Je hebt een permaban en post nog?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja, zomaar ineens een permaban
Wel grappig, je zit wat te rechts-extremisten te stangen die het serieus hebben over het om zeep helpen van Amerikaanse politici en dan krijg je een permaban omdat je ze "beledigd" zou hebben.
Ik wist dat fok door de jaren heen hard achteruit aan het gaan was, maar dit is wel echt lachwekkend.
Nog grappiger is dat de extreem-rechtse grappenmakers gewoon door mogen gaan.
Het grappigste is dat ik nog een betaald lid ben ook. Om die zooi een beetje te supporten. Weet ik dat ook weer.
Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldequote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
De winnaar van deze pot feliciteren we sowieso al met een ticket voor de laatste 32, wat leuk.
Oh zeg dat danquote:Op donderdag 16 december 2021 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik blader even door FOK! reviews. Leest lekker weg hoor.
Maakt mij niet zo heel veel uit hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo vriend. Voor wie juichen we bij deze partij?
Jan en Dirk ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Szura het volgende:
Nu alweer genoeg van die schoolkrantvragen
Als Durrant überhaupt een leg pakt, is dat al reden om de vlag uit te hangen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldeMaar als Willy zo gooit is dat een easy win. Durrant moet vrezen voor z'n tourkaart
hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiëren
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiëren
Lol.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
Hey. Bedankt he.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu dat putje in de kin van O'Connor.. what has been seen....
Mannen die dat hebben wantrouw ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Dat zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |