abonnement Unibet Coolblue
pi_202653992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou, nou, incest is dan nog wel weer een stapje verder.
. Tja wie weet wat er nog meer is? Ik had persoonlijk kindermisbruik ook nooit verwacht van marco.
  donderdag 16 december 2021 @ 20:45:24 #202
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202654056
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Noek het volgende:

[..]
Vrouwen, drank en kinderen.. giftige cocktail
Nee, Marco zelf is de giftige cocktail.

Ow, dubbel zie ik :@
pi_202654148
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:01 schreef Inca het volgende:

[..]
Nee dat ging over dat vreemd gaan van hem
Nee, de moeder van het slachtoffer heeft persoonlijk contact gehad toen het uit was met Marco.
Daarna heeft Leontine nooit iets van zich laten horen.
  donderdag 16 december 2021 @ 20:49:18 #204
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202654158
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:43 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
. Tja wie weet wat er nog meer is? Ik had persoonlijk kindermisbruik ook nooit verwacht van marco.
Die Marco met zunne Juice kanaal :+
  Spellchecker donderdag 16 december 2021 @ 20:51:24 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202654279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:04 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat weet je daarvan dan? En sinds wanneer laat de Telegraaf zich beperken in wat zij als nieuws naar buiten willen brengen?
Telegraaf trok zijn keutel in toen, ze eiste eerst de bewijsstukken van de moeder, dreigde het stuk over het misbruik en Marco bekend te maken. Het artikel lag al klaar.
Vervolgens heeft Marco daar een stokje voor gestoken.

Smerige ratten zijn het, Anouk wist dit dus ook. Echt om te kotsen die schijnheiligheid.

Dit was dus in maart, Leontine wist het vanaf februari. Ra ra ra, van wie wist de Telegraaf het?
Niet van Marco, niet van het slachtoffer, niet van de juicekanalen…
Wat een vuil wijf is Leontine toch, en nu snel haar botoxsnor drukken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 december 2021 @ 20:54:18 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202654286
Juice.



:@ Moest hem even maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 16-12-2021 21:02:33 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202654528
Leon10 doet mij dus echt denken aan een vrouw die een man had, die aan haar dochter zat. Zo dacht zij dat haar bloedeigen dochter overdreef en dat haar man met die vieze kus in haar nek het echt niet zo bedoelde :’) Die vrouw deed mij dus echt denken aan leontine zowel qua uiterlijk als innerlijk.

Die vrouw zat altijd anderen advies te geven, behulpzaam te zijn voor anderen en alsof ze zelf nooit hulp nodig had. Ze deelde amper iets van haarzelf als het slecht met haar ging en alsof zij het ultieme voorbeeld was voor andere vrouwen. Een goede relatie, strong independent woman etc. Ze was en is een grote directeur van een organisatie. Toen de scheiding kwam.. kwamen zoveel verschrikkelijke dingen tevoorschijn (die man was talloze keren vreemdgegaan) en meer dingen waarvan je denkt ‘hoe had zo’n behulpzame en sterke, gestudeerde onafhankelijke vrouw dit ooit kunnen laten gebeuren? En waarom is dit nu pas uitgekomen?

Deze vrouw kon trouwens helemaal niet alleen zijn zonder een man en zijn liefde die hij dan gaf. Ze heeft wel een problematische jeugd gehad waarbij ze in weeshuizen heeft gewoond.

Wie weet dat Leontine ook een problematische jeugd heeft gehad waardoor ze op viezeriken/ narcisten valt en extreem naief is voor die leugens (ondanks ze verder vast een intelligente lieve vrouw zal zijn) Die mannen waarop die vrouw viel waren ook van die vieze iets te behulpzame en aanrakerige mannen :r
  donderdag 16 december 2021 @ 21:24:36 #209
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_202655126
Wtf dit is echt heel erg ziek. Dit is echt bizar.
  donderdag 16 december 2021 @ 21:28:00 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202655217
quote:
4s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:24 schreef Draak31 het volgende:
Wtf dit is echt heel erg ziek. Dit is echt bizar.
Dit topic?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202655529
pi_202655637
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Telegraaf had een artikel klaarliggen van vieze Edwin over deze moeder en haar dochter. Dat is door team Borsato tegengehouden.
Huh? De Smuldertjes waren en zijn toch zo dik met de Borsato’s? Waarom zou Edwin dan het risico nemen om Marco te outen door het verhaal over deze moeder en dochter te plaatsen?
  donderdag 16 december 2021 @ 21:51:15 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202655714
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Juice.

[ afbeelding ]

:@ Moest hem even maken.
Ik ben zo allergisch voor die beker jongens.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202655762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Huh? De Smuldertjes waren en zijn toch zo dik met de Borsato’s? Waarom zou Edwin dan het risico nemen om Marco te outen door het verhaal over deze moeder en dochter te plaatsen?
De telegraaf zou het outen, volgens mij noemt Yvonne voor dit Smulders niet, hij is ook geen stukjes schrijver daar maar alleen fotograaf
  donderdag 16 december 2021 @ 22:03:22 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202656050


Wij zijn op zoek naar Marco B }:|

Deze persoon is herkenbaar aan zijn gekunstelde opgewektheid danwel zijn theatrale tragische blik, eea afhankelijk van de omstandigheden. Ook kan het zijn dat deze persoon zingt danwel zoete woorden uitspreekt ten einde u te kunnen inpalmen. Het gezang dat deze persoon mogelijk voortbrengt doet veelal denken aan kutmuziek. En daarnaast kan het ook zo zijn dat deze persoon een geur van koemest bij zich draagt.

Komt u deze persoon tegen, kijk hem dan niet recht in de ogen en benader deze persoon in geen geval. Wend uw blik in dat geval af, tracht rustig te blijven en beweeg u in tegenovergestelde richting ter bescherming van uzelf.

Kent u of herkent u deze persoon, of zijn deze beschreven gedragingen voor u herkenbaar, of weet u anders wat zijn mogelijke verblijfsplaats is, dan zouden wij graag in contact met u komen.

Bel in dat geval het nummer van uw lokale opsporingsdienst of neem anders contact op met John van den Heuvel, misdaadverslaggever van RTL5.

Dank voor uw aandacht en wees op uw hoede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 17-12-2021 01:24:23 ]
pi_202656770
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  Spellchecker donderdag 16 december 2021 @ 22:32:14 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202656900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Huh? De Smuldertjes waren en zijn toch zo dik met de Borsato’s? Waarom zou Edwin dan het risico nemen om Marco te outen door het verhaal over deze moeder en dochter te plaatsen?
En toch deden ze het, zie interview van 12 maart. Hup alle minnaressen van Marco in de media.
pi_202656929
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:55 schreef Inca het volgende:
Ik ontken alle aantijgingen die tot dusverre alleen uit de media mocht vernemen aldus Marco.
Ja, woordjes netjes op de weegschaal.
pi_202657038
Heb me aan die laatste video gewaagd van Yvonne.
Zij zegt dat Marco op 1-1-2020 hun huis heeft verlaten en dat ze in februari bekend maakten dat ze gingen scheiden. Toen dat bekend werd heeft de moeder van het meisje Leontien gebeld (die ze toch goed moet kennen lijkt mij) om het te vertellen. Leontien reageerde kort en heeft vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.

En Yvonne zegt ook dat Evert liegt als hij zegt dat de moeder van het meisje contact heeft gezocht met hem. Het was juist andersom. De Telegraaf wilde er een artikel over schrijven en hadden via via gehoord dat zij bewijzen zouden hebben (opname en dagboek) en die ‘eisten’ ze op. Daar wilden moeder en dochter niet aan mee werken. Dochter was immers nog niet klaar om aangifte te doen en al helemaal niet om met de pers te praten.
Als dat waar is is het wel erg dat het nu andersom gebracht wordt …
pi_202657129
quote:
:r

Verraad van collega’s? Je bent een viezerd of je bent het niet.

Verraad… die kerel wordt verdacht van seksuele handelingen bij een minder jarig kind.
Natuurlijk neemt men afstand. Minimaal 1,5 meter, misschien is Marco daarom al vanaf 2020 zo depressief, omdat die niet kan kussen en snuffelen aan jonge meiden.
pi_202657159
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Heb me aan die laatste video gewaagd van Yvonne.
Zij zegt dat Marco op 1-1-2020 hun huis heeft verlaten en dat ze in februari bekend maakten dat ze gingen scheiden. Toen dat bekend werd heeft de moeder van het meisje Leontien gebeld (die ze toch goed moet kennen lijkt mij) om het te vertellen. Leontien reageerde kort en heeft vervolgens nooit meer iets van zich laten horen.

En Yvonne zegt ook dat Evert liegt als hij zegt dat de moeder van het meisje contact heeft gezocht met hem. Het was juist andersom. De Telegraaf wilde er een artikel over schrijven en hadden via via gehoord dat zij bewijzen zouden hebben (opname en dagboek) en die ‘eisten’ ze op. Daar wilden moeder en dochter niet aan mee werken. Dochter was immers nog niet klaar om aangifte te doen en al helemaal niet om met de pers te praten.
Als dat waar is is het wel erg dat het nu andersom gebracht wordt …
Yup.
pi_202657212
Ff shownieuws kijken.
pi_202657256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff shownieuws kijken.
:Y :Y
Twinning = boring
pi_202657495
Marco zou Yvonne toch ook voor de rechter slepen?
Niks meer van gehoord.
Twinning = boring
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')