Je wordt echt uitgekotst en verstoten in zo'n groep als je je verzet tegen de uniforme code van het verheerlijken van de leider. En als je je daar over uit wilt laten en je leider ook nog in discrediet wilt brengen en hem te exposen dan kun je hem echt krijgen. Dan zet alle passie die ze voor hun leider hebben zich ineens om in haat en vechten ze voor hun leider.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat programma staat me wel bij ja, hoe ver kan je gaan. Maar er zijn ook veel meiden die toch een gram willen halen. Het gaat twee kanten op.
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je wordt echt uitgekotst en verstoten in zo'n groep als je je verzet tegen de uniforme code van het verheerlijken van de leider. En als je je daar over uit wilt laten en je leider ook nog in discrediet wilt brengen dan kun je hem echt krijgen. Dan zet alle passie die ze voor hun leider hebben ineens om in haat en vechten ze voor hun leider.
Heb je het nu over het meisje wat aangifte heeft gedaan?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.
Nee dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je het nu over het meisje wat aangifte heeft gedaan?
Ja net 10 minuten geleden ofzoquote:Op donderdag 16 december 2021 19:11 schreef Tengano het volgende:
Is het in RTL Boulevard nog aan de orde gekomen?
Vond ik ook, veel informatie en duidelijk en ze doet niet zo overdreven.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:15 schreef -river- het volgende:
Voor het eerst is dit in mijn ogen een goed filmpje, ze is duidelijk en blijft bij het onderwerp.
En hoe verklaar je dan dat een "meid van die leeftijd" nadat haar moeder haar dagboek las wel melding maakte bij de politie, maar (nog)geen aangifte durfde te doen?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien heeft die dame zelf aandacht gezocht? Het was immers Marco. Je weet het niet en meiden op die leeftijd kunnen vals en berekend zijn.
Geld ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En hoe verklaar je dan dat een "meid van die leeftijd" nadat haar moeder haar dagboek las wel melding maakte bij de politie, maar (nog)geen aangifte durfde te doen?
Weet ik veel wie leest de dagboeken van hun dochter?quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze durfde geen aangifte te doen wegens geld? Que?
Je weet niet heel maar je doet wel je best om de dame in diskrediet te brengen.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wie leest de dagboeken van hun dochter?
Huh??quote:Op donderdag 16 december 2021 19:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Je weet niet heel maar je doet wel je best om de dame in diskrediet te brengen.
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:47 schreef manny het volgende:
Ook wel aardig: als ouder zou ik dat nooit toestaan... blah blah blah
Ik doe hier even de stelling dat als Marco Borsato bij de volgende junior songfactor X hunt 5 kinderen uitnodigt voor een weekend opnames in zijn studio, incl logeren in zijn villa, dat dat 5 keer een dikke vette "ja, prima marco; hoe laat moeten we Shavannah weer ophalen ?" wordt vanuit die ouders. Compleet star-struck en alle defenses down.
Zelfs nu we van allerlei schandalen weten.
By the way: Ik ken geen geruchten dat Marco een pedo is; maar noem em even als voorbeeld als Jurylid van dat soort programma's. #FreeMarco
Die gozer is nooit schuldig bevondenquote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef manny het volgende:
[..]
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.
Haha. Wat een toeval.
Hier dacht ik laatst nog aan.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef manny het volgende:
[..]
Nou moe. Vis ik deze quote uit 2019 even uit het Michael Jackson documentaire forum, waarin de ouders van die jochies de schuld kregen, schoot me ineens te binnen dat ik hem ooit als voorbeeld had gebruikt.
Haha. Wat een toeval.
Strekking van het verhaal van Yvonne was dat Leontine door de moeder van het misbruik op de hoogte is gesteld. Dit was op het moment dat ze van Marco ging scheiden, begin 2020.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:10 schreef Draak31 het volgende:
Jammer want ik was best nieuwschierig wat Leontien dan geflikt heeft.
Vies wijf is het.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:48 schreef quirina het volgende:
Waarom ging Leontine dan weer daarna verder met Marco?
Als je weet wat je man uitgevreten heeft met een KIND dan ga je toch geen toneelstuk opvoeren dat je weer een relatie hebt met je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |