Ik ben nog geen klant bij KPN, misschien is dat het?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat ik ook selecteer alle acties zijn na 6 maanden voorbij.
Hm, net even naar de site van Via gegaan via de link in dat artikel en daar geven ze aan hun dienst via Samsung TV's te vinden is maar als ik op onze Samsung TV zoek dan kan ik geen Viaplay app vinden en er is ook geen contact email adres te bekennen. Blah.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:45 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay heeft zelf ook een aanbieding voor ¤99 voor het eerste jaar.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-kort-voor-lancering
Niet zo ongeduldigquote:Op maandag 31 januari 2022 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, net even naar de site van Via gegaan via de link in dat artikel en daar geven ze aan hun dienst via Samsung TV's te vinden is maar als ik op onze Samsung TV zoek dan kan ik geen Viaplay app vinden en er is ook geen contact email adres te bekennen. Blah.
Ja, hey, de website van Viaplay zegt dat die app beschikbaar is, en voor ik iets bestel check ik of dat klopt en dat bleek dus niet zo te zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig
https://www.google.com/am(...)aks-beschikbaar/amp/
Een goede Smart TV met apps werkt vaak wel wat beter dan de Ziggo-box.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef GM78 het volgende:
Ik had de app liever beschikbaar gezien op de mediabox xl
Mooie deal. Om over na te denken!quote:Op maandag 31 januari 2022 18:45 schreef Rianne84 het volgende:
Viaplay heeft zelf ook een aanbieding voor ¤99 voor het eerste jaar.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-kort-voor-lancering
ik neem aan dat jij KPN, ziggy en F1TV Pro al hebt? Dan kan Viaplay er wel bijquote:Op maandag 31 januari 2022 22:03 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mooie deal. Om over na te denken!
Dat is dezelfde deal als die van Ziggo.quote:Op maandag 31 januari 2022 22:03 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Mooie deal. Om over na te denken!
Ik hoop het niet eigenlijk, ik heb liever Sky commentaar ondanks de Hamilton biasquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er al bekend of het NL-commentaar behouden blijft bij F1TV?
[..]
Dat is dezelfde deal als die van Ziggo.
kan je toch zelf kiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk, ik heb liever Sky commentaar ondanks de Hamilton bias
Ehm... je bent op de hoogte dat je de taal kan kiezen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk, ik heb liever Sky commentaar ondanks de Hamilton bias
Je krijgt dan de ViaPlay feedquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er al bekend of het NL-commentaar behouden blijft bij F1TV?
[..]
Dat is dezelfde deal als die van Ziggo.
Ja maar dat ben ik nietquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
4 euro in Nederland als je eerder was geweest
Turkije is goedkoper.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:32 schreef Tjacka het volgende:
als ik f1tv met VPN op Nigeria zet
Werkt het dan?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je heb een android telefoon en een mastercard/visa nodig (ik heb er eentje virtueel via skrill en kost niks. Wel een gedoe om je te verifiëren). Dit stappenplan werkt gewoon met een Nederlandse ip adres en je kan ook gewoon in Nederland kijken.
1. Maak een Google account aan. (Je kan gewoon je NL nummer opgeven)
2. Ga naar http://pay.google.com
3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres. Ik gebruik deze:
13 Hipodrom Street
Postcode: 06560
District: Yenimahalle
Provincie: Ankara
4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill kun je die meteen zien onder transacties). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.
5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon.
6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) de F1TV app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.)
7. Dan op abonneren klikken, je abbo selecteren (per maand is gek genoeg goedkoper.) en als goed is betaal je dan 40 TL per maand wat ongeveer ¤2,75 incl. koersopslag is.
[ link | afbeelding ]
Via google play niet, daar betaal je met lokale valuta en die hebben ze niet aangepast.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Via google play niet, daar betaal je met lokale valuta en die hebben ze niet aangepast.
Begin januari wel.quote:
Vorig jaar de nodige keren. Dat werkte toen redelijk. Je merkte toen wel iets van een kleine achterstand in hoe snel beelden doorkomen t.o.v. de uitzending van Ziggo. Maar die vergelijking kun je dit jaar toch niet meer maken dus dat zal mij niet storen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 06:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Iemand toevallig al F1 tv pro gekeken via de Chromecast op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |