abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202691337
Nu ik de knoop heb doorgehakt om komend jaar de Formule 1 te volgen via F1 TV Pro, wilde ik me daarvoor gaan aanmelden. Ik had een kortingscode, die recent nog geldig was, maar helaas vanavond niet meer.

Heeft iemand nog ee werkende code voor F1 TV Pro ?
  zondag 19 december 2021 @ 10:32:51 #2
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202698419
Want E65,- vind je te veel? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 19 december 2021 @ 10:33:31 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_202698428
Misschien moet je wachten tot het seizoen weer begint, er komen dan vast nog wel kortingsacties langs in de komende 3 maanden
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_203162535
Je kan er ook voor kiezen om in Turkse Liere te betalen via de play store. Koopje. :D _O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203376733
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 22:49 schreef hole1988 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om in Turkse Liere te betalen via de play store. Koopje. :D _O-
Stappenplan?
pi_203418418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:13 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Stappenplan?
Je heb een android telefoon en een mastercard/visa nodig (ik heb er eentje virtueel via skrill en kost niks. Wel een gedoe om je te verifiėren). Dit stappenplan werkt gewoon met een Nederlandse ip adres en je kan ook gewoon in Nederland kijken.

1. Maak een Google account aan.
2. Ga naar http://pay.google.com
3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres. Ik gebruik deze:
13 Hipodrom Street
Postcode: 06560
District: Yenimahalle
Provincie: Ankara
4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill kun je die meteen zien onder transacties). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.
5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon.
6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) de F1TV app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.)
7. Dan op abonneren klikken, je abbo selecteren (per maand is gek genoeg goedkoper.) en als goed is betaal je dan 40 TL per maand wat ongeveer ¤2,75 incl. koersopslag is.

[ Bericht 9% gewijzigd door hole1988 op 30-01-2022 20:18:02 ]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203484693
Het lukt mij niet eens om te abonneren -O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_203486658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:39 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij niet eens om te abonneren -O-
Stappenplan werkt gewoon hoor :)
pi_203486713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:04 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Stappenplan werkt gewoon hoor :)
Hier op 2 PC's niet.
Ik log in, vul alles in, ook de CC gegevens en klik de 'aanmelden' knop.
En vervolgens gebeurt er niets.

De chat is ook niet aanwezig.

Woedend!
pi_203490137
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Hier op 2 PC's niet.
Ik log in, vul alles in, ook de CC gegevens en klik de 'aanmelden' knop.
En vervolgens gebeurt er niets.

De chat is ook niet aanwezig.

Woedend!
Via de site neem ik aan?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 10:56:56 #11
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203499495
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:35 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Via de site neem ik aan?
ja via F1.com waar ik gewoon kan inloggen. Maar als ik mij dan via de tv-pro button ga en de hele aanmeldprocedure volg dan blijft het steken bij de laatste aanmeldbutton.
pi_203505817
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:56 schreef ondeugend het volgende:

[..]
ja via F1.com waar ik gewoon kan inloggen. Maar als ik mij dan via de tv-pro button ga en de hele aanmeldprocedure volg dan blijft het steken bij de laatste aanmeldbutton.
probeer eens https://account.formula1.com/#/nl/subscription
  zondag 6 februari 2022 @ 18:54:21 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_203542289
quote:
Die link bracht mij bij registreren. Maar ik ben al jaren geregistreerd.

Ik weet niet hoe maar via mijn mobiele telefoon is het mij gelukt te abonneren. Hoeraaaaa
pi_203965513
Ik lees op reddit dat de officiėle korting actie (die elk jaar langs komt) meestal een paar dagen voor begin seizoen komt. Dus goed in de gaten houden de komende dagen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_203966078
Ik hoop toch wel een beetje dat ze de komende week al met een actie komen, nog voor de testdagen van start gaan :) . Maar goed, en anders inderdaad nog maar even doorbuffelen met wachten :O
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203984278
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 15:57 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Je heb een android telefoon en een mastercard/visa nodig (ik heb er eentje virtueel via skrill en kost niks. Wel een gedoe om je te verifiėren). Dit stappenplan werkt gewoon met een Nederlandse ip adres en je kan ook gewoon in Nederland kijken.

1. Maak een Google account aan.
2. Ga naar http://pay.google.com
3. Voeg een betaalmethode toe en vul je mastercard/visa gegevens in en een Turks adres. Ik gebruik deze:
13 Hipodrom Street
Postcode: 06560
District: Yenimahalle
Provincie: Ankara
4. Er wordt nu een klein bedrag (bij mij 2 TL) ingehouden op mastercard/visa met in de omschrijving een code (bij skrill kun je die meteen zien onder transacties). Die code moet je opgeven bij google om de koppeling te voltooien.
5. Voeg je nieuwe Google account toe aan je Android telefoon.
6. Download onder dit Google account (rechts bovenin kun je switchen tussen je accounts.) de F1TV app. (Heb je de app al, dan deze eerst verwijderen.)
7. Dan op abonneren klikken, je abbo selecteren (per maand is gek genoeg goedkoper.) en als goed is betaal je dan 40 TL per maand wat ongeveer ¤2,75 incl. koersopslag is.
[ link | afbeelding ]
Werkt dit stappenplan ook met een iphone XR? Ik heb geen Android…
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 maart 2022 @ 15:27:15 #17
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203984361
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 09:42 schreef DX11 het volgende:
Ik lees op reddit dat de officiėle korting actie (die elk jaar langs komt) meestal een paar dagen voor begin seizoen komt. Dus goed in de gaten houden de komende dagen.
D'r loopt nu een 20% korting alleen voor nieuwe accounts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203984581
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 15:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Werkt dit stappenplan ook met een iphone XR? Ik heb geen Android…
iphone werkt met een apple account en niet met een google account. Dus nee.
  maandag 7 maart 2022 @ 15:43:27 #19
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_203984620
Hoe zit het eigenlijk met commentaar bij F1 TV? Dit aanbod is ongeveer de helft dan via Ziggo.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_203985284
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met commentaar bij F1 TV? Dit aanbod is ongeveer de helft dan via Ziggo.
Ik luister gewoon naar Mol via GP Radio app die gelijk loopt met de F1 TV uitzending waar je dan wel even alleen omgevingsgeluid moet selecteren (dus zonder commentaar).
pi_203985604
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 15:27 schreef D_A het volgende:

[..]
D'r loopt nu een 20% korting alleen voor nieuwe accounts.
Thanks! Aangemeld! Ik had al een account overigens en kreeg gewoon wel de korting dus het is voor alle accounts. Nice! Toch goed dat ik gewacht heb.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 maart 2022 @ 17:28:23 #22
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203985948
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 16:59 schreef DX11 het volgende:

[..]
Thanks! Aangemeld! Ik had al een account overigens en kreeg gewoon wel de korting dus het is voor alle accounts. Nice! Toch goed dat ik gewacht heb.
"Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement. Mogelijk heb je recentelijk een ander abonnement gekocht of jouw regio wordt niet ondersteund voor het geselecteerde abonnement. Selecteer een ander abonnement."

Hier helaas niet.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203986481
Ik kwam ook niet in aanmerking voor de korting, met mijn bestaande account.

Tip die ik las bij de buren (T.net) voor mensen met een Gmail account en die toch graag de korting willen, is om een nieuw account aan te maken, en een punt in je eerder geregistreerde mailadres te zetten (dus van: meneervanpuffelen@gmail.com naar bijv.: meneer.vanpuffelen@gmail.com), je mail blijft gewoon aankomen.

Ik heb dit zojuist gedaan, voor de rest alles hetzelfde: naam, adres, creditcard info, alleen dan het Gmail adres gewijzigd met een punt erin. En dit werkt :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203989489
Ik had een account maar heb nog niet eerder een betaald abo gehad mogelijk dat ik daarom wel mee mocht doen.
pi_204003390
Met een nieuw emailadres (en verder alles gewoon hetzelfde invullen) is het gelukt bij mij voor de actieprijs van 50 euro voor een jaar :)
Nu het commentaar van Mol erbij via GP Radio en ik ben er helemaal klaar voor :) dat ViaPlay is echt lachwekkend qua beeldkwaliteit, storingen en analyses van die vreselijke Kwalbers…en dan betaal je dus twee keer meer ook nog.
pi_204003832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:27 schreef Eagles89 het volgende:
Nu het commentaar van Mol erbij via GP Radio
Hebben ze dat syncen met f1tv al gemaakt? Dat zouden ze toch gaan ontwikkelen voor de eerste race?
pi_204003995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:51 schreef DX11 het volgende:

[..]
Hebben ze dat syncen met f1tv al gemaakt? Dat zouden ze toch gaan ontwikkelen voor de eerste race?
Ja dit is geregeld :) (zeiden ze in de laatste aflevering van GP Radio). Gewoon via hun applicatie kun je het regelen.

Edit: wel even in de F1 TV app “FX” aanklikken zodat je alleen het omgevingsgeluid hoort via de F1 app.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagles89 op 08-03-2022 22:07:42 ]
  woensdag 9 maart 2022 @ 20:02:29 #28
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204015385
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 15:43 schreef Herkauwer het volgende:
Nederlands commentaar vanaf juni lees ik in een mail die ik daarnet kreeg.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')