Stappenplan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef hole1988 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om in Turkse Liere te betalen via de play store. Koopje.![]()
Je heb een android telefoon en een mastercard/visa nodig (ik heb er eentje virtueel via skrill en kost niks. Wel een gedoe om je te verifiėren). Dit stappenplan werkt gewoon met een Nederlandse ip adres en je kan ook gewoon in Nederland kijken.quote:
Stappenplan werkt gewoon hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:39 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij niet eens om te abonneren
Hier op 2 PC's niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:04 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Stappenplan werkt gewoon hoor
Via de site neem ik aan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hier op 2 PC's niet.
Ik log in, vul alles in, ook de CC gegevens en klik de 'aanmelden' knop.
En vervolgens gebeurt er niets.
De chat is ook niet aanwezig.
Woedend!
ja via F1.com waar ik gewoon kan inloggen. Maar als ik mij dan via de tv-pro button ga en de hele aanmeldprocedure volg dan blijft het steken bij de laatste aanmeldbutton.quote:
probeer eens https://account.formula1.com/#/nl/subscriptionquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja via F1.com waar ik gewoon kan inloggen. Maar als ik mij dan via de tv-pro button ga en de hele aanmeldprocedure volg dan blijft het steken bij de laatste aanmeldbutton.
Die link bracht mij bij registreren. Maar ik ben al jaren geregistreerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probeer eens https://account.formula1.com/#/nl/subscription
Werkt dit stappenplan ook met een iphone XR? Ik heb geen Android…quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je heb een android telefoon en een mastercard/visa nodig (ik heb er eentje virtueel via skrill en kost niks. Wel een gedoe om je te verifiėren). Dit stappenplan werkt gewoon met een Nederlandse ip adres en je kan ook gewoon in Nederland kijken.
1. Maak een Google account aan.
2. Ga naar http://pay.google.com
3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres. Ik gebruik deze:
13 Hipodrom Street
Postcode: 06560
District: Yenimahalle
Provincie: Ankara
4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill kun je die meteen zien onder transacties). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.
5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon.
6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) de F1TV app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.)
7. Dan op abonneren klikken, je abbo selecteren (per maand is gek genoeg goedkoper.) en als goed is betaal je dan 40 TL per maand wat ongeveer ¤2,75 incl. koersopslag is.
[ link | afbeelding ]
D'r loopt nu een 20% korting alleen voor nieuwe accounts.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:42 schreef DX11 het volgende:
Ik lees op reddit dat de officiėle korting actie (die elk jaar langs komt) meestal een paar dagen voor begin seizoen komt. Dus goed in de gaten houden de komende dagen.
iphone werkt met een apple account en niet met een google account. Dus nee.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Werkt dit stappenplan ook met een iphone XR? Ik heb geen Android…
Ik luister gewoon naar Mol via GP Radio app die gelijk loopt met de F1 TV uitzending waar je dan wel even alleen omgevingsgeluid moet selecteren (dus zonder commentaar).quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met commentaar bij F1 TV? Dit aanbod is ongeveer de helft dan via Ziggo.
Thanks! Aangemeld! Ik had al een account overigens en kreeg gewoon wel de korting dus het is voor alle accounts. Nice! Toch goed dat ik gewacht heb.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:27 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r loopt nu een 20% korting alleen voor nieuwe accounts.
"Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement. Mogelijk heb je recentelijk een ander abonnement gekocht of jouw regio wordt niet ondersteund voor het geselecteerde abonnement. Selecteer een ander abonnement."quote:Op maandag 7 maart 2022 16:59 schreef DX11 het volgende:
[..]
Thanks! Aangemeld! Ik had al een account overigens en kreeg gewoon wel de korting dus het is voor alle accounts. Nice! Toch goed dat ik gewacht heb.
Hebben ze dat syncen met f1tv al gemaakt? Dat zouden ze toch gaan ontwikkelen voor de eerste race?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:27 schreef Eagles89 het volgende:
Nu het commentaar van Mol erbij via GP Radio
Ja dit is geregeldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:51 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hebben ze dat syncen met f1tv al gemaakt? Dat zouden ze toch gaan ontwikkelen voor de eerste race?
Nederlands commentaar vanaf juni lees ik in een mail die ik daarnet kreeg.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met commentaar bij F1 TV? Dit aanbod is ongeveer de helft dan via Ziggo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |