abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202648868
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2021 14:52 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat zelfs bij een rode vlag Max nog wel had kunnen winnen. Hij had misschien niet de snelste race pace, maar over een rondje was-ie wel heel snel. Hij had niet voor niks pole position.
Executive Order: Senna 1990
PWBF
pi_202648884
Vind dat statement van Mercedes toch wel weer een beetje tricky. Geven aan intensief samen te werken met een commissie in die onderzoek doet naar de uitvoering van de regels. Daar moet je Mercedes juist zo min mogelijk input laten geven want die gaan weer alles in hun voordeel proberen te buigen
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 december 2021 @ 15:48:11 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202648900
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Dr. NO NO NO
:D :D :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202648901
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Executive Order: Senna 1990
Ik denk dat bij een rode vlag alles af had gehangen van de start. Maar ik denk dat het ook duidelijk was dat de Mercedes gewoon de snellere auto was, als is het de vraag of die vlieger ook op was gegaan in een situatie waar de auto's lichter waren vanwege weinig benzine.

Eerlijk gezegd vrees ik dat een herstart had geleid tot een crash en dat we dan ook een uiteindelijke uitspraak van de stewards de doorslag hadden zien geven.
  donderdag 16 december 2021 @ 15:48:56 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_202648911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:46 schreef opreis het volgende:
Vind dat statement van Mercedes toch wel weer een beetje tricky. Geven aan intensief samen te werken met een commissie in die onderzoek doet naar de uitvoering van de regels. Daar moet je Mercedes juist zo min mogelijk input laten geven want die gaan weer alles in hun voordeel proberen te buigen
Ik mag toch wel aannemen dat dat geen FIA en Mercedes feestje wordt, dat zou vrij triest zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 16 december 2021 @ 15:49:30 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_202648917
Wel zwakjes van Toto en Lulu dat ze niet naar het gala gaan om de constructeur prijs op te halen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 16 december 2021 @ 15:49:38 #8
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_202648920
Eigenlijk wel mooi weer na jaren een race op Zandvoort , Max ( nederlander win hem)
en in dat zelfde jaar ook de WK worden *O*
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 december 2021 @ 15:49:58 #9
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202648923
quote:
Elk team gaat samenwerken om een herhaling te voorkomen.
Ik hoop dat het niet gaat zoals mercedes wil en dat ze eruit stappen. Jankerds kunnen we missen in deze mannensport. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202648926
quote:
Ik vind dit nog niet zo tricky. Immers, alle teams zitten in die commissie, dus Mercedes heeft daar geen specifieke rol in theorie.

Echter, we kennen Mercedes en Toto een beetje uit het verleden. Die zijn niet vies van wat dreigementen om hun zin door te duwen. Overigens geldt dat voor meerdere teams, want ook vanuit RB en Ferrari is de 'ja maar dan stoppen we er mee' kaart al een paar keer getrokken.
pi_202648928
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_202648929
Al vier dagen wereldkampioen.

*O* w/ *O* w/ *O* w/
  donderdag 16 december 2021 @ 15:50:14 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_202648930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat bij een rode vlag alles af had gehangen van de start. Maar ik denk dat het ook duidelijk was dat de Mercedes gewoon de snellere auto was, als is het de vraag of die vlieger ook op was gegaan in een situatie waar de auto's lichter waren vanwege weinig benzine.

Eerlijk gezegd vrees ik dat een herstart had geleid tot een crash en dat we dan ook een uiteindelijke uitspraak van de stewards de doorslag hadden zien geven.
Ik weet iig 100% zeker dat Mercedes niet meer tevreden zou zijn als Max na een rode vlag alsnog gewonnen zou hebben. Dan zou een protest zelfs meer kans hebben.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_202648941
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]
Ik weet iig 100% zeker dat Mercedes niet meer tevreden zou zijn als Max na een rode vlag alsnog gewonnen zou hebben. Dan zou een protest zelfs meer kans hebben.
Vanaf het moment dat Latifi de muur in ging wist je dat er een situatie zou gaan ontstaan waarbij één van de teams zich achteraf genaaid zou voelen. Dat was onvermijdelijk.
pi_202648942
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waar wat staat?
Waar dit staat:
quote:
50) SUSPENDING A SPRINT QUALIFYING SESSION OR A RACE
50.1 If Competitors or officials are placed in immediate physical danger by cars running on the track, and the clerk of the course deems circumstances are such that the track cannot be negotiated safely, even behind the safety car, the sprint qualifying session or the race will be suspended.
Should it become necessary to suspend the sprint qualifying session or the race, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line.
In combinatie met

quote:
15.3 The clerk of the course shall work in permanent consultation with the Race Director. The Race Director shall have overriding authority in the following matters and the clerk of the course may give orders in respect of them only with his express agreement:

c) The stopping of practice, suspension of a sprint qualifying session or suspension of the race in accordance with the Sporting Regulations if he deems it unsafe to continue and ensuring that the correct restart procedure is carried out.
Dus ja, hij mag de Clerk of the Course overrulen, in zoverre dat een rode vlag altijd een veiligheids maatregel is, en nooit een timing maatregel of een maatregel om een gelijk speelveld te creeren. Daar hebben we Safety Cars voor.
pi_202648951
Vanavond de wereldbeker uitreiking toch? Maar niemand die het wat boeit?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_202648957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]
Ik mag toch wel aannemen dat dat geen FIA en Mercedes feestje wordt, dat zou vrij triest zijn.
Als je ziet wat een invloed Toto nu al heeft en wat voor invloed Ferrari in het verleden heeft gehad ben ik er niet gerust op
pi_202648960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
Check vorige topic ;)
pi_202648964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:51 schreef TagForce het volgende:

[..]
Waar dit staat:
[..]
In combinatie met
[..]
Dus ja, hij mag de Clerk of the Course overrulen, in zoverre dat een rode vlag altijd een veiligheids maatregel is, en nooit een timing maatregel of een maatregel om een gelijk speelveld te creeren. Daar hebben we Safety Cars voor.
Exact wat ik bedoelde. In combinatie met waar naar verwezen wordt blijkt dus gewoon dat hij die autoriteit om rood te zwaaien dus niet had in die situatie.

Je bent een betere man dan ik, dat je nog wel de energie hebt om de discussie met die 'mod' aan te gaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 december 2021 @ 15:53:53 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202648968
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef DX11 het volgende:
:?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 16 december 2021 @ 15:54:03 #21
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_202648971
quote:
_O-
dat hebben ze snel gefixed
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 16 december 2021 @ 15:54:42 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_202648978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef opreis het volgende:

[..]
Als je ziet wat een invloed Toto nu al heeft en wat voor invloed Ferrari in het verleden heeft gehad ben ik er niet gerust op
Blijkbaar niet genoeg om een nederlaag in de laatste ronde te voorkomen *O*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 december 2021 @ 15:56:19 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202648991
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:52 schreef opreis het volgende:

[..]
Ferrari is de enige op de grid met een veto recht. Die kunnen alles blokkeren als ze willen. mercedes hebben dat niet.
pi_202648995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:54 schreef RAVW het volgende:

[..]
_O-
dat hebben ze snel gefixed
Simdane is sinds Jeddah weer zulke filmpjes aan het maken. Hij is tijdje tussenuit geweest.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 15:56:58 #25
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202649000
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:51 schreef TagForce het volgende:

[..]
Waar dit staat:
[..]
In combinatie met
[..]
Dan kan je ook dat unsafe to continue aangrijpen omdat je de gelapte auto’s moet laten inhalen terwijl er nog marshals op de baan bevinden.

Daar is denk ik altijd wel een manier voor te vinden, zelfde als wat ik net stelde over de debris die zich op de baan kan bevinden en waarop je je band kan lekrijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')