Lisa een nobuddy noemenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Vond het wel aandoenlijk. Interview met nobuddy in c-sport.
Babbelbelg + Karstenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige serieus te nemen commentatorenkoppel dit. Enigszins.
Krijgt Zjak geen transfer naar dat nieuwe platform?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga Zjak missen volgend jaar.
Ik heb Lays Strong gekochtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Szura het volgende:
Onder dat plateau ligt zeker een hoop chips
ja en het gejank op Maijer en eigenlijk alles wel. Geen idee wat ik volgend jaar met de tweede helft van december ga doenquote:Op donderdag 16 december 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga Zjak missen volgend jaar.
Led Zeppelin een geluidje noemen hahaquote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
"Een geluidje wat lijkt op dat ze gaan beginnen"
Halve opkomst gemist
quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Halve opkomst gemist
Stukje zuurstofgebrekquote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Halve opkomst gemist
beantwoordt?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Gesloten vraag wordt zo beantwoordt door Majsel:
[..]
Voor zover ik weet (nog) niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Krijgt Zjak geen transfer naar dat nieuwe platform?
Wel de Jalapeno Cheese variant?quote:Op donderdag 16 december 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Lays Strong gekocht
Ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |