegeten.
Alles voor het BMI.
Daarom neem ik ook altijd alles op van RTL ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Pff, die onzin van niet vooruit mogen spoelen bij RTL7 als je terug wilt kijken
Dan de middagsessie maar niet kijken, helaas. Vanaf nu gewoon alle sessies opnemen voor de zekerheid
Wil dat stukje van Kleermaker die los ging op Gurney nog wel even terug zienquote:Op donderdag 16 december 2021 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Pff, die onzin van niet vooruit mogen spoelen bij RTL7 als je terug wilt kijken
Dan de middagsessie maar niet kijken, helaas. Vanaf nu gewoon alle sessies opnemen voor de zekerheid
Maar ja, dan moet je X uur wachtenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil dat stukje van Kleermaker die los ging op Gurney nog wel even terug zien
@GurneyIsBestOke (quote werkte niet)quote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ twitter ]
Leuk gemaakt maat. Doen je niet veel naquote:Op donderdag 16 december 2021 18:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel kut dat vooral lui die hier nooit zijn een grote kanis hebben over hoe weinig ze van het warme bad merken dat dit wel degelijk is.
Ja zo gaag hoef ik ook weer niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet je X uur wachten![]()
Dirk kijk eens dom.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.de? .com? .nl?
WE WETEN HET NIET.
JAAAAAA RECLAME @Zipportalquote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat een aidszender ook he. 18 seconden gelul waarvan de helft zuurstofgebrek, hop weer reclame
quote:Op donderdag 16 december 2021 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Dit soort voorstukjes van RTL7 moeten ze snel mee stoppen.
Ik had begin 2019 een bloemkool op een tampeloeres, maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 16 december 2021 19:27 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb ook bloemkool gegeten.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Dirk, jij bent ook een Nederlander'' -Maaaaaaijer
Wat is dit voor een mongool?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen!
[ twitter ]
Wat zei ie, heb begin even gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Tagliano het volgende:
DEFINITIEF einde tijdperk Jan Dekker
Marcel vroeg hoe groot de stap naar stoppen nog isquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zei ie, heb begin even gemist
Hij gaat nog een jaar niks doen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zei ie, heb begin even gemist
Sinds ie een eihoofd heeft moet ik hem niet meerquote:Op donderdag 16 december 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Marcel vroeg hoe groot de stap naar stoppen nog is
Dekker zei steeds kleiner met een heel emoverhaal erachteraan
Wegwezen dagjesvolk. Dit is een volksheldquote:Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat is dit voor een mongool?
Is het een arische schedel?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:06 schreef AllesKaputt het volgende:
De vorm van Jan Dekker's schedel is fascinerend.
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ie een eihoofd heeft moet ik hem niet meer
Jackpot is helemaal weggezaktquote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat is Lewis - Anderson voor absurde loting?
Is al tweede ronde hequote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Lisa stond op de sociale werkplaats.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Feather heeft geen ondergrensquote:Op donderdag 16 december 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Vroeger stond The Feather de opkomstgirls aan te randen, dan is dit wel een stap terug.
cringy tot en met. Maar op zich lijkt het best een aardig mens verder.quote:
Wel als ie op een bevroren meer gaat staanquote:
'Ik ken haar niet nee'quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je hebt er nog tegen gespeeld op het WK dubbeldekker
Eerste set 3-0 billekoekquote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef Doevelaer het volgende:
Volgens mij weet Jan heel goed wie Lisa Ashton is
Vond het wel aandoenlijk. Interview met nobuddy in c-sport.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringy tot en met. Maar op zich lijkt het best een aardig mens verder.
WEET JE HET NU WEER JAN, WEET JE HET NU WEERquote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Start die eerste zet tegen Jan even in.
Lisa een nobuddy noemenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vond het wel aandoenlijk. Interview met nobuddy in c-sport.
Babbelbelg + Karstenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige serieus te nemen commentatorenkoppel dit. Enigszins.
Krijgt Zjak geen transfer naar dat nieuwe platform?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga Zjak missen volgend jaar.
Ik heb Lays Strong gekochtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Szura het volgende:
Onder dat plateau ligt zeker een hoop chips
ja en het gejank op Maijer en eigenlijk alles wel. Geen idee wat ik volgend jaar met de tweede helft van december ga doenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga Zjak missen volgend jaar.
Led Zeppelin een geluidje noemen hahaquote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
"Een geluidje wat lijkt op dat ze gaan beginnen"
Halve opkomst gemist
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Halve opkomst gemist
Stukje zuurstofgebrekquote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Halve opkomst gemist
beantwoordt?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Gesloten vraag wordt zo beantwoordt door Majsel:
[..]
Voor zover ik weet (nog) niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Krijgt Zjak geen transfer naar dat nieuwe platform?
Wel de Jalapeno Cheese variant?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Lays Strong gekocht
Ter info
Jammer want prettige stemquote:Op donderdag 16 december 2021 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (nog) niet.
Nee een anderquote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel de Jalapeno Cheese variant?
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Szura het volgende:
Enge seriemoordenaarskop van een O’Connor
Dat zeg ik ook altijd tegen m'n vriendinquote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee een ander
Ik ben de naam even vergeten
Mensen die dat eten zouden ze moeten doodschieten.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wel de Jalapeno Cheese variant?
Dit is zeker een van de beste dartsgifjes ooit.quote:
Sowquote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die dat eten zouden ze moeten doodschieten.
Juul gaat naar Lakeside!quote:
Was vorig jaar tegen Searle ook een heerlijk duel.quote:
Je kan geen hekel hebben aan Ierenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dankzij O’Connor heb ik een hekel aan Ieren
Ligt eraan wat je moet leren.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan geen hekel hebben aan Ieren
En dat gaat zo ver dat je niet weet dat je leren met een L schrijft?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
Noord-Ieren zijn het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan geen hekel hebben aan Ieren
Wow.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ twitter ]
@GGMM check ditquote:Op donderdag 16 december 2021 20:20 schreef Machielovic het volgende:
[ afbeelding ] Voor @:heywoodu met een beetje vertraging.
Maar de winnaar speelt tegen Durrant.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Mani89 het volgende:
O'Connor gaat even 20 punten boven zijn niveau gooien om mijn favorietje uit te schakelen. Het is zon dag. Volgende ronde weer lekker eraf gaan met 85 gemiddeld.
Waar heb je het over joh, je post hier tochquote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja, zomaar ineens een permaban
Wel grappig, je zit wat te rechts-extremisten te stangen die het serieus hebben over het om zeep helpen van Amerikaanse politici en dan krijg je een permaban omdat je ze "beledigd" zou hebben.
Ik wist dat fok door de jaren heen hard achteruit aan het gaan was, maar dit is wel echt lachwekkend.
Nog grappiger is dat de extreem-rechtse grappenmakers gewoon door mogen gaan.
Het grappigste is dat ik nog een betaald lid ben ook. Om die zooi een beetje te supporten. Weet ik dat ook weer.
Erg jammer maat. Ik doe met je mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik morgenavond niet kan kijken.
Zaterdag gegarandeerd punthoofd @:neef_wuppie
Morgen is wel een prima avond als je toch een avond moet missen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef fetX het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik morgenavond niet kan kijken.
Zaterdag gegarandeerd punthoofd @:neef_wuppie
Dit is de 2021 variant van Hookers reviewsquote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heb je het over joh, je post hier toch
Typisch weer dat Okonner zon loting krijgt. Godvolvliegendetyfus.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar de winnaar speelt tegen Durrant.
Wat is dit johquote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wel grappig, je zit wat te rechts-extremisten te stangen die het serieus hebben over het om zeep helpen van Amerikaanse politici en dan krijg je een permaban omdat je ze "beledigd" zou hebben.
Ik wist dat fok door de jaren heen hard achteruit aan het gaan was, maar dit is wel echt lachwekkend.
Het grappigste is dat ik nog een betaald lid ben ook. Om die zooi een beetje te supporten. Weet ik dat ook weer.
Ik zit net te kijken en dat valt me alles mee inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen is wel een prima avond als je toch een avond moet missen.
Oh. Wilde hem net zeggen dat hij even een mailtje moet sturenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit is de 2021 variant van Hookers reviews
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heb je het over joh, je post hier toch
Dit was een valletje.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
gebeurd
Bedankt voor de mention @:lenny_leonard
Om zijn eigen leg te houden en dan de volgende leg alsnog de set te verliezen.quote:
Ik blader even door FOK! reviews. Leest lekker weg hoor.quote:
Jason McAteer.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt een permaban en post nog?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldequote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
De winnaar van deze pot feliciteren we sowieso al met een ticket voor de laatste 32, wat leuk.
Oh zeg dat danquote:Op donderdag 16 december 2021 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik blader even door FOK! reviews. Leest lekker weg hoor.
Maakt mij niet zo heel veel uit hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo vriend. Voor wie juichen we bij deze partij?
Jan en Dirk ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Szura het volgende:
Nu alweer genoeg van die schoolkrantvragen
Als Durrant überhaupt een leg pakt, is dat al reden om de vlag uit te hangen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldeMaar als Willy zo gooit is dat een easy win. Durrant moet vrezen voor z'n tourkaart
hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiėren
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiėren
Lol.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
Hey. Bedankt he.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu dat putje in de kin van O'Connor.. what has been seen....
Mannen die dat hebben wantrouw ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Dat zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |